Gå til innhold

Lukter vondt i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor bumper du denne tråden?

Anonym poster: cb1f62254715a9516eb196914c544432

fordi ab lurer på det samme som det over.

Jeg lurer også på det samme.

Har vanlig utflod med hvite klumper. Lukter helt friskt og fint nå etter jeg puttet en fedd hvitløk oppi og lot den være i i en 6-7 timer. Har og skylt med eddikvann.

Men om jeg stikker fingeren oppi så er det fortsatt noen hvite klumper!

Det klør ikke eller svir ikke, men har litt smerter ved inngangen til skjeden når jeg skyller med eddikvann, men er ikke særlig vondt om jeg stikker en finger i vagina.

Lurer kanskje på om dette kan være klamydia.

Anonym poster: 38760efc7a84d79ffd4f022d3783d11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar opp en veldig gammel tråd og lurer på det samme som TS. Hva med å lese hele tråden i stedet for å dra den opp igjen? Står jo faktisk svar i den tråden her.

Anonym poster: 7ec5ef482a655cd134fd43b8bec28351

• Liker 2
Skrevet

fordi ab lurer på det samme som det over.

Jeg lurer også på det samme.

Har vanlig utflod med hvite klumper. Lukter helt friskt og fint nå etter jeg puttet en fedd hvitløk oppi og lot den være i i en 6-7 timer. Har og skylt med eddikvann.

Men om jeg stikker fingeren oppi så er det fortsatt noen hvite klumper!

Det klør ikke eller svir ikke, men har litt smerter ved inngangen til skjeden når jeg skyller med eddikvann, men er ikke særlig vondt om jeg stikker en finger i vagina.

Lurer kanskje på om dette kan være klamydia.

Anonym poster: 38760efc7a84d79ffd4f022d3783d11e

GÅ TIL LEGE, for guds skyld.

Anonym poster: 31a7f19c426e3a710ff6f4cf2eb3468e

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er en jente på femten og har hatt dårlig likt i underlivet veldig lenge! Vasker meg hver dag men lukten kommer straks tilbake. Begynner å bli bekymret. Kan det være høy ph verdi i underlivet ? Har noen råd om hva jeg kunne gjort??? Trenger hjelp

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Høres ut som det kan være bakteriell vaginose. Vanlig behandling mot bakteriell vaginose er et antibiotika - https://euroclinix.net Eneste som har fungert for meg så effektiv.

Endret av tora081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...