Rannva Skrevet 19. april 2004 #561 Del Skrevet 19. april 2004 Stikker bare innom for å smuglese, og ønske deg en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 19. april 2004 #562 Del Skrevet 19. april 2004 Tilde; Ja kanskje? Tiny; Takk skal du ha!! Ønsker deg også en finfin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 20. april 2004 #563 Del Skrevet 20. april 2004 Seriøst!! Nå har jeg vært på hold i 20 min på braathens!!! :evil: Jeg har ikke fått billettene min som jeg har bestilt og jeg drar til fredag.. Disse ble bestilt før påsken... Jadå!!! Fikk endelig svar nå da.. De var underveis.. Men så er det jææækelske problemet at det er ingen til å ta littlå nå.. Så hva vi gjør nå, vet jeg ikke... Skikkelig surt... Billettene kan ikke gjøres om eller refunderes heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 20. april 2004 #564 Del Skrevet 20. april 2004 Trillepiken hadde fri til fre Jippi!!! Så da ordnet det seg tilslutt!! *ph..* ti tonn lettere nå,ja!! Men jeg har fått migrene nå, så jeg skulle bare si nattinatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 20. april 2004 #565 Del Skrevet 20. april 2004 Natta Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 21. april 2004 #566 Del Skrevet 21. april 2004 Nå?? Jaja.. hehe!! Nattinatt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 21. april 2004 #567 Del Skrevet 21. april 2004 Nei Var i går det Haha,men jeg kan godt si natta nå også,om du vil Ikke det at jeg skal legge meg nå.. Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 22. april 2004 #568 Del Skrevet 22. april 2004 Heheh!!! Tøysejente.. ______________________________ Siste innlegg før jeg drar til Bergen.. Wii!! Gleder meg masse!! Har pakket nesten alt nå, men finner ikke de ¤)(#=(%= bildene jeg skal ha med... Typisk.. Får leite litt til! Åh, kjenner det skal bli godt med litt ferie gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. april 2004 #569 Del Skrevet 22. april 2004 Ha en fin tur til Bergen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 22. april 2004 #570 Del Skrevet 22. april 2004 God helg og kos deg i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 23. april 2004 #571 Del Skrevet 23. april 2004 Heheh!!! Tøysejente.. God tur til Bergen,kos deg masse :D Klem fra Emina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 24. april 2004 #572 Del Skrevet 24. april 2004 Takk!! Kommet fint frem for en del timer siden nå ja. Nå har jeg laget masse i albummen til littlå og vi er inne på tanken om å legge oss nå, men tviler på det skjer med det første. Nå skal svogern min på jobb, så da stikker jeg ut på hverandaen og tar en røyk etter han har dratt. Så ser vi hva som skjer. Vi har ett program i morgen, så det skal bli gøy å se om vi holder det.. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 24. april 2004 #573 Del Skrevet 24. april 2004 Da har vi fått ett par timers søvn på øyet. La oss 0530..*kremtkremt* Men sånn er det alltid når vi er i lag. Så nå skal vi ned å handle litt frokost, slappe av litt og så skal vi ut på besøk. I kveld skal vi på restaurant. Det gleder jeg meg masse til. Blir så koselig atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 25. april 2004 #574 Del Skrevet 25. april 2004 Fod natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 28. april 2004 #575 Del Skrevet 28. april 2004 Hey :D Nå er det en stund siden du har skrevet her! Savner deg,vettu Håper du har det kjempe fint Mange og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 29. april 2004 #576 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, er en stund siden nå ja. Har jobbet 3 dobblet i de siste 3 ukene og kjenner at internett absolutt ikke er første prioritet akkurat nå... :-? Men jeg håper på å komme fort tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 29. april 2004 #577 Del Skrevet 29. april 2004 Der var du jah Skjønner at internett ikke er første prioritet når man jobber så mye! Håper du har en fin dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 30. april 2004 #578 Del Skrevet 30. april 2004 Masse stress og masse jobb.. :-? Men neste uke blir det vanlig.. Ahh.. herlig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 1. mai 2004 #579 Del Skrevet 1. mai 2004 Da drar jeg til sørlandet.. *Gjeeeesp* Er så sinnsykt trøtt!! Men så sov jeg jo ytterst lite i natt og` da.. Nå må jeg pakke, stelle meg og vekke littlå. Skal dra om en time.. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 6. mai 2004 #580 Del Skrevet 6. mai 2004 Har bestemt meg for å ta en liten ferie fra KG nå. Kommer sikkert snart tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå