Gå til innhold

Hvordan få tilbake sexlysten?


Einy

Anbefalte innlegg

Jeg har også noe manglende sex-lyst, og det er et problem fordi kjæresten min tror det har noe med ham å gjøre. Jeg har ikke hatt skikkelig lyst på ham på lenge (vi har vært sammen i 1 år og 4 måneder), selv om vi gjerne har sex mellom 1 og 3 ganger om dagen. Jeg føler at når vi har gjort det to ganger, er det greit, og tro meg: når det er 1 gang er det ikke helt greit for ham. Han vil ha seg hele tiden, og mener det er fordi jeg er så deilig. Han kan ikke ta på meg uten å få lyst omtrent (altså, det er ikke noe i veien med sexlysten hans).

Jeg har ikke lyst hele tiden, men det er jo bra når vi gjør det og jeg blir ofte med på det. Selv om jeg ikke har lyst eller er kåt, så vil jeg jo ha sex! Det er bare det at han tror at han ikke er fin fordi jeg aldri er kåt eller har lyst på ham før vi er et godt stykke uti akten. Det er jo ikke sånn! Hvordan får jeg ham til å forstå det, og hvordan får jeg lysten tilbake (går ikke på p-piller, btw)?

Sånn som hos deg, er et heller ingen av de "typiske tingene" som skurrer. Dette ble kanskje mer et spørsmål enn et svar, men så er det iallefall flere i samme bås (selv om jeg ikke har noen god grunn som å "ha født barn" eller noe, jeg er bare en tenåring!). Har du funnet svaret ditt? :jolie:

Anonym poster: 7371c9d52d3ef0669e090964dbb6a1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så mange som rekker å få masse sexlyst om man har sex opp til 3 ganger OM DAGEN??

De fleste av oss damer trenger også normalt litt lengre tid på å få lyst enn menn som er klar i løpet av 10 sek, eller noe sånt. Så det er helt naturlig at du kommer et stykke uti akten før du får lyst.

Du er helt normal, og du får bare forklare ham dette. Han bør være glad for at du er med på sex så ofte om du ikke har lyst i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ser at dette er en gammel post, men sliter latterlig mye med det samme.

Har vært sammen med kjæresten min i snart 1,5 år og har hatt et svært fint sexliv.. helt frem til for fire-fem måneder siden. Plutselig bare forsvant lysten og hver gang han hinter til noe tenker jeg bare "åhr, igjen..". Kommer alltid med unnskyldninger på hvorfor jeg ikke vil og får så utrolig dårlig samvittighet fordi han er både fin og deilig (så det er virkelig ikke det problemet ligger!). Han har nevnt flere ganger at han synes det er kjipt at jeg ikke er så lysten som før, da vi hadde sex rundt annenhver dag eller minst en gang i uken. Nå kan det gå både to og tre uker mellom hver gang, og jeg er ikke særlig gira da heller. Synes dette er skikkelig dumt fordi jeg har alltid vært kåt av meg og er veldig glad i sex, så når vi først kommer i gang er det jo fantastisk. Men jeg har for tiden inntrykk av at det er "bortkastet tid" før vi kommer i gang (noe det slettes ikke er).

Har tenkt til å bytte p-piller for å se om dette kan være til noen hjelp, da jeg har brukt de samme pillene i over 3 år. Noen andre tips som muligens kan være til hjelp?

Anonym poster: a1966f8e7ff6ea9e9fc5d246ad0cd841

Anonym poster: a1966f8e7ff6ea9e9fc5d246ad0cd841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...