Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei mazzimor.

Hvordan går det med deg? finner du noe leselyst?

Du er så flink atte. Tenk at du snart er ferdig nå. Ikke lenge igjen til byrllupet heller.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye: Maye!

Fikk lest et par timer istad, etter at han godeste sa at han skulle kjøpe tortillachips og cheddardip til meg hvis jeg var riktig flink... :flau:

Snart bare 2 måneder til bryllupet!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh. Det hørtes bra godt ut. tror jeg hadde lest med glede om det hadde vært meg. :)

Jeg prøver å være litt flink å ikke spise så mye sånn ,men det er jammen hardt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, kjenner til det! :sukk: Synes det er spesielt vanskelig nå for tida jeg, for nå finner jeg så utrolig mange grunner til å belønne meg selv, eller så må jeg jo ha noe fordi det er synd på meg, fordi jeg har noe å feire osv osv.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søteste, snilleste, herligste, mest vidunderligste mazzi som finnes :hoppe: :hoppe

syns du super jeg :sjenert: bare så du vet det! også har du masse å feire :jepp: at du snart har ferie og at det snart er BRYLLUP :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har en stk mazzi litt dårlig samvittighet. At jeg aldri kan lære at lykkefølelsen ved tullespising er så utrolig kortvarig.. :klaske: Nå må jeg ut og gå. Har klart å passere 10000 skritt hver dag de siste ukene, så nå er det bare å ta beina fatt for å opprettholde den gode trenden! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en stk mazzi litt dårlig samvittighet. At jeg aldri kan lære at lykkefølelsen ved tullespising er så utrolig kortvarig.. :klaske: Nå må jeg ut og gå. Har klart å passere 10000 skritt hver dag de siste ukene, så nå er det bare å ta beina fatt for å opprettholde den gode trenden! :Nikke:

ut på tur :) gå forsiktig da :klemmer: flinkigen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen ble på nesten halvannen time. Føler meg litt bedre nå! :bolledeig:

Superdupert!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen:

Nå skal jeg straks avsted til treningsveiledning. Tar et siste møte i dag, for å få litt tips og triks rundt hvordan vi bør legge opp treninga i sommer. Må dessuten få noen øvelser som gjør at jeg ikke blir større rundt brystet, for nå har jeg litt småpanikk for at kjolen ikke skal passe! :overrasket:

Fikk nesten ikke sove i natt, ble liggende og tenke på bryllupet.. Det nærmer seg jo mer og mer nå, og jeg begynte nesten å bli litt stressa! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hei snuppa :klem:

bra det ble en fin tur igår :Nikke: flink du er :)

lykke til med prat med veileder, det går nok bra skal du se.. og det ordner seg med kjolen :jepp:

nå er det ikke lenge til du skal gifte deg :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk så fint atte. Hun ble kjempeglad på våre vegne da hun hørte at vi skal gifte oss.. :fnise: Fikk beskjed om å droppe en av øvelsene på programmet frem til bryllupet. Gjør meg ingenting, for det var den fæleste øvelsen! :nigo:

:klemmer: til søtemiso og andre som vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nååww :klemmer: takk for gooood :klem:

så bra det ordnet seg, nå kan du slappe av :Nikke: hehe, praktisk at det var den fæleste øvelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som skal droppe den. Det er fordi jeg har fått muskler rundt brystkassa på en måte, så nå begynner jeg nesten å få litt panikk for at kjolen ikke skal passe! :sjokkert:

Har forøvrig også litt panikk for at jeg ikke har hørt noe mer fra Agape siden jeg bestilte kjolen i januar. Synes snart de kan ringe.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? :sjokk:

Da syns jeg du skal ta en telefon... :Nikke: Kan jo være kjekt å få bekrefta at den er bestilt iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...