Gå til innhold

Boka mi


KnockedUp

Anbefalte innlegg

:Gjesp: Bella var våken kl 2, halv 4, 5 og 8, før vi sto opp kl 830. Problemet er forsåvidt ikke at hun våkner, men at hun ikke vil roe seg igjen. Kl 5 ga jeg opp, og gikk og henta ei flaske MME, hun drakk sikkert bare 30 ml, men da sovna hun iallfall etterpå. Vet jeg har mast om det lenge, men nå er vi helt klart snart ferdige å amme. Hun har ikke villet hatt en dråpe om dagen de par siste dagene, og nå ser det ut som om det er slutt på natten og. Jaja, jeg synes nå jeg har holdt ut lenge. Nå tenker jeg egentlig bare på at jeg skal få det til neste gang :gjeiper:

Overskyet i dag, men opphold. Jeg, Bella og vov har vært ute og gått en liten tur, har lekt litt med Bella på gulvet og spist frokost. Nå sover hun i vogna så nå skal jeg bare slappe av og surfe litt på nettet til mannen står opp (det kan jo bli en stund til, han kom og la seg kl 5 i natt ... :roll: )

Har enda gangsperr fra i forgårs :fnise: Utrent eller?? Skal trene mer i dag. Veide meg når jeg sto opp, og nå viste den 62,8 kg. Pleier å veie meg om kvelden, så tipper jeg ligger på 64 ca, det er jo et kg mindre enn for noen uker siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Har enda gangsperr fra i forgårs :fnise: Utrent eller?? Skal trene mer i dag. Veide meg når jeg sto opp, og nå viste den 62,8 kg. Pleier å veie meg om kvelden, så tipper jeg ligger på 64 ca, det er jo et kg mindre enn for noen uker siden :)

Heihei!

Jeg må innrømme at jeg veier meg på morgenen.... Mye mindre deprimerende enn på kvelden synes jeg... (vet jeg bare lurer meg selv, for differansen blir jo den samme uansett. Noen tvangstanker må man likevel få beholde...) :sjenert:

Å være så støl er helt grusomt! Jeg pleier å innbille meg at det er fordi jeg har gjort noe bra, men det er likevel ingen fornøyelse... Det har ikke blitt fullt så mye trening på meg som jeg hadde tenkt/ønsket denne uka, så skal prøve å få lagt inn en økt litt senere i dag. Hadde egentlig tenkt å dra ut på treningssenteret, men her :regn: det helt ekstremt og det ser ikke ut til at det skal stoppe heller... Må tenke etter om jeg har viljestyrke nok til å gjennomføre en økt her hjemmefra med sambos treningsutsyr. Det frister mer enn å farte rundt i dette været ihvertfall!!

Så det er vel bare å sette igang tenker jeg! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg må innrømme at jeg veier meg på morgenen.... Mye mindre deprimerende enn på kvelden synes jeg... (vet jeg bare lurer meg selv, for differansen blir jo den samme uansett. Noen tvangstanker må man likevel få beholde...) :sjenert:

Å være så støl er helt grusomt! Jeg pleier å innbille meg at det er fordi jeg har gjort noe bra, men det er likevel ingen fornøyelse... Det har ikke blitt fullt så mye trening på meg som jeg hadde tenkt/ønsket denne uka, så skal prøve å få lagt inn en økt litt senere i dag. Hadde egentlig tenkt å dra ut på treningssenteret, men her :regn: det helt ekstremt og det ser ikke ut til at det skal stoppe heller... Må tenke etter om jeg har viljestyrke nok til å gjennomføre en økt her hjemmefra med sambos treningsutsyr. Det frister mer enn å farte rundt i dette været ihvertfall!!

Så det er vel bare å sette igang tenker jeg! :trene:

Jeg veide meg bare om morgenen i slutten når jeg gikk gravid, da veide jeg nemlig under 80 kg, noe jeg ikke gjorde om kvelden og det var et deprimerende tall å se :fnise:

Synes det er litt deilig å være støl jeg da, en stadig påminnelse på at jeg faktisk endelig har kommet i gang :)

Inne i dagboken din og henter inspirasjon stadig vekk forresten, du er jo kjempeflink til å trene, her blir det ikke fullt så mye som det skulle ha vært.

I dag har jeg ikke fått gjort noenting, utenom en gåtur med hund og vogn bort til bestemoren min der onkelen min er på besøk fra Bergen. Isabella var veldig blid og pratsom og sosial, men når hun skulle være hos oldemor en liten stund mens jeg gikk på do ble hun kjempesint :fnise: Helt utrolig hvordan hun reagerer på "fremmede" for tiden, hun skriker seg sånn opp at hun ikke klarer å slutte hvis hun må være hos de for lenge, og det tar en god stund å roe henne igjen. Vet jo ikke sikkert om det er fordi hun reagerer på folkene da, men det virker sånn for hver gang hun har hatt et sånt skikkelig skrikeanfall er det når hun har blitt holdt av noen andre og det i tillegg er litt styr rundt henner, evnt at hun i tillegg er sliten eller sulten. Men hun roa seg jo til slutt, og bortsett ifra det har vi hatt en kjempefin dag. Begynner virkelig å se at hun er et lite menneske nå :hjerte: Og det er kjempekoselig. Blir jo bare mer og mer glad i henne for hver dag som går.

Ellers har vi hatt sol og sommer her i dag, jeg har vært ute og skrudd fast de siste bordene på terrassen og vaska på soverommet. Må ta stuen i morgen, hunden røyter så ekstremt nå at det er hår OVERALT. Føler mini konstant har hår på fingrer og klær, litt småekkelt i grunnen.

Pus er helt vill nå, han hopper fra sofaen til klesstativet og drar ned klær som han fekter rundt på gulvet :overrasket: Leker godt sammen med hunden også nå, så det er jo bra. Men han er allerede veeeldig lysten på å se hva som foregår utenfor huset, så det kan bli noen lange måneder før han endelig får slippe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden jeg har skrevet her nå. En ny hetebølge er kommet til stavanger :sol: Burde vel ikke klage på fint vær, men det er ikke mye godt... På kvelden har vi 30 grader inni stua og det er fint lite vi kan gjøre med det. Lillejenta sover ikke om dagen når det er sånn, og det i seg selv kan jo bli ganske slitsomt. Hun er forsåvidt ganske blid likevel, men det blir ikke tid til mye annet (husarbeid) når hun er våken hele tiden. Orker ikke så mye i varmen heller.

Nå har vi vært ute og gått til handlesenteret og shoppa litt mat + en singlet og en hettejakke (hvorfor ender jeg ALLTID opp med hettejakker når jeg handler?? Absolutt ikke det jeg trenger) Så var vi hjemme og henta hunden og gikk en runde med henne også. Nå ligger Isabella på golvet på teppet sitt, hun rulla nettopp over til magen for første gang!

Fikk overført penger fra banken (det som var igjen på lånet) for noen dager siden, fikk litt sjokk da jeg så hvor mye det var - 73.000!! Så da har jeg vært på jobb og bedt de om å lage et tilbud til meg, så begynner vi på 2.etasje og så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VARMT! Herregud, det må være 30 gr ute..? Har hatt en ganske effektiv dag. Gullet sov helt rundt i natt, hun sovna vel halv 8 i går kveld, og våknet ikke en eneste gang før halv syv i dagtidlig. Tok henne opp i senga vår og ga pupp og småsov litt, så sto vi opp halv åtte. Da ringte jeg B som også er hjemme med sin baby på 9 mnd, og etter at vi hadde stelt oss dro jeg en tur til henne. Vi gikk tur med unger og hund i over to timer. *flink* Orker ikke trene i dette været, så da får det være bra nok :) Dro hjem i to tiden, da var mannen stått opp, spiste "frokost" med han, og etter det har jeg egentlig rydda og vaska hele dagen. Mannen har tatt seg av en del mannfolkarbeid, malt enda litt videre på huset og begynt på terrassebeising. Kommer seg nå :) Bella sov en lang stund på dagen og, så det var litt deilig. Første gangen på tre dager at hun sover skikkelig før kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg har lyst på en baby til allerede! Vet jo at det er altfor tidlig, er ikke en gang 100 % sikker på at vi har økonomi til det pt. Så tenker jeg at det er sikkert ikke det at jeg vil ha en ny med en gang, egentlig, heller det at jeg har så lyst til å gå gravid, føde og få en bitteliten baby en gang til, at jeg nesten ikke kan vente ;) Men det blir jeg vel fint nødt til ;) Men vi vil (og må kanskje mtp endoen) ha tette unger, så vi (jeg?) har vel bestemt at vi tar kontakt med hgsd i april/mai neste år, og får satt inn egg en mnd etter det. Er jo ikke sikkert det går på første forsøk denne gang, er vi riktig uheldige så overlever ikke eggene opptiningen engang, men gleder meg nå likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen, heldigvis, og har begynt på cerazette. Blør ikke lenger nå og det er jo bra, har hørt at mange får blødninger som bivirkninger av disse. Forrige gang jeg gikk på p-piller var jeg 18 år, og slutta pga at jeg reagerte dårlig (psykisk) på hormonene. Nå MÅ jeg jo gå på de, litt trist å tenke på at hvis jeg bare hadde gjort det hele tiden hadde kanskje ikke endoen fått utvikle seg til å bli noen store greier... Men ikke noe å gjøre med det, kunne jo ikke jeg vite dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini sto opp kl 7 i dag og jeg var rett og slett dautrøtt, tenkte bare på når jeg kunne få henne til å sove igjen så jeg kunne få tatt meg en sovings på sofaen. Men så fikk jeg mld av B 730 og fant ut at jeg like gjerne kunne ta turen bort til henne så jeg våkna litt, ingen vits i å ligge å sløve (forsøk på det blir uansett stort sett mislykket fordi Bella alltid våkner just i det jeg skal til å lukke øynene, og da er jeg iallfall trøtt!) Så tok en kopp med kaffe, stelte mini og dro ut. Gikk ikke tur i dag, ble med kaffedrikking og skravling ute i hagen. De små hhv satt og lå på hvert sitt teppe på plenen og lekte. Kos det. Reiste igjen kl to, og dro inn på jobb for å kjøpe white spirit, penselrens + en ny pensel. Er jo så teit, kjøper alltid de dyreste og beste, og de blir ALLTID ødelagt. Nå betaler jeg vel bare halv pris omtrent, men uansett, de penslene koster jo vanligvis over 300 kr, helt sykt. Så kjøpte en billigere i dag, ingen grunn til å tro at jeg husker å ta vare på den denne gangen :gjeiper:

Dro hjem, mannen sto opp, vi spiste lunsj og dro ut for å handle klore-/klatrestativ til pus. Synes nesten han må ha en plass der han kan gjemme seg for Bella når hun blir så stor at hun skal klype og klemme på han. Etterpå var vi innom moren og faren min en tur. I dag gikk det greit, ingen grining når hun så bestemor :)

Nå har vi spist svinefilet med poteter, blomkål, brokkoli og gulrøtter til kvelds/middag og skal se en episode med House før mannen drar på jobb.

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg veier nå... 62 kg akkurat! Så da har jeg gått ned 2,5 kg bare med litt lett til moderat trening (lite av det nå i varmen, men har stort sett gått en liten tur hver dag) og snop-/chipsstopp. Stresser ikke mer med vekta nå, nå er det kun det å bli fit som gjelder! (kommer nok til å følge med på vekta likevel da... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
...og jeg veier nå... 62 kg akkurat! Så da har jeg gått ned 2,5 kg bare med litt lett til moderat trening (lite av det nå i varmen, men har stort sett gått en liten tur hver dag) og snop-/chipsstopp. Stresser ikke mer med vekta nå, nå er det kun det å bli fit som gjelder! (kommer nok til å følge med på vekta likevel da... :sjenert: )

Så flink du har vært! :hoppe: Keep up the good work sier jeg bare! Selv fikk jeg til slutt kommet meg av gårde på trening i går, og har gode intensjoner om i dag og i morra...

Ha en fin dag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! :hoppe: Keep up the good work sier jeg bare! Selv fikk jeg til slutt kommet meg av gårde på trening i går, og har gode intensjoner om i dag og i morra...

Ha en fin dag!

:klemmer:

Takk i like måte :klem: Nå har det begynt å regne her, og det er litt svalere i huset enn da jeg sto opp. Så da spørs det om ikke jeg skal få trent i dag jeg og! Egentlig så er jeg nokså dust som bare trener hjemme, jeg har hatt medlemsskap på Elixia/Sports Club i tre år nå, og har ikke brukt det en eneste gang... Betaler riktignok bare 1000 kr året gjennom jobben da, men likevel... Tidligere har jeg hatt dårlig med tid pga skiftjobbing, men nå kan jeg jo bare time det etter når mannen er hjemme så har jeg jo egentlig nok av anledninger. Eneste er at det er litt kjedelig å trene på helsestudio aleine.

Vi har nettopp vært å handlet, Bella og jeg. Ble en god del nytt, men trenger det absolutt. Klesskapet mitt er kjempeslitt og kjedelig, og det er ikke bare noe jeg sier heller. Kjøpte en sort bukse (jakter alltid på den perfekte sorte buksa, har ikke funnet den ennå), en grå/sort/hvitmønstret topp med sort blondekant og spaghettistropper, en vanlig sort singlet, en brun/hvitstripet topp med en liten sommerfugl på, en beige/lysebrun capri og to nye BHer + truse. Bella fikk ingenting, hehe. Gleder meg til å handle klær til henne, men gjør det ikke før jeg må, nå får vi jo så mye at jeg må følge med og passe på hvis jeg skal få brukt alt.

Nå venter jeg bare på at mannen skal stå opp så jeg kan få dusjet, så skal vi til faren hans og spise middag med familien som er på besøk fra sandefjord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Vi har nettopp vært å handlet, Bella og jeg. Ble en god del nytt, men trenger det absolutt. Klesskapet mitt er kjempeslitt og kjedelig, og det er ikke bare noe jeg sier heller. Kjøpte en sort bukse (jakter alltid på den perfekte sorte buksa, har ikke funnet den ennå), en grå/sort/hvitmønstret topp med sort blondekant og spaghettistropper, en vanlig sort singlet, en brun/hvitstripet topp med en liten sommerfugl på, en beige/lysebrun capri og to nye BHer + truse. Bella fikk ingenting, hehe. Gleder meg til å handle klær til henne, men gjør det ikke før jeg må, nå får vi jo så mye at jeg må følge med og passe på hvis jeg skal få brukt alt.

Ordentlig shoppingspree med andre ord? :)

Jeg hadde en sånn på fredag, syntes jeg hadde så lite "jobbvennlige" klær nå som det har vært så varmt. Endte opp med tre skjorter og en singlet, kjempefornøyd. Har på en av dem i dag, og blir bare mer og mer fornøyd med fargevalget! Alltid så moro med nye klær! Og endra bedre blir det hvis vi fortsetter å være flinke til å trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da var jeg utdrukken, selv om jeg sa jeg ikke skulle ha noe utdrikkningslag ;) Forloveren min er jo i Bergen, så da var det en gammel venninne av meg som hadde tatt saken i egne hender. Jeg hadde jo mine mistanker, siden jeg så hun ringte til sambo en dag for en stund siden, og spesielt fordi hele fem pers :fnise:, inkl en i all offentlighet på facebook og min egen mor har klart å røpe at det skulle skje noe greier på lørdag 2 august. Men det gjorde jo ingenting det da. Så, på lørdag altså, jeg ble henta av T hjemme hos oss, og kjørt hjem til henne, der S, K, N og R venta med champagne :) Må innrømme at jeg var ganske nervøs, så det gled fort ned for å si det sånn :ler: Fikk en øl, litt frokost og en haug med pakker. De inneholdt følgende nydelige ting: En bustete, blond krølleparykk, en hvit hatt, strømpebukse med mønster i brunt, rosa og grønt, store, fæle briller og en hvit langermet overdel med gullknapper. Måtte såklart ta på meg dette. På den positive siden så lignet jeg iallfall ikke på meg selv i det hele tatt! Så var det på tide å dra videre, jeg og T kjørte i en bil og resten kjørte med K. Til ett kjøpesenter. Heldigvis ikke kvadrat :gjeiper: Fikk på meg en svær plakat der det sto "utdrikkningsmesterskap i kaninhopping utenfor hovedinngangen kl 1430" Så gikk vi rundt inne på senteret en halvtimes tid for å reklamere, før "showet" skulle starte :fnise:

Legger ut resten senere, nå har endelig Isabella sovnet etter å ha vært våken siden fire, så nå skal jeg sove litt jeg og tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Ja da var jeg utdrukken, selv om jeg sa jeg ikke skulle ha noe utdrikkningslag ;) Forloveren min er jo i Bergen, så da var det en gammel venninne av meg som hadde tatt saken i egne hender. Jeg hadde jo mine mistanker, siden jeg så hun ringte til sambo en dag for en stund siden, og spesielt fordi hele fem pers :fnise:, inkl en i all offentlighet på facebook og min egen mor har klart å røpe at det skulle skje noe greier på lørdag 2 august. Men det gjorde jo ingenting det da. Så, på lørdag altså, jeg ble henta av T hjemme hos oss, og kjørt hjem til henne, der S, K, N og R venta med champagne :) Må innrømme at jeg var ganske nervøs, så det gled fort ned for å si det sånn :ler: Fikk en øl, litt frokost og en haug med pakker. De inneholdt følgende nydelige ting: En bustete, blond krølleparykk, en hvit hatt, strømpebukse med mønster i brunt, rosa og grønt, store, fæle briller og en hvit langermet overdel med gullknapper. Måtte såklart ta på meg dette. På den positive siden så lignet jeg iallfall ikke på meg selv i det hele tatt! Så var det på tide å dra videre, jeg og T kjørte i en bil og resten kjørte med K. Til ett kjøpesenter. Heldigvis ikke kvadrat :gjeiper: Fikk på meg en svær plakat der det sto "utdrikkningsmesterskap i kaninhopping utenfor hovedinngangen kl 1430" Så gikk vi rundt inne på senteret en halvtimes tid for å reklamere, før "showet" skulle starte :fnise:

Legger ut resten senere, nå har endelig Isabella sovnet etter å ha vært våken siden fire, så nå skal jeg sove litt jeg og tenker jeg!

*venter spent på resten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... mens vi var inne hadde to av de andre laget til hinderbane utenfor inngangen og kaninen var klar til å hoppe :fnise: (noen av oss drev med dette før, derfor kaninhopping. Var ikke så kjempeunge heller, slutta vel da jeg var 15. Sært ja, men vi hadde det veldig gøy :sjenert: ) Så hoppa jeg noen ganger frem og tilbake i mitt genydelige antrekk. Etterpå måtte jeg sitte på en stein på samme sted og spille trekkspill :ler: Det hadde jeg derimot ingen erfaring med, så det var nok ikke så behagelig å høre på. Godt at jeg var ugjennkjennelig :sjenert: Tanta til mannen gikk forbi og jeg vinka til henne, men hun så bare dumt på meg, så nesten litt redd ut :fnise: Samla inn hele 17 kr og 500 rubi :)

Så var det slutt på "utdritningsdelen", syntes de var ganske snille egentlig, og vi dro avgårde til en gård der det sto klar en hest til meg :hjerte: Drev med hester før, og eide en traver sammen med ei venninne, så det er kjempegøy å ri de få gangene jeg får gjort det :) Vi rei en liten tur og etterpå hadde S en liten ridetime for meg. Fikk både vassa i vannet, galoppert og hoppet hinder. Litt klønete, men kjekt.

Jeg ble kjørt hjem, dusja og ble henta igjen, så var det grilling og drikking hos K. Fikk Mojitos (?), øl, Sunlolly-drink og Bacardi Razz og ble akkurat passe brisen på tross av drikking gjennom en hel dag (nesten). Fikk pakker som jeg skulle gjette hvem var fra og hva historien bak var. Mye morsomt og mimrete der :fnise: SI kom også innom en tur, hun fikk jo baby for 3 uker siden så hun kunne ikke være så lenge da. Etterpå dro vi ut på byen, og jeg var ikke hjemme før 0415. Hadde glemt nøkler, og var nummeret fra å ringe vaktselskapet for å få de til å låse opp, men tok sjansen og banket på ruta for å vekke mannen. Dessverre vekket jeg også Isabella, som bestemte seg for å stå opp for dagen :roll: Så mannen måtte stå opp kl 5 :sjenert: Stakkars, han var jo helt utslitt da jeg endelig dro meg opp i 11-tida neste morning.

Hadde en kjempefin kveld iallfall. Hadde aldri regnet med å få noe utdrikkningslag, for det første så har jeg nesten 0 kontakt med de gamle venninnene mine, for det andre så er jo ingen av de forlover... Så syntes det var kjempefint gjort :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isabella har forresten begynt å rulle fra rygg til mage, har jeg skrevet det tidligere? Her om dagen rullet hun seg en god halvmeter vekk ifra teppet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er vanskelige greier tydeligvis... Skulle ønske vi kunne få noen skikkelige rutiner snart. I går sto vi opp halv seks, så la meg før 22 i går kveld for å være uthvilt til i dag.. Yeah right :roll: Isabella var oppe halv elleve, tolv, ett, halv tre og fire. Og spiste tilsammen 280 ml MME. Våkna for dagen kl 7. Tror hun tar igjen for det hun ikke spiser om dagen, jeg har problemer med å få i henne det hun skal ha. På pakken står det at hun skal ha ca 200 ml til hvert måltid, hun spiser kanskje 60-80. Noen ganger 100... Ikke før det går mot kvelden i sånn 5-6 tida begynner hun å bli sulten og kan spise litt mer.

Skal til gyn. i dag kl 13.00. Gruer meg litt. 99% sikker på at jeg må ha ny operasjon, optimist som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Rutiner er kanskje enklere sagt enn gjort kanskje?? :klø:

Håper dere snart får snudd døgnet til den riktige siden!!

Lykke til hos gyn! *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutiner er kanskje enklere sagt enn gjort kanskje?? :klø:

Håper dere snart får snudd døgnet til den riktige siden!!

Nei det er ikke lett! Hun har jo hatt lange perioder hvor hun sover eller så godt som sover rundt, men plutselig forandrer det seg. Jaja det går seg vel til. Men jeg merker at det tar på, er mye mer sliten nå enn de første ukene/månedene.

Lykke til hos gyn! *krysser fingrene*

Takk!

Back from the gynochologist... Fylte ut papirer og han fikk sykdomshistorien min (har ikke vært hos han før), så ultralyd og celleprøve. Vel, det kunne jo vært verre, men utvilsomt bedre også. Cystene var litt mindre enn da vi var i haugesund og satt inn egg og jeg ble gravid med Isabella. Ca 0,5 cm på hver. Har en på høyre og en på venstre eggstokk som er synlig på ul. De er jo ikke bittesmå da, like under 3 cm i diameter. Foreløpig ingen operasjon, han sa jeg bare skulle fortsette på cerazette og får ny timeavtale om 6 mnd i posten. Tror det blir litt lenge å vente, de cystene jeg har hatt tidligere har iallfall vokst ganske fort. Men vi får se, skulle selvfølgelig ta kontakt hvis jeg fikk smerter. Sa også at jeg ikke burde vente lenge med å bli gravid igjen hvis jeg skal ha flere bebiser, men det visste jeg jo.

Ringte faktisk Haugesund i dag, tenkte jeg skulle høre hvor lang ventetid det er på fryseforsøk, og hvor gammel Isabella må være før vi "får lov" til å prøve igjen. De hadde ingen grense sånn sett, måtte bare ha fått igjen mensen og sluttet å amme, så da er vi jo klar allerede, sånn i teorien. Det var ingen ventetid på å sette inn fryseegg heller, så det er bra. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...