Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjedelig å være på skolen og lese til eksamen... :Gjesp: Får et avbrekk om en time, da er det spinning, men så er det på an igjen...

Er så lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuu vennen..

her komme en hilsen fra meg til deg.. ligger sengeliggende å da tenkte jeg at jeg kunne snike en tur innom Mazzimin og ønske henne en fortsatt finfin mandag :klem: lykke til med lesing, ikke mange dagene til du er ferdig nå :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det høres litt deilig ut å være sengeliggende jeg... ;) Men for all del, unner deg det ikke! Håper du snart er tilbake i full vigør! :fnise:

Jeg har nesten ikke fått lest noenting i dag. Bare surrer... Han godeste er så flink til å jobbe med oppgaven sin at jeg får helt :hakeslepp: .. Skulle ønske jeg var like effektiv! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at vi nesten ikke har trent denne uka vi heller, men når jeg tenker over det har det visst blitt 4 treninger! :hoppe:

haha. 4 treninger er ikke akkurat nesten ikke trening. Dere er så flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :) Prøver så godt vi kan.. Håper vi klarer å fortsette trenden hjemme i sommer! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen søta :)

Syns dere er flinke til å trene jeg, absolutt :jepp: dere er skikkelig motivasjon for oss :sjenert:

Planen her er egentlig å skulle trene imorgen, men for min del så tror jeg det blir lite trening.. hvis ikke jeg blir med å henger i ribbeveggen som legen nevnte :fnise: får se hva kroppen orker, presser meg ikke mer enn jeg må for dette vil jeg bli kvitt!! Men å henge litt i ribbeveggen kan man vel alltidsgjøre :ler:

Syns du er kjempeflink når det gjelder lesing jeg da, så det så.. :Nikke: men nå er du den flinkeste og søteste mazzi som finnes også da :jepp:

legger igjen en mandagskvelds :klem: til deg jeg :kose:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for så mange fine ord, Miso! :klemmer:

Har et håp om at dagen i dag skal bli mer effektiv, lesemessig.. Har satt på to vaskemaskiner nå, og må bare få i meg litt frokost så må jeg vel sette i gang. Vil ha ferie nå!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

du kan gjøre som jeg gjør når jeg må gjøre noe jeg egentlig ikke har såå veldig lyst til. sett deg å les ett par timer, så gir du deg selv en liten belønning :Nikke: så leser du enda ett par timer å så gir du deg en ny belønning :Nikke: motivasjon er en fin ting, å så har du snart ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve på det... :sukk: Eier ikke motivasjon i havet, det er det som er litt dumt! Har sett litt på Frokost Quiz, surra masse på facebook, lagd iskaffe og lest masse uinteressante nettaviser. Lest noe? :riste:

Vet ikke helt hva belønninga skal være, hvis jeg klarer å være flink litt. Må ut og kjøpe en bursdagsgave til forloveren min etterhvert. Kanskje det kunne vært noe? :klø:

Snart har jeg ferie! :dåne: Reiser til Oslo til fredag etter eksamen! :hoppe: :hoppe:

Er ryggen bedre, Miso? :klemmer:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo ha KG som belønning :Nikke::lur:

hvor lenge blir dere i olso da, over hele sommerferien? :)

nja, ligger nå her på senga med laptop.. takk gud for den sier jeg bare :Nikke:

skal prøve å få laget meg litt mat, kan bli en utfordring.. dette er noe skikkelig dritt :sukk: men får ikke klage, det går jo over.. er bare så kjedelig.. en ting er sikkert, å bli sengeliggende er IKKE min greie :dåne:

håper du klarer å lese litt, så kan du pusle på KG litt etterpå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir i Oslo fra lørdag til tirsdag eller noe sånt, tenker jeg. Så drar vi hjemover! :hoppe: Det som er bra da, det er at da er jeg såpass nærme Oslo at jeg kan ta turen hvis det skulle bli et nytt kg-treff med bryllupsdagbokgjengen! :lur:

Kjedelig å være sengeliggende! Bra du har laptop da, i det minste! :Nikke: Håper du klarer å få lagd deg litt mat..

Har enda ikke fått lest noe. Men har satt i gang den tredje vaskemaskinen for dagen. Og ikke minst fant jeg Trygg trafikk-sangen fra Barnas Trafikklubb på nettet istad!! Stor glede i heimen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper du får lest litt etterhvert da, er jo enda noen dager til fredag :Nikke: prosjekt mat får vente til kjære kommer hjem, klarer ikke å bøye meg å selvfølgelig ligger knekkerbrød og brød i nederste skuff :klaske: tenkte jeg kunne laga pasta, men selvsagt ligger kjeler nede i ett skap :klaske: så da ble det en pakke kjeks som jeg fant i min egen høyde.. heldigvis ikke mer enn tre timer til kjære kommer hjem :sukk: nam nam, tørr kjeks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå synes jeg synd på deg! :troest: Hvis jeg hadde bodd i nærheten skulle jeg sannelig kommet og lagd mat til deg! Så kunne du hørt meg i pensum etterpå! :fnise:

Har lest bittelitt nå. Under en time.. Tid for belønning! :flau: Må jo få kjøpt og sendt bursdagsgaven før postens innleveringsfrist, og da begynner det jo neeesten å haste.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh..du er vel den beste søtnosen :klemmer: skulle gjerne hørt deg i pensum i bytte mot litt mat :fnise: god du er :klemmer: kunne hørt deg i pensum uansett jeg altså :Nikke:

flinking som har lest,da er det på tide med belønning :jepp: greit å rekke frister ja, du får skynde deg avgårde å komme snart tilbake :klemmer:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaven er kjøpt og sendt. Lunsjen er kjøpt og spist. Nå har jeg vel i grunnen ingen unnskyldning lenger.. :sukk:

Uff, bare klaging på meg! Liker ikke å være sånn! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode dere er! :hug: Godt noen har troa! Håper jeg snart finner litt motivasjon til å lese igjen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...