sanne85 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) ting vi skulle ha hatt...nå, eller etterhvert *koppholder til vogn *regntrekk til vogn *handlenett til vogn *sjal av et eller anna slag *lamme/saueskinn *lekegrind *en slags bilstol pose av fleece eller dun?! *ammepute *pumpe *ammebh *ammeinnlegg og den slags *muligens uro med musikk *stelleveske men blakk:( Endret 28. oktober 2008 av sanne85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. oktober 2008 #202 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da får dere ta det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 28. oktober 2008 Da får dere ta det etterhvert pent nødt til det;) Tenkte å ønske oss eller til babyen til jul:) sånn som reiseseng og lammeskinn og sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. oktober 2008 #204 Del Skrevet 28. oktober 2008 pent nødt til det;) Tenkte å ønske oss eller til babyen til jul:) sånn som reiseseng og lammeskinn og sånn:) Det går jo an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lege besøk i dag.... *hadde fått +2 protein i urinen og høyt blodtrykk...så skal tilbake til neste uke...krysser fingra for at blodtrykket synker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 31. oktober 2008 37uker:) 3uker og 2dager igjen til terminen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #207 Del Skrevet 2. november 2008 jammen, da er det 3uker til termin:) Er jo en liten %del som føder på termindatoen da, men er jo en sånn ca tid:) Gjett om jeg gleder meg:) Ellers har vi bestemt oss for å være hjemme her i huset vi leier i jula, så får de som vil besøke oss bare komme:) Greit å ta det litt med ro, og bli kjent med baibissen før man tar de med bort sånn synes jeg....siden jeg har termin 23nov er det jo bare 1mnd til juleaften... dessuten skal min kjære ha vakt på jobben, så må være her en del i jula unaz....blir koslig:) Skulle ønske jeg fikk penger til å gjøre huset julefint, med duker og stash...me man får nesten bare bruke det man har. Har lyst på gammel julepynt:) Også skal søstra og familien hennes til oss på nyttårsaften, dem har ei jente som ble født i slutten av september, det blir koslig:) Nå bare gleder jeg meg:) Fra mandag av tar jeg permisjon fra min store stilling på 14% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 5. november 2008 d har jeg vært hos legen, skal på sykehuset på kontroll i morra...hadde fortsatt høyt blodtrykk og mere protein i urinen.... spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. november 2008 #209 Del Skrevet 5. november 2008 d har jeg vært hos legen, skal på sykehuset på kontroll i morra...hadde fortsatt høyt blodtrykk og mere protein i urinen.... spent Det skjønner jeg Hva er det de skal sjekke da? Altså, kan det bli fødsel liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #210 Del Skrevet 5. november 2008 Det skjønner jeg Hva er det de skal sjekke da? Altså, kan det bli fødsel liksom?? aner ikke....hehe....spent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. november 2008 #211 Del Skrevet 12. november 2008 Hm... har det kommet noen baby tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 12. november 2008 Hm... har det kommet noen baby tro? Jeg har blitt mamma til verdens søteste jente:) 08.11.2008 klokka 11.58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. november 2008 #213 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har blitt mamma til verdens søteste jente:) 08.11.2008 klokka 11.58 Åååååå, gratulerer så mye! Er det kos? Går alt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #214 Del Skrevet 14. november 2008 Åååååå, gratulerer så mye! Er det kos? Går alt fint? Takktakk:) Ja er kos, og slitsomt...hehe...men sånn skal det vel være:)Glad samboern er hjemme, greit å ha noen som kan ta oppvaken og slik. Mista så mye blod under fødselen, at jeg er helt utslitt...men kommer seg etterhvert:) men får ordne meg je, skal på helsestasjonen å veie vesla:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. november 2008 #215 Del Skrevet 21. november 2008 God helg! Står det fint til med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 29. november 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 29. november 2008 God helg! Står det fint til med dere? heihei:) Daten blir ikke første pri om dagen, så derfor tar ting litt tid;) Kose med vesla i stedet....hehe:) Bra med oss, hu er så flink å sover om natta, bortsett fra 1-2 turer opp for mat og skift. Ellers så sovner hu nesten med en gang igjen...deilig:) Da får jeg sove litt også Og det er ikke noen ulempe:) Ellers begynner pappaen på jobb igjen på mandag, så det blir jo spennende... enn der da? God helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå