Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

røyke?? :nei:

jeg kjeder meg også... er sååå lei at jeg vil bare hjem.. sitter å pusler på en jobb søknad :jepp: skal sende ut en idag tenkte jeg :)

kommer ikke på noe morsomt å si, men skal si fra med en gang det dukker opp noe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med jobbsøknad! :jepp: Jeg går og venter på tilbakemelding på søknader selv, men hører nok ikke noe før jeg får brev om at "stillingen er besatt av en annen søker"... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyke... :sjenert:

Har planer om å slutte da.. så når eg endelig bestemmer meg for at i dag er dagen så blir det en del av treningsdagboka mi :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da skal vi støtte deg! :jepp: Vi skal jo bli gamle sammen her på kg! :fnise: Da kan vi ikke ha noe av at du dør fra miso og meg en haug med år for tidlig bare fordi du røyker! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I stad skulle jeg og han godeste snakke litt om bryllupet... (Dvs at jeg skulle informere om hvor langt vi har kommet.. :sjenert: ) Uansett, han har fortsatt mange rare forslag om farger.. Jeg må visst komme med sånne fargeprøver fra malingbutikker for å vise han hvilke farger jeg mener er fine sammen da.. :fnise: Er ikke så lett å forklare når han ikke vet hva offwhite eller gammelrosa er f.eks.. :roll:

Søte gutten! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, begge to! :klem:

Nå skal jeg og han godeste rusle en liten tur i sola, og i kveld skal vi ut og spise med noen venner. Det blir koselig! Jeg liker å ha bursdag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...