Gjest Emina Skrevet 3. april 2004 #521 Del Skrevet 3. april 2004 GOD PÅSKE! Sunshine-t Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 3. april 2004 #522 Del Skrevet 3. april 2004 Takk i like måte! Min påske beynner ikke før til tirsdag etter kl 2030.. :cry: Men jeg har fri frem til tirsdag heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 3. april 2004 #523 Del Skrevet 3. april 2004 Da var jeg hjemme igjen, endelig!! Har måtte såååå på do siden vi kjørte fra stavanger, så turen hjem var lengre enn det den pleier å være.. Hehehe! Men jeg hadde det kjempekjekt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 4. april 2004 #524 Del Skrevet 4. april 2004 Takk for sist, det ble en kjempe koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 4. april 2004 #525 Del Skrevet 4. april 2004 Ja, det var kjekt som alltid det!! Jeg kom meg hjem tidsnok også Men bare så vidt..Heheh!! ___________________________________ I dag har jeg rydda heeele datarommet og det var ikke rent lite heller!!! Brukte flere timer på det faktisk!! Og så sorterte jeg masse papirer, som jeg ikke helt er ferdig med enda da. Men bortsett fra det, så er det bare å støvsuge jeg har igjen *Skikkelig fornøyd med meg selv nå ja* Men nå er det snart natta. Må prøve å komme meg i seng til normal tid i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 5. april 2004 #526 Del Skrevet 5. april 2004 I dag har jeg ett par ærend å løpe. Så jeg er snart på vei ut døra nå. Poste ett par brev, sånn vanlige ting. Så jeg bytte inn en del ting jeg kjøpte når jeg skulle lage ivitasjonene, som jeg ikke trengte. Og så trenger jeg noe mer til bordkortene. Har ikke helt bestemt meg enda for hvordan jeg bil ha de. Eller har en liten peiling, men det er sånn vi ser seinere. Skal jobbe med de i påsken jaffal. Nå må jeg stelle oss her, for nå må vi snart dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 5. april 2004 #527 Del Skrevet 5. april 2004 Ha en fin dag,Sunshine-t :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 5. april 2004 #528 Del Skrevet 5. april 2004 Takk for den lille venn!! Håper du får det kjekt i påsken;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 5. april 2004 #529 Del Skrevet 5. april 2004 Nå har vi kommet hjem fra en liten handletur og kosetur sammen med Modesty. På vei innover, så jeg en politibil med jaffal to tjenestemenn som hadde store skuddsikre vester og hjelmer og store geværer.... Skikkelig ekkelt!! Tenker ikke på at dette faktisk kan skje der vi bor... Håper de tar de tankeløse, samvittighetsløse folkene!!! Nå er det ei lita ei som ligger på gulvet og tegner. Hun skal tegne en tegning til bestemoren sin som skal få den i påsken. Hun er så herlig.... "Såmm, sjå mamma!" Hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 5. april 2004 #530 Del Skrevet 5. april 2004 I dag har jeg kjøpt ett glassfat til samboern til mamma og ett til bestemor. Kjøpte også ett lite glass"fat" som skal henges i vinduet. De har hatt/har bursdag, så da må de jo få en gave Nå holder jeg på å strikke et dukketeppe til littlå. Jeg kan absolutt ikke strikke, så jeg har bare lagt opp noe jeg tror er masker og knyttet fast :oops: men det ser ut til at det holder.. Hehehe!!! Jeg har så vidt begynt å pakke til påske nå. Nå har vi endelig funnet en løsning på hvem som skal ha littlå i morgen, så da ordnet det seg. Nå kan jeg begynne å konse meg om pakkingen. Det er en del klær som må vaskes. Så det må jeg ta i morgen. Ellers skal jeg ha med; Klær Hobbytingene Strikketøyet Bilder Dig. kameraet Leker til littlå Veska mi Hva annet skal vi ha med tro? Hm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 5. april 2004 #531 Del Skrevet 5. april 2004 Nå fikk jeg kamaera tingen til å funke!!Jippi!! Nå er kameraet tomt!! *wiii!!!* er sååå fornøyd nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 6. april 2004 #532 Del Skrevet 6. april 2004 Nå er kameraet slettet, optikertimen utsatt og pakkelista begynner å ta form. Klær Hobbytingene Strikketøyet Bilder Dig. kameraet Lader til kameramobil Leker til littlå Veska mi Dukkevogna og dukken til littlå Bleier og div Det er det jeg kommer på nå.. Må vaske litt til tklær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 6. april 2004 #533 Del Skrevet 6. april 2004 I dag har det vært jobb jobb jobb. Så har jeg besøkt ei venninne, levert en bursdagsgave til en nabo, stikket litt på dukketeppe og skiftet farge på det og laget pakkelisten litt lengre.. Klær Hobbytingene Strikketøyet Bilder Dig. kameraet Lader til kameramobil Leker til littlå Veska mi Dukkevogna og dukken til littlå Bleier og div Regnklær og støvler til littlå Toalettsaker Briller&linser Påske-egget til littlå Bok fra min kjære søster Bladene Sennep Jeg fikk det herligste kortet av min søster i dag Og en bok jeg skal lese i påsken. Hu ner såå herlig den jenta mi!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 7. april 2004 #534 Del Skrevet 7. april 2004 Nå må jeg begynne å pakke litt her.. Har dratt frem listen og skal finne bagene nå. Må også gjøre en del i huset før vi reiser. Rydde soverommet, vaske klær og ta badet. Badet er jeg halvferdig med allerede, men det er like kjipt uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 7. april 2004 #535 Del Skrevet 7. april 2004 Da er vi nesten klar her! Ønsker dere alle en riktig fine påske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. april 2004 #536 Del Skrevet 7. april 2004 Ha en fin påske da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. april 2004 #537 Del Skrevet 7. april 2004 GOD PÅSKE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 10. april 2004 #538 Del Skrevet 10. april 2004 Takktakk banandama og monja!! Nå har vi strålendes solskinn og bare velstand!! Har vært en tur i byen i dag og skulle kjøpe det siste til bordkortene, men der var det jo seff stengt.. Typisk... Jaja.. får fikse det når jeg kommer hjem da.. Ellers er jeg nesten ferdig med dukketeppet til littlå... Ja, det har jammen gått fort!! Hadde aldri trodd jeg skulle lage ferdig noe strikketøy!!Heheh!!! Men nå skal vi lage til middag. Så jeg får komme på igjen i morgen.. God påske videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. april 2004 #539 Del Skrevet 10. april 2004 God påske :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 12. april 2004 #540 Del Skrevet 12. april 2004 Takk fryden! Nå har vi kommet hjem og skal pakke ut av bilen. Den er stappfull... Tok med meg en del ting sørfra nå. og så fikk vi en til gåsedyns-dobbeldyne av mamma og de. De er så herlige, gode og myke. Dyna asså.. Gubben har dratt ut på noe nå, så det er meg og littlå som skal rydde på plass alt. Har kommet ett stykke på vei, så nå skal littlå inn og se barneTV tenkte jeg, mens jeg tar ferdig resten. Så har jeg også tre bager jeg må rydde ut av. Bager jeg ikke har sett i på noen år, så det kan jo bli kjekt....Hehe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå