Gå til innhold

Sunshine-t` lille verden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

im back! korte trekk, kjipt i forhold til i fjor. jeg hadde bare 2 bæreposer i år... :-? så nå tenkte jeg at jeg skulle slenge meg nedpå litt, er merklig litt trøtt..hehe, og drømme meg langt vekk i katalogene..åh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

nå skal snart littlå ut på tur. da skal jeg slappe av og rydde litt, før jeg skal ut på tur med noen venninner. det gleder jeg meg til. enkelte av de ser jeg nesten aldri, jaffal veldig sjeldent, så det kan blir gøy!:)

ellers har jeg sett i en del av katalogene jeg tok med hjem i går og det frister jo ikke noe i det heeele tatt :-? kanskje litt da.. :oops: :lol: jeg haaar sååå lyst til å reise at jeg går på veggene snart!! men jeg/viskal jo reise en del i dette året da. til oslo, bergen, vestlandet+høyanger,krsand. så kanskje til aberdeen eller tyrskalnd rett før jul. det er ikke helt bestemt enda. men jeg har bestemt at vi skal reise en plass uansett..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

da var litlå ute og jeg sitter med kur i håret og ser kjempesexy ut :roll: kanskje ikke..hehe!! når jeg er ferdig å rote på kg skal jeg hoppe i dusjen. gidder ikke hive meg i badekaret. gubben kommer snart hjem, så jeg må nok lage noe middag om jeg gidder. jeg må jo snart dra uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...