Mazilla Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2501 Del Skrevet 6. april 2009 Vi kom på tredjeplass på quizen!! Ihvertfall hvis man snur resultatlista opp ned... Glansnummeret mitt var dette her! Ikke noe avanserte greier med andre ord, men jeg kom da gjennom på et vis! I dag la vi inn ønskeliste på Tilbords. Måtte gi oss før vi fikk valgt servise og sånn, for da trengte han godeste en pause.. Men jeg synes han var flink, for han var med og sa hva han mente om ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2502 Del Skrevet 6. april 2009 Koselig at dere stikker innom boka mi selv om jeg ikke er så mye på nettet om dagene forresten! Setter pris på det! Var forresten tre timer på trening istad! Når vi først måtte betale 100 kroner hver for å trene, så skulle vi ha valuta for pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #2503 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Oi, tre timer med trening?! :dåne: og - jeg er superimponert, så flink dere har vært Syns nummeret var avansert nok jeg Kan du Til elise også eller? Det var alltid min drøm, for den syns jeg var (og er!) så fin Endret 6. april 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2504 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg kan akkurat begynnelsen, med ca to fingre, gjelds det? Var jo ikke tre timer med aktiv trening forsåvidt, for vi bytta jo på apparatene og sånn! Lillebroren min trener på det senteret, så vi viste han noen øvelser fra styrkeprogrammet vårt, så da gikk det jo litt tid til det også.. Men likevel! :dåne: Nå laster jeg ned musikk av band som kommer på sommerens store festivalhappening. Må benytte anledningen til å laste ned mens vi er her, for i leiligheten har vi ntnu sitt nett, og de blir ikke akkurat happy hvis man laster ned ulovlig. Skjønner forsåvidt det da, men det er jo litt kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #2505 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg lasta ned så det stod etter da jeg bodde i Sit-bolig Det samme gjør jeg for øvrig nå, i SiO-bolig Jeg vil også på festival i år!! Men den eneste festivalen det er verdt å dra på i mine øyne, er faktisk akkuat under bryllupet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2506 Del Skrevet 6. april 2009 Vi har blitt utestengt et døgn to ganger, og tredje gangen er det visst for en måned.. Uten å ha lasta ned noe særlig mye engang! De har akkurat skjerpa inn på rutinene sine ellerno, så jeg gidder bare ikke ta noen sjanser og plutselig være uten nett så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #2507 Del Skrevet 6. april 2009 Sant det, en måned uten nett hjemme ville vært som et mareritt! Skjønner de har skjerpa inn reglene, husker de gode tidene"da jeg var ung" med snabbhuben - verdens beste sted å laste ned musikk på, det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. april 2009 Forfatter #2508 Del Skrevet 6. april 2009 Da du var ung ja... Uff, det er egentlig litt fælt! Merker litt ekstra når jeg er hjemme at jeg ikke er like ung lenger.. Ser folk langs veien og tenker de er på min alder, men så går de i klassen til broren min, og han er 16.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. april 2009 #2509 Del Skrevet 7. april 2009 Hei snuppelupp så flink dere er til å trene, tre timer :dåne: har faktisk fått med meg kjære, var der igår fortalte at det er flere av gutta på KG som trene sammen med sine kjære, brukte dere som ett eksempe, håper det går bra ..er skikkelig støl i magen håper alt er bra med deg Mazzi, og at du kooooser deg med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2510 Del Skrevet 7. april 2009 Bare hyggelig å kunne være til hjelp! Har han fått meldt seg inn nå eller? Her er alt bra, og jeg storkoser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. april 2009 #2511 Del Skrevet 7. april 2009 ..jeg meldte han inn og ga han "chippen" for å komme inn som gave!! pluss at jeg betaler det første året for han... syns det er var rett og rimlig siden jeg nesten tvinger han til å gjøre dette, pluss at han betaler stort sett alt av regninger.. så han er meldt inn ja, men kanskje ikke etter egen fri vilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. april 2009 #2512 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Synes dere var flinke som sto på i hele 3 timer med treningen jeg Viktig å få valuta for pengene Endret 7. april 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. april 2009 #2513 Del Skrevet 7. april 2009 Helt enig, jeg bøyer meg i støvet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2514 Del Skrevet 7. april 2009 Nå har vi vært en runde og levert ut en del av invitasjonene. Med unntak av ei av mine tanter var det riktig så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #2515 Del Skrevet 7. april 2009 Så bra det var koselig! Men hva var det med hun ene tanta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2516 Del Skrevet 7. april 2009 Hun er bare teit... Tok surt i mot invitasjonen og lukka omtrent døra i nesa på meg! Vi krysser fingrene for at de skal på ferie under bryllupet, men det spørs vel.. De er altfor gjerrige! Pleier å dra på tur i Europa med campingvogn, men tar med seg hermetikk o.l. for å slippe å bruke penger.. Og de har MYE penger, for å si det sånn. Uff nei, de er bare rare! Og de kommer garantert til å synes at det er alldeles forkastelig, ukristelig og ubehagelig at vi serverer alkohol i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. april 2009 #2517 Del Skrevet 7. april 2009 Grr! Hva er det for noe da, hun burde jo bli glad, det er jo en ære å bli bedt! Hun hørtes ikke spesielt hyggelig ut nei Det er så kjipt med sånne pliktgjester man bare MÅ be, men egentlig ikke har lyst til å ha der. Gjerrige folk er forresten det verste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2518 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har visst blitt B-kjendis... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. april 2009 Forfatter #2519 Del Skrevet 7. april 2009 Grr! Hva er det for noe da, hun burde jo bli glad, det er jo en ære å bli bedt! Hun hørtes ikke spesielt hyggelig ut nei Det er så kjipt med sånne pliktgjester man bare MÅ be, men egentlig ikke har lyst til å ha der. Gjerrige folk er forresten det verste jeg vet! De er ikke koselige i det hele tatt! Første gangen han godeste var med i juleselskap hilste de ikke på han engang! Bare ignorerte han fullstendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. april 2009 #2520 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) LøvviDøvvi ånn MazziBazzi *spank* på gamle tanta :slåss: Endret 7. april 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå