^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2009 #2141 Del Skrevet 2. mars 2009 Innom og sier og en trøtt mandags- til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2142 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei ^^Belle^^! Trengte virkelig en klem i dag, for jeg har fått øreverk.. Noe herk altså! Hadde ekstremt mye av det som barn, men hadde likevel glemt hvor vondt det er! Fikk time hos legen 14.45, så får dope meg ned med ibux frem til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. mars 2009 #2143 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei ^^Belle^^! Trengte virkelig en klem i dag, for jeg har fått øreverk.. Noe herk altså! Hadde ekstremt mye av det som barn, men hadde likevel glemt hvor vondt det er! Fikk time hos legen 14.45, så får dope meg ned med ibux frem til da. stakkar! det er helt ekstremt vondt. misunner deg ikke. husk å be om sterkere smertestillende hos legen! og god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2144 Del Skrevet 2. mars 2009 Jepp, jeg skal kreve det sterkeste jeg kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2145 Del Skrevet 2. mars 2009 Frisør, sminke og prøvetime er i boks!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. mars 2009 #2146 Del Skrevet 2. mars 2009 Hurra for frisør, sminke og prøvetime. Men så leit at du har vondt i øret da. Blåse på* Håper det går fort over, sånn øreverk er ikke godt å ha nei. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2147 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk for det Maye! ..jeg er så sjesken, også føler jeg på en måte at jeg har lov å spise tøys og tull og godteri når jeg er syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. mars 2009 #2148 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Klart man har lov Endret 2. mars 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2149 Del Skrevet 2. mars 2009 Jippi!!! Da "løper" jeg nok snart avsted til butikken! Har sendt mail til et overnattingssted i Kroatia nå. Vi bør bestille overnatting på forhånd siden det er høysesong og italienerne invaderer landet.. Synes det er litt skummelt å bestille "usett", spesielt siden vi havner i prisklassen "ikke altfor dyrt"/"så billig som mulig". Har tenkt å ha ei natt eller to med litt luksus siden det tross alt er bryllupsreisen vår, men vi har ikke råd til 10 netter med den standarden. Blir spennende å se hva de jeg sendte mail til i stad har å "tilby"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2150 Del Skrevet 2. mars 2009 Så bra at du har funnet frisør og sminkør og sånt Er det noen du har vært hos tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2151 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei, faktisk ikke. Har ikke klippa meg i hjembyen på årevis, bortsett fra en uheldig opplevelse med en lærling for et par år siden.. Men har hørt masse fint om den salongen jeg har bestilt hos, og mamma har vært der mange ganger og vært veldig fornøyd. Hun jeg snakka med på telefonen var kjempekoselig, så jeg håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2152 Del Skrevet 2. mars 2009 Okei så bra da Det går nok kjempeflott Hvilken pris fikk du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2153 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi snakka faktisk ikke om pris, det glemte jeg helt! Men da jeg spurte i jula var det vel rundt 800 eller noe sånt per time.. Regner ikke med å ha den mest tidkrevende frisyren, men det blir nok en del uansett! Myyye dyrere enn å få det gjort i Dinesalongen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2154 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja tenk.. Syns du skal leie deg helikopter å¨komme hit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2155 Del Skrevet 2. mars 2009 Det gjør jeg gjerne! Hvis helikopteret er inkludert i prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2156 Del Skrevet 2. mars 2009 Det kan hende Jeg må bare finne et helikopter først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2157 Del Skrevet 2. mars 2009 Uff, jeg syntes det stod "P-sprøyten for barn" der på kg-artiklene! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #2158 Del Skrevet 2. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2159 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå har jeg kanskje funnet hotell til siste natta av bryllupsreisen! Venter på melding fra han godeste, så skal jeg kanskje bestille! Hvis han bare kunne få ut fingern og svare meg! Han må da skjønne at jeg og bryllupsreisen er viktigere enn alt annet han måtte holde på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #2160 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå har vi bestilt overnatting for fem av ti netter i Kroatia! Ellers kan jeg meddele at -jeg har kraftig ørebetennelse på vei -vi har spist middag -han godeste har kjøpt sjokolade til meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå