Gå til innhold

Slutt og sykt fortvilet


Gjest Gjest_Gjestemann_*

Anbefalte innlegg

Hei! Har lest tråden din, og kjenner meg så godt igjen i forhold til min eks! Nå er ikke vi fysiske lenger, men en lang periode etter bruddet, var vi i samme vakumet dere er i nå - bare at han var den som fikk i pose og sekk, og jeg var den lengselsfullt forelskede som ventet på at han skulle åpne øynene og innse at vi var skapt for hverandre... Han var / og til dels er utrolig opptatt av at vi skulle være venner, for han hadde aldri møtt en som meg. Slike ting fyrte jo godt opp i håpet mitt. Det var en lang, vond prosess der jeg gikk på vent i evigheter. Til slutt innså jeg at dette var dødfødt, og da jeg innså dette, gikk jeg gjennom nok en lang, vond prosess...Vi har fremdeles kontakt, han kontakter meg hele tiden. Og jeg har tildels føleser for ham enda, men jeg har kommet så langt at jeg aldri kan tenke meg å bli samme med ham igjen. Så - gjør deg selv en stor tjeneste: Vær litt tøff mot deg selv,ikke vær den samme naive dotten som jeg var, og kom deg videre. Det er en klisje, men mye i sant i den likevel: det er flere fisk i havet. Og - hvorfor være i et forhold som trykker deg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun sier at det er så mye i livet hennes akkurat nå, med disse studiene, så drar hun bare ut tiden med deg.

Hun begynner antagelig å skjønne at du er i ferd med å gå lei av dette, og prøver å holde deg i dette vakuumet en stund til.

Hadde hun villet vært kjærester igjen, så hadde vel ikke studier stoppet henne? Å være kjærester er da ikke noe som krever at en legger arbeid og studier til side. Vil også tro at hvis hun har det vondt med det at dere ikke er kjærester, så ville hun blitt roligere, og dermed kunnet konsentrert seg mer om studiene om dere hadde blitt et par igjen før den tid.

Dette lukter uthaling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm....

kom på en tanke.

Første gang vi hadde sex etter det var slutt var jeg desperat fortvilet.

Andre gang litt mindre.

Kan man komme dit at det blir litt sånn likegyldig?

Føler meg absolutt ikke klar for å se meg om etter noen ny dame, men er veldig glad i sex da....og nysgjerrig og eksperimenterende som hun jeg fremdeles elsker er det.

Kanskje jeg kan klare å snu det til å tenke at jeg "utnytter" henne mens jeg får orden på meg selv....

Greier liksom ikke si nei da....

Nei, huttetu, det der faller vel på sin egen urimelighet?

Eller? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medisinmannen
Hmmmmm....

kom på en tanke.

Første gang vi hadde sex etter det var slutt var jeg desperat fortvilet.

Andre gang litt mindre.

Kan man komme dit at det blir litt sånn likegyldig?

Føler meg absolutt ikke klar for å se meg om etter noen ny dame, men er veldig glad i sex da....og nysgjerrig og eksperimenterende som hun jeg fremdeles elsker er det.

Kanskje jeg kan klare å snu det til å tenke at jeg "utnytter" henne mens jeg får orden på meg selv....

Greier liksom ikke si nei da....

Nei, huttetu, det der faller vel på sin egen urimelighet?

Eller? Noen erfaringer?

Nei. Om man liker sex er det bare å ha sex. Så mye og ofte man vil og kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har lest tråden, og kan ikke gjøre annet enn å signere denne:

Glem henne og gå videre. Si nei takk neste gang hun spør. Jeg er hard med deg nå, men dere blir aldri sammen igjen. Finn deg en som fortjener deg :klem:

Det er tydelig at hun bruker deg, og jeg tror ikke du vil føle mindre og mindre for henne etter hvert slik som du er inne på nå i siste innlegg.. Jeg kan skjønne at sexen er viktig for deg også, men er den viktigere for deg, enn at hun får i pose og sekk, mens du sitter igjen alene, deprimert og "brukt"?

Du får ta tiden til hjelp, pusse opp, og finne på litt ekstra i helgene hvor du har sønnen din, da går det mye lettere :) Da er du positiv, og livet blir positivt! Du har en viktig rolle som far, ta vare på den gode følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karma_*

Dette er "straffen" for at du lurte din kone. Karma gjelder for alle.. What goes around comes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

En liten tanke til.

Hver gang jeg snakker med eksen når hun har barna rundt seg, er hun veldig sprudlende, sier "kos" til meg etc.

Blir jo nok et håp da.....tenker at hun ikke har sagt noe til barna enda i tilfelle hun skulle ombestemme seg??

Hva tror dere? Virker ikke det naturlig? Hun sier kos innimellom når ikke barna er rundt henne også, men det at hun gjør ded med datteren i armkroken gjør at jeg tenker hun ihvertfall ovenfor dem fremdeles er sammen med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er du part labrador?

Hun har ikke sagt noe til barna fordi hun ikke vet hva hun skal si til de, og fordi hun syns det er greit å ha deg rundt, som et eller annet forvaklet kjæledyr, og gjør hun det klart for barna at du ikke har noe der å gjøre så blir det vanskeligere.

Hun er "sprudlende" fordi hun vet at det får deg til å komme tilbake.

Hun bruker deg.

Hun bruker deg.

Skal jeg si det igjen?

Hun bruker deg.

Hun har deg. Du har ikke henne. Og med mindre du gror en ryggrad og et par baller og kommer deg vekk, så kommer du til å fortsette å være bikkja hennes helt til hun finner noen som er bedre enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Seriøst. Hun vil ikke være din. Hun vil ikke være sammen med deg. Hun liker bare tanken på at du vil ha henne, da føler hun seg vel. Hun er jo ettertraktet av deg, og det er hun som bestemmer. Når hun vil ha sex, når hun vil på kafe da kommer du. Ikke motsatt. Hun vil bare lene seg på deg når hun trenger litt kos og nærhet. Hun vil ikke være kjærester, for hun har deg jo der hun vil. Hun gjør som hun vil. Det er ikke noe oss, bare meg hos henne.

Tror dette er døfødt nesten. Hvis du ville ha henne, da burde du latt henne savne deg, ikke motsatt. Når du gjør som hun vil hele tiden, da rekker hun jo ikke å tenke tanken om å savne deg engang. Du gjør jo alt hun vil. så hva er vitsen med å være kjæresten din?

Hun tråkker på tærne dine rett og slett, og du merker det ikke. Du sier du har mye fri fra jobben. Hva med å finne en hobby/sport å drive med? : trene på studio, friluftsliv. Meld deg på et eller annet sosialt og få fokus på deg, og hva du vil. Ikke hva hun vil.

Hvis du vil ha respekt så må du fortjene den. Du må vise at du ikke lar deg tråkke på eller herse med. Ikke la henne surre deg rundt lillefingeren. Fyll livet med andre impulser, du må leve for deg. Ikke for henne. Lær deg selv å kjenne, finn ut av nye sider ved deg selv, og hva du vil.

Det finnes maaaaaange kvinner som hadde likt deg. Du virker som en omsorgsfull, søt, og godhjertet kar. Hvorfor satse på ei som bryr seg : som så om deg, framfor ei som : kan elske hele deg og ikke vil leve en dag uten deg?

Hva velger? En som behandler deg som dritt, og tar det hun selv vil ha og kaster resten av deg. Eller å vente på ei som beundrer og som har gjensidig respekt for deg?

Jeg ville nå ha ventet på ei som var bryet verdt.

Men valget er nok engang ditt.

Spør deg selv: hva vil jeg ha?

Hva velger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du blir rompekjørt. Akkurat som jeg ble. Jeg tippet over, havnet hos psykolog, var totalt knekt i et halvt år. Jeg har begynt å komme meg videre nå. Jeg tar ingen kontakt, orker ikke, vil ikke..

Alt du har nevnt kjenner jeg så utrolig godt igjen. Du blir brukt, som nevnt i massevis av andre brukere her. Brukt, brukt og brukt.

Kom deg vekk. Ikke svar på meldinger, avvis anrop (eller bare la det ringe). Til slutt slutter hun og innser at du ikke er bikkja hennes lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har skjedd mye her nå.

Men jeg tør ikke skrive om det. Har blitt paranoid. Fikk noe i tryet forleden som får meg til å tenke at hun leser ting på PC'en min eller noe.

Jeg har ikke vært sammen med andre enn henne, men jeg har skjult et par ting som for meg ikke har betydd noe, men som hun har fått greie på.

Hun har referert ting som for meg sier at hun må ha lest direkte fra PC'en min, eller fått videresent ting jeg har skrevet her inne eller andre steder. Ekkelt.

Så, nå tør jeg ikke bruke forum eller mail mer.....

Vi ble sammen igjen. Men jeg har ikke fortalt alt jeg har foretatt meg i perioden vi ikke var det. Jeg har ikke hatt sex med noen. Likevel føler jeg meg som en som lyver, holder tilbake etc.

Har man rett på å vite alt fra noen i en periode man ikke er sammen?

Så til han eller hun som har formidlet videre. Takk.

Om noen orker PM og jeg er sikker på at det ikke er noen som kjenner henne, ville nok det hjelpe meg masse.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...