Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt pepperkakeformer?


Innredning

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage en kake som jeg skal stikke ut med pepperkakeformer i april. Jeg trenger en litt stor pepperkakeform i hjerteform. Noen som jobber i en butikk hvor dere har på lager, eller vet et sted de har det? Kan evt lage en egen form i papp el.l og skjære rundt men ser for meg at det ikke er like enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det du kan gjøe er å høre med nille,europris,jernia,ting og tang om dem kan se om dem har igjen slike former etter jul. dem kan se etter i jule sakene sine. men du må nok høre. tror ikke slike former er å finne ellers.

men det er lov å høre om dem har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på Jernia eller Christiana Glassmagasin. Mener jeg har sett pepperkakeformer der i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage en kake som jeg skal stikke ut med pepperkakeformer i april. Jeg trenger en litt stor pepperkakeform i hjerteform. Noen som jobber i en butikk hvor dere har på lager, eller vet et sted de har det? Kan evt lage en egen form i papp el.l og skjære rundt men ser for meg at det ikke er like enkelt...

Eller prøv den kjøkkenbutikken i Torggata! De har mye rart de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det på to forskjellige Jernia-butikker nylig, jeg var nemlig på jakt etter runde selv men fant ikke noen. Men de hadde mange andre fasonger da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...