Kanutten Skrevet 26. mai 2009 #2801 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei mazzimor. Hvordan går det med deg? finner du noe leselyst? Du er så flink atte. Tenk at du snart er ferdig nå. Ikke lenge igjen til byrllupet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2802 Del Skrevet 26. mai 2009 Maye! Fikk lest et par timer istad, etter at han godeste sa at han skulle kjøpe tortillachips og cheddardip til meg hvis jeg var riktig flink... Snart bare 2 måneder til bryllupet!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 26. mai 2009 #2803 Del Skrevet 26. mai 2009 Åhhhh. Det hørtes bra godt ut. tror jeg hadde lest med glede om det hadde vært meg. Jeg prøver å være litt flink å ikke spise så mye sånn ,men det er jammen hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2804 Del Skrevet 26. mai 2009 Uff ja, kjenner til det! Synes det er spesielt vanskelig nå for tida jeg, for nå finner jeg så utrolig mange grunner til å belønne meg selv, eller så må jeg jo ha noe fordi det er synd på meg, fordi jeg har noe å feire osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mai 2009 #2805 Del Skrevet 26. mai 2009 hei søteste, snilleste, herligste, mest vidunderligste mazzi som finnes :hoppe syns du super jeg bare så du vet det! også har du masse å feire at du snart har ferie og at det snart er BRYLLUP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2806 Del Skrevet 26. mai 2009 :rødme: En stk mazzi smiler inni seg og er litt rørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mai 2009 #2807 Del Skrevet 26. mai 2009 :rødme: En stk mazzi smiler inni seg og er litt rørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2808 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå har en stk mazzi litt dårlig samvittighet. At jeg aldri kan lære at lykkefølelsen ved tullespising er så utrolig kortvarig.. Nå må jeg ut og gå. Har klart å passere 10000 skritt hver dag de siste ukene, så nå er det bare å ta beina fatt for å opprettholde den gode trenden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mai 2009 #2809 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå har en stk mazzi litt dårlig samvittighet. At jeg aldri kan lære at lykkefølelsen ved tullespising er så utrolig kortvarig.. Nå må jeg ut og gå. Har klart å passere 10000 skritt hver dag de siste ukene, så nå er det bare å ta beina fatt for å opprettholde den gode trenden! ut på tur gå forsiktig da flinkigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2810 Del Skrevet 26. mai 2009 Turen ble på nesten halvannen time. Føler meg litt bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. mai 2009 #2811 Del Skrevet 26. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. mai 2009 #2812 Del Skrevet 26. mai 2009 flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 #2813 Del Skrevet 27. mai 2009 Turen ble på nesten halvannen time. Føler meg litt bedre nå! Superdupert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2814 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå skal jeg straks avsted til treningsveiledning. Tar et siste møte i dag, for å få litt tips og triks rundt hvordan vi bør legge opp treninga i sommer. Må dessuten få noen øvelser som gjør at jeg ikke blir større rundt brystet, for nå har jeg litt småpanikk for at kjolen ikke skal passe! Fikk nesten ikke sove i natt, ble liggende og tenke på bryllupet.. Det nærmer seg jo mer og mer nå, og jeg begynte nesten å bli litt stressa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. mai 2009 #2815 Del Skrevet 27. mai 2009 hei snuppa bra det ble en fin tur igår flink du er lykke til med prat med veileder, det går nok bra skal du se.. og det ordner seg med kjolen nå er det ikke lenge til du skal gifte deg :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2816 Del Skrevet 27. mai 2009 Det gikk så fint atte. Hun ble kjempeglad på våre vegne da hun hørte at vi skal gifte oss.. Fikk beskjed om å droppe en av øvelsene på programmet frem til bryllupet. Gjør meg ingenting, for det var den fæleste øvelsen! til søtemiso og andre som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. mai 2009 #2817 Del Skrevet 27. mai 2009 nååww takk for gooood så bra det ordnet seg, nå kan du slappe av hehe, praktisk at det var den fæleste øvelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mai 2009 #2818 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvorfor må dere droppe den da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2819 Del Skrevet 27. mai 2009 Bare jeg som skal droppe den. Det er fordi jeg har fått muskler rundt brystkassa på en måte, så nå begynner jeg nesten å få litt panikk for at kjolen ikke skal passe! Har forøvrig også litt panikk for at jeg ikke har hørt noe mer fra Agape siden jeg bestilte kjolen i januar. Synes snart de kan ringe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mai 2009 #2820 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke? Da syns jeg du skal ta en telefon... Kan jo være kjekt å få bekrefta at den er bestilt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå