Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!

Coxy

Anbefalte innlegg

Gratulerer SummerJoy! Herlig å være i mål tenker jeg! Og helt enig i at amming er noe styr... :sukk:

Antar at Mim har født også, bare at vi ikke vet det ennå! Så da har vi kanskje fem babyer her allerede! :lur:

Jeg sitter i sofaen og drikker te, mens Fredrik sover i vuggen sin. Hører på litt musikk for at han skal venne seg til lyder. Stort sett er det to timers pause mellom mating og skifting her, da sover han søtt. Med unntak av når mamma og pappa kløner, slik at alt tar lang tid, og han rekker å bli sint, sulten og stresset underveis... Da er det litt verre å få han til å sove etterpå. :rødme:

Spent på at flere skal komme hjem, og at dere andre skal føde! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer SummerJoy! :duskedame::hoppe::blomst:

Nå må det vel bli Mim og meg neste... ;) Har bedt mannen min om litt :humpe: i dag for å sette ting i gang, men han tør ikke... redd for å skade baby *sukk* Sinnsykt utålmodig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh grattis Summerjoy!! Her går det unna må jeg si ;)

I dag er min første dag i permisjon, og det er så deilig. Har kjøpt meg et par ammetopper i dag også, greit å ha noen ammevennlige klær.

Disse maseriene, hva er egentlig det? I dag har jeg hatt masse kynnere hele dagen, litt ubehagelig men ikke vondt. Er det det samme?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, SummerJoy! :klem:

Jeg fødte på tirsdag, en flott, mørkhåret gutt på 4290 gram og 53 cm. Han er helt perfekt, og fødselsopplevelsen var langt over forventningene! Formen min er bra, og vi absolutt bare koser oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse Mim!!

Har tenkt så mye på deg, og stadig surfet innom her for å sjekke om det har kommet noe baby :)

Nå MÅ det vel være meg neste vel...

*veeeeeldig utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over terminer - fødsler

Scheherazade: 21. nov :babygutt: 07.nov - 2330 g, 46 cm.

Monica85: 9.nov :babygutt: 09. nov - 3658 g, 50 cm.

SummerJoy: 8.nov :babyjente: 11. nov - 4150 g, 51 cm

*Mim*: 2.nov :babygutt: 11. nov - 4290 g, 53 cm

Mirabella76: 10.nov :babyjente: 12. nov - 3700 g, 51 cm

Mariblom: 8.nov :babygutt:

Concertina: 22.nov :babysmokk:

latte: 25.nov :babysmokk:

Daiquiry: 4.des :babyjente:

Revenka: 4.des :babygutt:

Ullah: 5.des :babyjente:

Angelhoff: 6.des :babyjente:

Arkana: 7.des :babygutt:

kiri: 12.des :babyjente: (?)

Eeyore: 16.des

theamoren: 23.des :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå venter vi bare på deg Mariblom...:)

Det gjør jeg også... Er bare sååå utålmodig nå. Hadde regelmessige rier i natt, men det gikk over igjen. Så bittelitt blødning + har vært på truseinnleggstadiet hele dagen i dag. DA må det vel skje noe snart vel :)

Tok meg et varmt bad i stad, og han var så søt når han sparket litt med den ene foten hver gang jeg skyflet varmt vann over magen :) Gleder meg til å holde han i armene mine og være mammaen hans på ordentlig nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødning høres bra ut, Mariblom! Skjønner at du er utålmodig nå!

Ja, det var det jordmor sa også. Hatt rier i natt også, men de kommer så sjelden at det er ikke akkurat noe å rope hurra for foreløbig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørte i gang litt forsiktig :humpe: i formiddag for å se om ikke det kunne få ting i gang her. Ser iallfall ut til at noe har startet nå, men foreløbig veldig uregelmessig. Jordmor kommer hjem til oss om et par timer for å sjekke åpning, så får vi se hva som skjer. Men tipper det blir i dag eller maks i morgen. Kjære vene - begynner å grue meg nå!

(Men gleder meg også da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen! Med verdens nydeligste gutt!! :rødme:

Gratulerer til dere andre som har født! :roser:

Mariblom, må si jeg synes virkelig synd på deg nå... Men, det er verdt det! Snart er du mamma!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager jenter, men jeg har sneket i køen! Fikk en skjønn liten jente i går!!

Heia Mariblom!!! :hoppe: Håper det skjer noe snart ;)

Endret av Daiquiry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...