Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hei!, jeg har oppdaget at gutten min på 13 har begynt å onanere. Har observeert flekker på dynen hans etc.. Hvordan bør jeg takle situasjonen? Hva kan eventellt sies til han for å få han til å slutte å onanere?
Kristaa Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg ville sagt at øynene hans kan falle ut og at hendene vil skrumpe sammen... Du sier ingenting og lar han holde på i fred Endret 21. mars 2008 av Helen
Amanlis Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Sønnen din er intet annet enn helt normal. La ham få kose seg, og ikke si noenting.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har en sønn som er noe eldre. Ja, jeg vet at han onanerer. Bryr jeg meg. Overhode ikke! Det er sunt og bra og tilhører hans privatliv. Akkurat som jeg har mitt.
Annie Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Hei!, jeg har oppdaget at gutten min på 13 har begynt å onanere. Har observeert flekker på dynen hans etc.. Hvordan bør jeg takle situasjonen? Hva kan eventellt sies til han for å få han til å slutte å onanere? Hvorfor skal han slutte med det???
Gjest men Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 (endret) 13 år gamle barn kan skifte sengetøyet selv, ingen grunn til dyneløfting for å finne ut hva de driver med når de er alene. Endret 21. mars 2008 av Helen
Gjest Bolledeig Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Hei!, jeg har oppdaget at gutten min på 13 har begynt å onanere. Har observeert flekker på dynen hans etc.. Hvordan bør jeg takle situasjonen? Hva kan eventellt sies til han for å få han til å slutte å onanere? Tull med instillingene på pc-skjermen som han garantert har. Når han spør hva som er galt sier du bare "du holder nok bare på å bli blind, gutten min) så slutter han nok.
maren Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Hvorfor skal han slutte med det? Det er jo helt normalt. Ikke spør han om det, det er noe helt privat og vil være utrolig flaut for han! Er det pga religion du synes at dette er ille? Det synes foreldrene mine.
NinjaTurtle Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Er det pga religion du synes at dette er ille? Det synes foreldrene mine. Seriøst? Har du spurt dem mer om hva logikken bak dette er og hvorfor de føler onani her galt? Har du foreldre som er veldig opptatte av å være fromme og prektige?
Brunhilde Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hei!, jeg har oppdaget at gutten min på 13 har begynt å onanere. Har observeert flekker på dynen hans etc.. Hvordan bør jeg takle situasjonen? Hva kan eventellt sies til han for å få han til å slutte å onanere? Jeg tror ikke dette er en reell problemstilling. Men han får hår inni håndflate. Helt sikkert! Endret 22. mars 2008 av Brunhilde
maren Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Seriøst? Har du spurt dem mer om hva logikken bak dette er og hvorfor de føler onani her galt? Har du foreldre som er veldig opptatte av å være fromme og prektige? Helt seriøst! De er JV. De snakker ofte om at det er synd og greier selv om absolutt alle har gjort det! Latterlig...
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Hvis du som forelder ikke har større problem enn det, skal du sandelig ikk klage ;-) faktisk bør du være stolt over å ha en frisk og normal gutt. Synes heller man burde oppmuntre til onanering om man har muligheten til det så :gjeiper:
Gjest StockDama Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Hei!, jeg har oppdaget at gutten min på 13 har begynt å onanere. Har observeert flekker på dynen hans etc.. Hvordan bør jeg takle situasjonen? Hva kan eventellt sies til han for å få han til å slutte å onanere? "Næmmen, har du begynt å ronke? jaja, du begynner vel snart å pule også da...husk kondomer så tøtta ikke blir gravid." Sånn...det kan du si.
Boot boy Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 Hei!, jeg har oppdaget at gutten min på 13 har begynt å onanere. Har observeert flekker på dynen hans etc.. Hvordan bør jeg takle situasjonen? Hva kan eventellt sies til han for å få han til å slutte å onanere? Hva?? Skal ikke gutten få lov å denge gjedda?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #16 Skrevet 21. mars 2008 Hva?? Skal ikke gutten få lov å denge gjedda? Det er vel helst snakk om å nappe i en gullfisk foreløpig..
Boot boy Skrevet 21. mars 2008 #17 Skrevet 21. mars 2008 Tråden er ryddet iht. reglene. Helen - mod. De reglene burde kvele enhver frisk debatt gitt.
Dragonstone Skrevet 21. mars 2008 #18 Skrevet 21. mars 2008 trenger du virkelig si noe til han da? han gjør da ikke noe ulovlig...hvis du sier noe til han kommer han sikkert bare til å bli dritflau.... og det er jo helt normalt det han gjør på da,er ingen vits i å få han til å føle at han gjør noe skittent eller noe.. så bare la det ligge du...
Gjest ulle Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 Huff, jeg forstår fortvilelsen din. Hva med å snakke med læreren hans. Dette er noe de burde vært tatt opp som tema i klassen hans. Syns han er i den rette alderen for det. Han er nok ikke den eneste i klassen som har begynt la lyst komme før fornuft. Ungene må informeres om at Norges lover krever at de venter til de er 16.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 Huff, jeg forstår fortvilelsen din. Hva med å snakke med læreren hans. Dette er noe de burde vært tatt opp som tema i klassen hans. Syns han er i den rette alderen for det. Han er nok ikke den eneste i klassen som har begynt la lyst komme før fornuft. Ungene må informeres om at Norges lover krever at de venter til de er 16. Vi har ingen lov i norge om at det ikke er lov å onanere, hverken når de er 13 eller 16. Det er helt normalt og sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå