Gjest Jente 19 Skrevet 13. oktober 2009 #21 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har hatt d på samme måte, fikk zidovial tror eg det het av legen, ble helt fin igjen:) Hadde du BV da?
Gjest sweet and sour Skrevet 22. mai 2010 #22 Skrevet 22. mai 2010 hei, jeg er en jente på 16 år. jeg sliter med vondt lukt, og har som regel alltid litt klumpete utflod. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal besskrive lukten, men det lukter ikke godt. noen ganger lukter det nesten råttent, mens andre ganger lukter det litt søtt. vet ikke hva det kan være, og tørr ikke snakke med noen av foreldrene min om det! hva skal jeg gjøre ?
Gjest Iah Skrevet 22. mai 2010 #23 Skrevet 22. mai 2010 Gå til legen, dette høres ut som bakteriell vaginose, og behandles enkelt med en antibiotikakur.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #24 Skrevet 22. mai 2010 Så dere sier at det aldri skal lukte vondt i underlivet? Når det er lenge siden jeg har dusjet (et døgn) lukter det ikke spesielt godt, er det noe galt med meg og da? Når det ikke er så mange timene siden jeg dusja lukter det ikke noe spesielt..
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #25 Skrevet 23. mai 2010 Har hatt Gardnerella, ble kvitt det med antibiotika, men fikk sopp av antibiotikaen. Helt vanlig at canesten tablettene bruker en dag eller to på å komme ut. Bruk kanskje litt krem i tilegg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #26 Skrevet 23. mai 2010 Har hatt Gardnerella, ble kvitt det med antibiotika, men fikk sopp av antibiotikaen. Helt vanlig at canesten tablettene bruker en dag eller to på å komme ut. Bruk kanskje litt krem i tilegg.
Gjest Kaja Skrevet 25. september 2010 #27 Skrevet 25. september 2010 Hei ! jeg er en jente på 13 år som har veldig vondt i underlivet og det stinker når jeg er på do osv. jeg skal til legen med det, men er ikke sikker på om det er normalt eller ikke. Jeg har en vennine jeg deler alt med å hun har ikke hatt det sånn, selv om hun har mensen! jeg snakket med en dame om det og hun sa jeg burde kontakte lege ! jeg kjenner jo ingenting i magen ! Vet du om det er normalt ? har du følt det sånn?
Maneo Skrevet 25. september 2010 #28 Skrevet 25. september 2010 Hei ! jeg er en jente på 13 år som har veldig vondt i underlivet og det stinker når jeg er på do osv. jeg skal til legen med det, men er ikke sikker på om det er normalt eller ikke. Jeg har en vennine jeg deler alt med å hun har ikke hatt det sånn, selv om hun har mensen! jeg snakket med en dame om det og hun sa jeg burde kontakte lege ! jeg kjenner jo ingenting i magen ! Vet du om det er normalt ? har du følt det sånn? Vet ikke helt hva du mener med "vondt", men både BV og sopp kan svi og klø, selv om BV er mer karakteristisk med lukt. Begge deler er helt ufarlig, men smart å dra til legen uansett.
Gjest Gjest22 Skrevet 7. november 2010 #29 Skrevet 7. november 2010 Hei Jeg kjenner jeg er skikkelig lei nå. Jeg har hatt to soppinfeksjoner på kort tid, og nå når jeg har mensen etter den andre kuren mot sopp, merker jeg at det lukter utrolig surt av underlivet mitt. Jeg tror kanskje det er BV som dere snakker om. Pleier BV å lukte surt? Nå er jeg utrolig lei av å måtte bli behandlet for det ene og det andre hele tiden. Det hindrer jo sex livet mitt til de grader! Kan man ha sex når man går på antibiotikakuren for BV?
Gjest Tammie Skrevet 10. november 2010 #30 Skrevet 10. november 2010 Jeg syntes det høres ut som bakteriell vaginose, da lukter det fiskeaktig.. mvh Sykepleierstudent
Gjest Lotta Skrevet 12. mai 2011 #31 Skrevet 12. mai 2011 Hei! Jeg er så glad for at denne siden eksisterer:-) Jeg har vært plaget med mye utflod som lukter vondt.Men det er ikke den fiskelukten som tyder på bakteriel vaginose.Det har jeg hatt mange ganger før.Men jeg føler av og til en smerte,som kan minne litt om sting,bare mye vondere.Den forsvinner like fort som den kommer,og dukker opp uregelmessig. Lukten er umulig å beskrive,men jeg kjenner lukten gjennom klærne.. Er det noen som har hatt det som meg?
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2011 #32 Skrevet 12. mai 2011 Etter hvor mange timer da? Alle lukter vel småsurt nedentil etter 10 timer uten dusj? Ingen lukter godt da. 2
Gjest Sobril Skrevet 12. mai 2011 #33 Skrevet 12. mai 2011 Etter hvor mange timer da? Alle lukter vel småsurt nedentil etter 10 timer uten dusj? Ingen lukter godt da. Jo, womenwomen :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 12. mai 2011 #34 Skrevet 12. mai 2011 Ok da... Er også ei her som mener hun kan gå i 12 timer og la typa ha oralsex med henne. Hun lukter visst blomster bestandig.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #35 Skrevet 12. mai 2011 Det er da vanlig at det ikke lukter roser og vanilje i trusa på slutten av dagen. Men om det er en spesielt kraftig lukt, kraftigere enn du føler bør være normalt, skjønner jeg at du bekymrer deg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #36 Skrevet 12. mai 2011 Jeg har det samme problemet! Er hvit/gjennomsiktig slim eller utflod som lukter helt forferdelig! Synes det lukter syrlig. Har prøvd Lactal med det hjalp ikke. Jeg vasker meg selvsagt hver dag,men går bare noen timer før lukten er tilbake Den behandlingen du får mot dette,kan den brukes av gravide? Sliter nok med selvtilliten nå om jeg ikke skal stinke forferdelig itellegg
Gjest Ulf Arne Laksen Skrevet 11. juli 2012 #37 Skrevet 11. juli 2012 Du må pule fastlegen slik at han kan se om pikken lukter vondt i etterkant
Gjest Meg Skrevet 11. juli 2012 #38 Skrevet 11. juli 2012 Sliter også med vond lukt. Utfolden er varierende, noen ganger er den veldig slimete og kanske litt klunpet. Andre ganger er den helt trørr og flakete, oppsprukket.. Kanskje jeg burde gå til legen? Noen andre som vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #39 Skrevet 7. februar 2013 Bump Anonym poster: c5f31cecb9592c58fa1c261409ed5362
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #40 Skrevet 7. februar 2013 Bump Anonym poster: c5f31cecb9592c58fa1c261409ed5362 Hvorfor bumper du denne tråden? Anonym poster: cb1f62254715a9516eb196914c544432
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå