IloveNY Skrevet 23. mars 2008 #41 Skrevet 23. mars 2008 Herregud! Når jeg gikk inn på denne tråden trodde jeg at det måtte være en 3-4 år gammel gutt, som da altså kanskje ikke forstår at man ikke skal holde på sånn foran andre... Men det er jo tydelig at dette enten er noen som har skrevet på tull for å provosere frem en debatt. (som ikke akkurat er uvanlig på KG) Eller så har moren til denne gutten et veldig anstrengt forhold til sexualitet. Å onanere i denne alderen er bare sunt og helt normalt! Det er et naturlig instinkt...
Gjest dude Skrevet 23. mars 2008 #42 Skrevet 23. mars 2008 Jeg forstår ikke helt hvorfor alle drar opp at det er normalt. Hva har det med saken å gjøre? Enten så har det negative konsekvenser, eller så har det ikke negative konsekvenser. Det er forholdsvis normalt å tryne på sykkelen også, men ikke noe jeg ville anbefalt av den grunn.
maren Skrevet 23. mars 2008 #43 Skrevet 23. mars 2008 Hvor blir det av TS egentlig? Hvorfor svarer hun ikke? Eller sitter hun og humrer for seg selv over alle reaksjonene som kommer her?
Gjest Piper Skrevet 23. mars 2008 #44 Skrevet 23. mars 2008 Jeg forstår ikke helt hvorfor alle drar opp at det er normalt. Hva har det med saken å gjøre? Enten så har det negative konsekvenser, eller så har det ikke negative konsekvenser. Det er forholdsvis normalt å tryne på sykkelen også, men ikke noe jeg ville anbefalt av den grunn. Ok, det er helt naturlig å onanere, men det er ikke like naturlig å gå på tryne på sykkel. Selv omd et er vanlig å gå på tryne, er det naturlig at man sitter på sykkelen og sykler. Men det er helt anturlig at man onanerer, og da spesielt menn for de behøver å få utløsning.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #45 Skrevet 23. mars 2008 Jeg forstår ikke helt hvorfor alle drar opp at det er normalt. Hva har det med saken å gjøre? Enten så har det negative konsekvenser, eller så har det ikke negative konsekvenser. Ikke bare har det ingen negative konsekvenser, å onanere har faktisk positive konsekvenser. Det er sunt å onanere blant annet fordi man lærer sin egen kropp å kjenne og fordi det kan være skadelig for prostata å gå lenge uten utløsning.
lille katt Skrevet 23. mars 2008 #46 Skrevet 23. mars 2008 Jeg vil anbefale trådstarter å servere sønnen Kelloggs Corn Flakes. Det skal hjelpe mot onani. Eventuelt hjelper det mot skadevirkningene.
Serene Skrevet 25. mars 2008 #47 Skrevet 25. mars 2008 Ja, da har du oppdaget det sent, han har antagelig bedrevet slike utuktige handlinger i 10-11 år allerede... Først nå at det følger sperm med handlingen, bare. Jeg trodde også dette skulle være en tråd om en barnehageunge som onanerer i stua til andres beskuelse, hvordan forklare hvorfor dette skal gjøres uten at andre ser det, uten å dermed påføre han skamfølelse overfor sin egen kropp. Her snakker vi om en litt mer interessant tematikk enn ovenstående. Studerer du sengtøyet hans?
DAJMI Skrevet 26. mars 2008 #48 Skrevet 26. mars 2008 (endret) hahahahahahahahahah... nei, for all del ikke si no til han da dør han nok...herregud så flaut....det hadde jeg gjort! hvis du føler at han kanskje trenger noen å prate med så ta det opp med faren hans så får han ta en sånn "man to man talk!" ellers kan du jo prate sånn generelt om endringer som skjer med kroppen i den alderen og si at hvis han har noen spørsmål så kan han bare spørre deg....men først bør du kanskje lese litt selv om endringer med kroppen til gutter på 13............... Endret 26. mars 2008 av DAJMI
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå