Scheherazade Skrevet 13. november 2008 #1281 Del Skrevet 13. november 2008 Gratulerer SummerJoy! Herlig å være i mål tenker jeg! Og helt enig i at amming er noe styr... Antar at Mim har født også, bare at vi ikke vet det ennå! Så da har vi kanskje fem babyer her allerede! Jeg sitter i sofaen og drikker te, mens Fredrik sover i vuggen sin. Hører på litt musikk for at han skal venne seg til lyder. Stort sett er det to timers pause mellom mating og skifting her, da sover han søtt. Med unntak av når mamma og pappa kløner, slik at alt tar lang tid, og han rekker å bli sint, sulten og stresset underveis... Da er det litt verre å få han til å sove etterpå. :rødme: Spent på at flere skal komme hjem, og at dere andre skal føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. november 2008 #1282 Del Skrevet 13. november 2008 Gratulerer så mye Summerjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 13. november 2008 #1283 Del Skrevet 13. november 2008 Gratulerer SummerJoy! Nå må det vel bli Mim og meg neste... Har bedt mannen min om litt i dag for å sette ting i gang, men han tør ikke... redd for å skade baby *sukk* Sinnsykt utålmodig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 13. november 2008 #1284 Del Skrevet 13. november 2008 Åh grattis Summerjoy!! Her går det unna må jeg si I dag er min første dag i permisjon, og det er så deilig. Har kjøpt meg et par ammetopper i dag også, greit å ha noen ammevennlige klær. Disse maseriene, hva er egentlig det? I dag har jeg hatt masse kynnere hele dagen, litt ubehagelig men ikke vondt. Er det det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 14. november 2008 #1285 Del Skrevet 14. november 2008 Gratulerer, SummerJoy! Jeg fødte på tirsdag, en flott, mørkhåret gutt på 4290 gram og 53 cm. Han er helt perfekt, og fødselsopplevelsen var langt over forventningene! Formen min er bra, og vi absolutt bare koser oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 14. november 2008 #1286 Del Skrevet 14. november 2008 Gratulerer så masse med gutten *Mim* Godt å høre at det ble en fin opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 14. november 2008 #1287 Del Skrevet 14. november 2008 Gratulerer så masse til deg, Mim! Nå begynner det virkelig å ta seg opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. november 2008 #1288 Del Skrevet 14. november 2008 Gratulerer så mye *Mim* og så godt at det ble en fin opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 14. november 2008 #1289 Del Skrevet 14. november 2008 Tusen takk for gratulasjoner! Og masse gratulerer til *Mim* med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 14. november 2008 #1290 Del Skrevet 14. november 2008 Åh, grattis Mim. Her går det unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 14. november 2008 #1291 Del Skrevet 14. november 2008 Gratulerer så masse Mim!! Har tenkt så mye på deg, og stadig surfet innom her for å sjekke om det har kommet noe baby Nå MÅ det vel være meg neste vel... *veeeeeldig utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 15. november 2008 #1292 Del Skrevet 15. november 2008 Liste over terminer - fødsler Scheherazade: 21. nov 07.nov - 2330 g, 46 cm. Monica85: 9.nov 09. nov - 3658 g, 50 cm. SummerJoy: 8.nov 11. nov - 4150 g, 51 cm *Mim*: 2.nov 11. nov - 4290 g, 53 cm Mirabella76: 10.nov 12. nov - 3700 g, 51 cm Mariblom: 8.nov Concertina: 22.nov latte: 25.nov Daiquiry: 4.des Revenka: 4.des Ullah: 5.des Angelhoff: 6.des Arkana: 7.des kiri: 12.des (?) Eeyore: 16.des theamoren: 23.des Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 15. november 2008 #1293 Del Skrevet 15. november 2008 Grattis så masse Mim!! Nå venter vi bare på deg Mariblom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 15. november 2008 #1294 Del Skrevet 15. november 2008 Nå venter vi bare på deg Mariblom... Det gjør jeg også... Er bare sååå utålmodig nå. Hadde regelmessige rier i natt, men det gikk over igjen. Så bittelitt blødning + har vært på truseinnleggstadiet hele dagen i dag. DA må det vel skje noe snart vel Tok meg et varmt bad i stad, og han var så søt når han sparket litt med den ene foten hver gang jeg skyflet varmt vann over magen Gleder meg til å holde han i armene mine og være mammaen hans på ordentlig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 16. november 2008 #1295 Del Skrevet 16. november 2008 Blødning høres bra ut, Mariblom! Skjønner at du er utålmodig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 16. november 2008 #1296 Del Skrevet 16. november 2008 Blødning høres bra ut, Mariblom! Skjønner at du er utålmodig nå! Ja, det var det jordmor sa også. Hatt rier i natt også, men de kommer så sjelden at det er ikke akkurat noe å rope hurra for foreløbig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 16. november 2008 #1297 Del Skrevet 16. november 2008 Kjørte i gang litt forsiktig i formiddag for å se om ikke det kunne få ting i gang her. Ser iallfall ut til at noe har startet nå, men foreløbig veldig uregelmessig. Jordmor kommer hjem til oss om et par timer for å sjekke åpning, så får vi se hva som skjer. Men tipper det blir i dag eller maks i morgen. Kjære vene - begynner å grue meg nå! (Men gleder meg også da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. november 2008 Forfatter #1298 Del Skrevet 16. november 2008 Nå er jeg hjemme igjen! Med verdens nydeligste gutt!! :rødme: Gratulerer til dere andre som har født! Mariblom, må si jeg synes virkelig synd på deg nå... Men, det er verdt det! Snart er du mamma!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 17. november 2008 #1299 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Beklager jenter, men jeg har sneket i køen! Fikk en skjønn liten jente i går!! Heia Mariblom!!! Håper det skjer noe snart Endret 17. november 2008 av Daiquiry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 17. november 2008 #1300 Del Skrevet 17. november 2008 Jøss, hadde det travelt hun da? Gratulerer så masse Daiquiry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå