Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det har jeg. Men nå har det seg sånn at jeg kjenner ikke de som bor der den dag i dag, men likevel har jeg nøklen.. :fnise:

Har jo ikke tenkt å gå inn i huset da, men av en eller annen grunn så kaster jeg den ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke nøkkel og ikke føler jeg noe behov for å ha det heller. Skal jeg se etter huset når de er bortreist, får jeg nøkkel før de reiser og leverer den tilbake etterpå.

Skrevet

Jeg har fremdeles noekkel hos pappa, selv om det er fire aar siden jeg flyttet ut skikkelig. Jeg bruker den bare naar jeg er i hjemtraktene og har et eller annet aerend hos pappa og de er bortreist. Skal jeg ha venninnekveld og saant naar jeg er hjemme, er det det beste stedet aa ha det siden de ofte er bortreist og pappa synes det er greit bare vi vasker og rydder etter oss (jeg spoer alltid paa forhaand). Og saa har jeg fremdeles mange ting (spes. boeker) der som det er greit aa ha tilgang til.

Jeg leverer kanskje fra meg noekkelen naar jeg har hentet alle tingene jeg vil ha med videre, og ikke lenger har noen grunn til aa ha den.

Skrevet

Jeg beholdt nøkkelen helt til mamma fant seg ny kjæreste som skulle flytte inn hos henne. Da fikk han nøkkelen min, ettersom jeg ikke brukte den.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Hvorfor skulle jeg ha det? Jeg bor jo ikke der lenger.

Gjest Niina
Skrevet

Ja det har jeg. På samme måte som mamma og pappa har nøkkel til min og sambos leilighet. Mest som en forsikring egentlig. Så vi kan komme inn til hverandre om noe skulle skje eller om vi sku miste vår egen nøkkel eller noe. Vi ser vel egentlig på det som en selvfølge å ha en nøkkel liggende. Da alle nøklene mine ble stjålet for et års tid siden (sammen med bilen), fikk jeg ny nøkkel av de. I min familie er dette en selvfølge egentlig. Sambo har også nøkkel til sitt barndomshjem.

Men jeg bruker den sjelden. Stort sett er det noen hjemme der så jeg kan bare gå rett inn. Ringe på gjør jeg aldri for det er bare merklig. Føler meg som hjemme der, lager frokost hvis jeg ikke har spist hjemme og slik. Mamma synes det er så korslig og hun er overlykkelig hver gang vi er der. Bor bare ca 500m unna de da:D

Skrevet

Ja jeg har nøkkel til mine foreldres hjem. Jeg passer blomster og tar inn post når de erbortreist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...