Gå til innhold

Sannes graviditets dagbok

sanne85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkar :troest: Er det mye jobbing når det er jobbehelg? Uansett; lykke til med jobbingen! :hug:

[/quo

hehe, jobbhelg er 2dager...så skal ikke klage;) er bare at ryggen min ikke liker at jeg jobber der, så blir små handicapa etter å ha vært der i 2dager. Og ikke noe bedre å være 28uker på vei å jobbe der....men overlever vel:)

Duuu...kan du sende det lappeteppet en gang til?bildet og mønstret? Skulle skirve ut nå, og sto at siden hadde blir sletta eller flytta....er litt treig da serru;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh shiiit

mye har skjedd.

på vei her jeg er nå hos foreldra mine, fikk vi tlf fra en ukjent nabo. Som hadde funnet katten vår, den hadde blirr påkjørt. Hu kjørte han til dyrlegen, etter mye om og men, for dem var stengt. Så måtte dra 3kvarter for å få han inn en plass. Søte pusen vår har knust hoft, og skada andre hofta. Så var enten avlivning, eller oprasjon som kunne koste 10-15tusen.Vi valgte oprasjon, da de to kattene våre betyr veldig mye for oss. (gale????) Når jeg tenker på det i ettertid angrer jeg ikke, vi har penga, så da bruker vi dem på lille pusen vår så han skal få fortsette å være med oss og søstra si.

Så dem skulle ringe da det skjedde noe mere. Rart hvor glad man blir i kjæledyr....3år har dem liggi i sofaen med oss og kosa og lekt.

Begravelse i dag.

En nær slektning og den nyfødte babyen ligger begge på sykehus og tilstanden er kritisk. Så veldig spent på hvordan det går med dem...

nok ille på en dag liksom!!!

Skal være med svigermor å se på vogn i morgen, en 2år gammel Basson vogn. Som har vært brukt et par ganger bare. Skulle få den om vi ville ha den, da det er ei veninne av avigermor som har den. Så hadde jo vært topp om den var bra!!Er sær, vil at det skal være i orden. Så får håpe den er fin og i god stand:)

Skal også på shopping med mormor og mamma i morgen, har ikke mye å shoppe for, men skal se etter dyner og slik til vogn og sprinkelseng:)Gleder meg:)

Men nå er det natta...

Savnerkjæresten min, kommer snart hjem til deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og svigermor vært å henta vogn:)

Den var kjempefin, den ser ikke brukt ut i det hele tatt.

Så i morgen skal jeg vaske det som kan vakes, og lufte den.

Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet hjem fra shopping med mamma og mormor:)

Handla FØLGENDE:

*Babydyne

*2stretchlaken til sprinkelseng

*sprinkelseng beskytter(sånn kant) hvit og fin

*body og bukse i ren ull

*hvitt sengsett

og fra før har vi sprinkelseng, madrass(mangler overmadrass),vogn,fin ull pose fra da vi var små og div:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29uker:)

Fra 29 uker og 0 dager til 29 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 1350 g

CRL: 25,5 cm

Full lengde: 35 cm

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 27 uker gammelt. Studier har vist at når mor slapper av ved å lytte til rolig musikk, blir også barnets bevegelser og hjerterytme roligere. Ettersom barnet blir vant til denne musikken, roer hjerteslag og -rytme seg raskere.

Dette er en indikasjon på at barnet har utviklet hukommelse og kan kjenne musikken igjen. Barnets hode har nå omtrent riktig størrelse i forhold til kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er sengehimmel stang i boks:)da mangler jeg bare sengehimmelen...haha...men vet hvilke jeg skal ha:)de på princess:)

gleder meg til å se hvordan det blir:) Håper min kjære samboer har satt opp senga..

Natti og go hælj

mamma mia er verdt en kinotur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne du ha sendt det babyteppe oppskriften til meg igjen?;)

god helg:)

Ja, det skal jeg! :) Sorry at jeg glemte det! :flau: (scanneren vår virker ikke så godt for tiden ser du, men skal prøve!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg bestilt legetime til neste uke....da er det jobbhelg igjen.

Så får han avgjøre om jeg skla jobbe eller ikke....kunne godt tenkt meg en mellomting, ikke være med i stell...men ta meg av frokost,middag og kafee servering og sånne ting...men spørs hva han sier...

ikke noe morro da mna ikke fungerer på flere dager for å jobbe 2dager. Og er ikke sikkert den lille og kroppen min har godt av det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Elsker :hjerte:

*det å se resultatet på testen og det sto GRAVID

*fortelle det til min kjære

*se hans smil da jeg fortalte det

*lese om hvordan det lille gullet utviklet seg fra å være et frø til å bli et lite menneske inni magen min

*se og lese om utrtyr man trenger

*fortelle det til den nærmeste familien

*kjenne på den følelsen at noe vokser inni meg

*kjenne de første bevegelsene til gullet i magen min

*at min kjære for første gang fikk kjenne gullet sparke

*kjenne at magen vokser og blir hard

*kjenne daglige bevegelser i magen

*elsker å gå gravid:) For en hærlig følelse:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...