Gå til innhold

Boka mi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare oppe to ganger i natt, men til gjengjeld måtte vi stå opp halv seks. ALTFOR TIDLIG, men hun er jo herlig da der hun ligger og roper og snakker i senga si. Aaaaah og Baaaah :hjerte: Trenger seriøst søvn, prøvde å legge meg når hun sovna igjen sånn i 8 tida, men da sov hun selvfølgelig bare 30 min. Må få mannen til å begynne å ta henne noen ganger når han har fri. Blir jo ekstra slit for ham å snu så totalt på døgnet, han pleier jo å være hjemme fra jobb mellom 5 og 7, men vi blir bare nødt.

Herregud det er under to uker til vi gifter oss :overrasket: Begynner å kjenne på noen små nerver nå. Dette må ordnes innen torsdagen:

- Brudepikekjole til Isabella (skal ut å handle med mor)

- Utelys og terrassevarmere til å ha i partyteltet

- Handle inn drikke (hvor mye?????)

- Handle inn glass

- Finne ut hva slags drinker vi skal servere

- Finne ut hva slags mat vi skal ha i festen etterpå og delegere oppgaven med å lage den ;)

- Kjøpe ingredienser til maten evnt delegere det til "kokkene"

Og det var det hele...? Tror det. Håper det.

Endret av KnockedUp
Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Oj, er det minibryllup snart allerede??? Tiden går fortere enn jeg tror skjønner jeg!

Lykke til med forberedelser, det jo litt koselig også! Men det er klart, det hadde sikkert hjulpet med litt mer regelmessig søvn på deg og den lille! Masse lykke til ihvertfall!

Selv går jeg og venter på at en av mine beste venninner skal få sin baby. Hun har ikke termin før om et par måneder ennå, men det blir kjempespennende når krabaten kommer til verden!!

Fortsatt god helg!!!

Skrevet (endret)
Oj, er det minibryllup snart allerede??? Tiden går fortere enn jeg tror skjønner jeg!

Lykke til med forberedelser, det jo litt koselig også! Men det er klart, det hadde sikkert hjulpet med litt mer regelmessig søvn på deg og den lille! Masse lykke til ihvertfall!

Ja det har gått kjempefort! Klart, det er jo gøy med forberedelser, men føler at tiden går litt for fort og at vi har litt liten kontroll på ting. Så da er det litt ekkelt også. Dagene flyr så fort avgårde og vi får liksom ikke gjort noenting :klø:

Selv går jeg og venter på at en av mine beste venninner skal få sin baby. Hun har ikke termin før om et par måneder ennå, men det blir kjempespennende når krabaten kommer til verden!!

Åh, det er så kjekt med alle de små som popper ut rundt omkring :) Spesielt når det er noen som står deg ekstra nær. Vi har også et vennepar som skal ha i November, og det er så spennende! Gleder meg kjempemasse. Sånn var jeg aldri før jeg fikk Isabella, men nå er jeg helt oppslukt av gravidmager og små nydelige bebbiser :hjerte:

Fortsatt god helg!!!

Takk det samme ;)

Endret av KnockedUp
Skrevet

Fikk ikke sovet noe i dag før sambo sto opp. Isabella sovnet i halv tolv tiden, og sov ganske lenge, men da var jeg litt for våken til å legge meg, så jeg fikk rydda og vasket masse istedenfor. Laget ostesmørbrød med kjøttdeig til mannen når han våknet, og ostesmørbrød uten ost :fnise: til meg, med svinekjøttdeig, tomatsaus, rødløk, purre og div sopp.

Etterpå dro vi ut og handla, mannen mente han måtte ha noen nye klær til utdrikkningslaget neste helg. Måtte jo handle litt jeg og :roll: Vi var på Leatherman, de har ganske mye kult der, og så billig! Fant en hvit bukse med noen sølv-syerier på lommene, lavt liv og masse sleng. Akkurat sånn jeg liker. Og betalte 150 kr :overrasket: Pluss en hvit, vid topp med sølv på, tynne stropper og snøring i utringningen til 140 kr. Isabella syntes det var kjempegøy å være med på shopping, ville kun bli båret og fulgte med på alt som skjedde, snakket og smilte :)

Når vi kom hjem fikk Bella grøt, hun spiste en hel porsjon for første gang. Også var det natti, trengte kun å få tutten en gang i dag. Nå har mannen dratt og jeg burde lagt meg, men har ikke lyst heeelt enda.

Altså, seriøst, katten PATTER på hunden...! Og hun har fått melk! Hadde jo vært litt fint, hvis det var en liten morløs kattunge, men han er jo snart 4 mnd... Synes det er litt ekkelt egentlig :sjenert: Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg prøver å ta han i nakken og "late som" det er hunden som tar i han, men kan ikke følge med på de hele tiden og han følger etter den hunden overalt!

Skrevet

Snuppa sto opp ti over fem i dag tidlig... Så det har vært en lang dag kan du si. Hun har stort sett vært blid hele dagen da. Kjørte mor til bilverkstedet for å hente bilen i ellevetida, og så dro vi å handla litt. Når mannen sto opp så la han seg strekk ut på sofaen med vondt i ryggen, så jeg reiste ut en tur med mini for å gi han litt fred. På jobb og henta siste rest av beis til huset. J hadde fått mage allerede! Hun er vel 15 uker på vei nå. *misunnelig*. Dro innom B og tok en røyk, så var vi hos E og så på bilder fra L.A. Fikk truse fra Victorias Secret med "Sexy Little Bride" på :)

Trøtt som vanlig, så nå skal jeg bare surfe bittelitt på nettet så er det god natt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøver å legge inn et bilde. Legger inn rapport fra bryllupet senere!

post-20152-1219690409_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer :-D

Gleder meg til bryllupsrapport.

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer så mye som nygift!!!

Her var jeg bortreist og fikk ikke med meg datoen, sånt må man skamme seg over... :sjenert:

Gleder meg til å lese referat, og håper dere hadde en fin dag/kveld!

:klemmer:

Skrevet

Oi her har det skjedd masse siden jeg har vært innom skjønner jeg!! Gratulerer masse som nygift!! :smilyblomst:

Du lignet forresten litt på Jeri Ryan.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for gratulasjoner :hjerte: Skal skrive om dagen snaaart :) Merker jeg har litt dårlig tid om dagen, har jo ikke oppdatert her på evigheter.

I dag har vi plantet tuja i hagen. De er veeeldig små da, så gudene vet hvor lang tid det tar før det blir en skikkelig hekk, men... vi fikk de jo gratis av foreldrene mine, så det er en del penger spart der.

Jeg og Isabella har vært på besøk hos bestemoren min idag, var koselig det :) Isabella er så blid mot andre folk nå, har helt slutta å være redd. I dag snudde hun seg for første gang fra rygg til mage mot venstre, og hun bevegde seg 360 grader med overkroppen mens hun lå på magen. Flinke jenta :)

Skrevet

Ble vekket av lillegull kl 6, jeg sliten og sur som vanlig.. hehe. Men ble møtt av verdens nydeligste lille smil borte i sprinkelsenga, så det varte ikke lenge. Sto opp og stelte, hun ville ikke ha frokost som vanlig, så vi lekte et par timer, fikk spist litt etterpå og så en liten blund kl 9. Hun sov vel i 20 min eller så. Sliter litt med hva vi skal finne på om dagen... Blir ensformige dager, og det virker egentlig som om hun synes det er kjedelig å bare være oss to hjemme. Blir fort grinete. Men i dag var det fint vær, så tok henne i babybjørnen og gikk tur i en times tid. Nydelig ute, litt høstlig i luften og sol :hjerte: Hun syntes det var veldig gøy, prata og lagde godlyder fra vi gikk til vi kom hjem igjen. Så dro vi for å mate kattene til svigermor. Var bomtur deluxe det da, hadde selvfølgelig glemt nøklene hjemme :roll: Fikk mata de seinere på dagen, selv om det strengt tatt ikke hadde vært nødvendig. Katten bor inne på to rom, og hadde intet mindre enn tre sandkasser, fire fulle skåler med mat og to skåler med vann. Tror kanskje ikke hun stolte helt på at vi kom til å huske de???

Skrevet

Nå er mannen dratt på jobb og jeg sitter her med et vinglass for meg selv. Må jo prøve å skape litt lørdagsfølelse :fnise: Blir vel ikke seine kvelden i dag heller tenker jeg.

Skrevet

Fikk besøk av ei venninne. Mer vin :) Nå er det kveld :)

God natt!

Skrevet (endret)

Sto opp kl 7. Isabella er masse våken om natten for tiden, hun våkner og griner men vil ikke ha mat :( Tror kanskje hun blir kald, for hun har begynt å sparke av seg dynen HELE tiden, og hun snur seg i alle mulige vinkler. Stort sett ligger hun på tvers helt øverst i senga uten dyne når jeg kommer bort.

Var med I i dag. Første gang vi finner på noe aleine uten mennene. Koselig det. Hun er sykemeldt nå pga graviditetsplager, så da går vi jo hjemme begge to. Kjekt å ha noen flere å dele dagene med. Var hos ei venninne av henne og hentet babyklær, så ute og handlet litt/kikket i butikker. Jeg hadde 250 kr på kontoen, så ble ikke så mye handling. Grøss, jeg er IKKE vant med å ha så lite penger, og det er utrolig kjipt! Har jo egentlig aldri hatt noe særlig med penger jeg kan bruke da, men når sparepengene står på kontoen så blir det jo brukt litt av de innimellom :sjenert: Kanskje like greit jeg har flyttet de da ;) Brukte opp de siste kronene på babypose til å ha i sengen til Isabella istedenfor dyne, håper det blir en suksess og at jeg slipper å våkne ti ganger i natt også.

Seinere kom svigermor + mann innom med gaver fra Rhodos. Jeg fikk parfyme, armbånd og røyk, sambo fikk parfyme, røyk og ouzo + to søte små glass og Isabella fikk Hello-Kitty Caps, T-skjorte med baby på og en Ole Brum ting som spiller musikk til å henge i senga.

Og sjefen min har også vært her og sett på huset + levert skjema for kompetansevurdering til et møte jeg må i på onsdag og brev med lønnsøkningen for i år. Har gått opp ca 13.000. Ingen personlige tillegg i år, men hadde ikke forventet det mens jeg har permisjon heller. Dessuten gikk jeg opp 50.000 i fjor, så det er vel noen andre sin tur nå tenker jeg ;)

Nå er mannen på jobb og jeg er all alone again. Litt deilig og. Snart sengen. Skal egentlig i barselgruppei morgen tidlig, men må si det frister veeeldig lite. *trøtt og lei*

Endret av KnockedUp
Skrevet

Var inne og koste på Bella, og kjente om hun var varm nok i den nye soveposen. Begynte selvfølgelig å grine 2 min etterpå, nekter roe seg og å spise. Hun sover så utrolig lett, tror det er på tide med eget rom SNART. Men vi har jo bare et soverom... :( Har sagt til mannen at når han går på fri på torsdag, så SKAL vi bli ferdige med husmaling i løpet av uka, også er det fullt fokus på 2.etasjen. Har veldig lyst til å prøve å flytte henne ut nå...

Skrevet (endret)

Ok, tror jeg begynner på bryllupsreferatet nå før jeg har glemt hele dagen... :) Så får jeg heller ta det jeg ikke rekker en annen dag ;)

Mini-Mini-Bryllupet vårt, 22.08.2008

Sto opp kl 7, som vanlig etter en særdeles dårlig natt, hadde bare lyst til å legge meg og sove videre. 0830 sto mannen opp, og en halvtime senere kom min kjære forlover H og mannen J. Jeg sprang litt stressa rundt og rydda frem til ti på 10, da kom moren min som skulle kjøre oss til frisøren.

Stakkars frisørdamen, hun ble relativt stressa da hun skjønte at jeg skulle gifte meg :fnise: Moren min hadde uttrykt noe sånt som "datteren min skal gifte seg, og vi trenger en time til å gjøre oss fine" når hun bestilte timen, og det var tydelig at hun ikke hadde skjønt at hun skulle fikse bruden utifra den meldingen :) Jeg prøvde å si at det ikke var så nøye og at det tross alt bare var et mini-mini-bryllup som ikke krevde allverdens av frisyren, men tror ikke det hjalp så veldig, hehe. Iallfall, jeg ville ha det mest mulig løst, så hun lagde krøller og bølger i hele håret, satt i noen fliseklemmer og en hvit blomst bak. Fikk champagne fra plastglass underveis, og det hjalp ganske godt mot trøttheten ja :) Var kun en frisør i salongen, og det tok sin tid med meg, så etter at jeg var ferdig kjørte H meg opp til mor og far så jeg fikk sminket meg og sånn mens de ble fiksa på håret. Rakk til og med å surfe litt på KG mens jeg venta ;) Ca ti over 12 kom de, og vi fikk tredd på meg kjolen. Den satt som støpt! Utrolig fornøyd, jeg hadde gått ned akkurat det lille som skulle til fra "ubehagelig-å-ha-på" til drømmekjolen. I hui og hast limte H på sparkjøp-negler på den ene hånda mi mens jeg spiste rundstykker med den andre :fnise: Jada, det høres sikkert billig ut, men de ble dødsfine. Vil påstå at de var like fine som støpte negler. Hadde nok ikke trodd helt på H som lovde at jeg kom til å føle meg nydelig når jeg var ferdig, men jeg gjorde faktisk det... for en gangs skyld ;) Tiden kom for å ta på skoene, og planen om å ha gjennomsiktig pastelllakk på tærne måtte vike da vi fant ut at spray-tan gulfargen fra månedsvis tilbake ikke gikk vekk med neglelakkfjerner... kunne jo ha prøvd på det tidligere kanskje, men... :sjenert: Løsningen ble hvit, skimrende neglelakk istedenfor, og nå hadde vi det travelt!!

(kan jo legge til at stressnivået mitt steg i fra ingenting til ganske-så-småstressa-nå-ja da jeg, dum som jeg er, ringte til sambo for å høre hvordan det gikk hjemme... broren min var der for å hjelpe til med Isabella mens han gjorde seg klar, men hun hadde slått seg HELT vrang og hylgråt, så han hadde store problemer med å få gjort noe som helst. Dette var vel en time før vielsen omtrent...)

Vi ankom tinghuset 10 - 15 min før tiden, og der var det en hel gjeng som stod og venta :) Ble iallfall fullt i den lille salen der vi ble viet. Var en fin "seremoni", dommeren leste en liten tale om kjærlighet og ekteskap, og vi sa "ja" og alt gikk som det skulle :) Varte vel i ca 15 min. Litt samlebånd var det, vi møtte andre par både på vei inn og ut, men det gjorde absolutt ingenting. Isabella fikk leke med mobilen til bestemor så hun var heldigvis rolig på tross av ekstremt grinete allmenntilstand :fnise: Rart det der, bare det har knapper (fjernkontroller, mobiler etc) så kan det avlede henne fra nesten hva som helst :)

Endret av KnockedUp
Skrevet

Gratulerer som nygift frue! :) Dere så alldeles nydelig ut! :) Gleder meg til å lese resten av referatet!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Var med I til jordmor i dag. Hun hadde 150/100 i blodtrykk og måtte rett til sykehuset... Blir hasteks om 1 t... :(

Endret av KnockedUp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...