Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det er det jo lett å finne ut av! ;)

Er visst 53 som har navnet til han godeste. Jeg blir nr 54! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 37 som har mitt etternavn tydeligvis ;)

Og 897 med Ælen's etternavn :fnise: Han prøvde seg på at hans navn var så mye skjeldnere enn mitt :tunge1:

In his face!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå kan du slå i bordet med litt statistikk, han har ingenting å komme med! :lur:

Nå tror jeg kanskje det er på tide å lage middag. Er vel ikke bra å drikke altfor mye på tom mage.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite brudekjolevennlig, men jeg har fått fullstendig dilla på varme torillachips med ostesmak med cheddardip... :flau: Kunne sikkert spist det til alle måltider, uten problem! :redd: Må jo såklart begrense meg, men nå som vi drikker litt er det vel greit? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskelisteupdate:

Noen har kjøpt:

12 flate middagstallerkener

12 spiseskjeer

1 stort serveringsfat

Vi kan altså servere tjukk lapskaus på fat til 12! :nigo:

jada, jeg er nysgjerrig! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på er hva som får folk til å kjøpe et fat til 800+ kroner, istedet for å kjøpe f.eks 12 isskåler til samme prisen fra samme ønskeliste.. Merkelig!

Jada, jeg er fortsatt nysgjerrig! :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt lite brudekjolevennlig, men jeg har fått fullstendig dilla på varme torillachips med ostesmak med cheddardip... :flau: Kunne sikkert spist det til alle måltider, uten problem! :redd: Må jo såklart begrense meg, men nå som vi drikker litt er det vel greit? :rolleyes:

Åh, det er så godt! :sikle:

Jeg har ostepop-dilla for tida jeg. ;)

Jeg er nr 9 som heter mitt nye etternavn! :strix: Men barnet vårt kommer også til å havne langt nede på klasselista. Det hadde det gjort uansett hvilket navn som ble sist.)

:fnise: Det er lov å være litt nysgjerrig.

Så godt å være ferdig med en eksamen! :hoppe: Lykke til med neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også innrømme at jeg er nysgjerrig på ønskeliste :sjenert: Hos oss er det faktisk noen som har kjøpt en av knivene som koster 1000lappen! Trodde ikke noen kom til å kjøpe de jeg :fnise:

Grattis med vel overstått eksamen forresten! Har du mange igjen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamen igjen til fredag, så er det ferie! :hoppe:

Sendte melding til ho venninna vår på facebook i går (skrev noe om det litt tidligere her), og fikk verdens koseligste svar. Hun ble kjempeglad for å få en sånn melding, og ville veldig gjerne komme i bryllupet, men hadde ikke turt å takke ja alene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en lang og koselig dag. Har lest ute i sola, og fått bekreftelse fra en rånegjeng som skrålte DDE (jepp, det er Trøndelag på sitt beste!) på at jeg er på god vei mot å bli Hottie Bride... :ler: Sånn går det når man soler seg i det som nærmest er et veikryss.. :fnise:

Hadde det ganske gøy i går forresten! :) Tror kanskje ikke dama på burger king syntes det var så fryktelig artig da jeg bestilte en "magisk pinata" istedet for en "whopper pinata" til han godeste, men vi syntes det var hysterisk morsomt... :sjenert: Jaja, såpass får de tåle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Har vært en lang og koselig dag. Har lest ute i sola, og fått bekreftelse fra en rånegjeng som skrålte DDE (jepp, det er Trøndelag på sitt beste!) på at jeg er på god vei mot å bli Hottie Bride... :ler: Sånn går det når man soler seg i det som nærmest er et veikryss.. :fnise:

:fnise:

Festlig festlig!! :ler: Men godt med bekreftelse på hottieness!!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å lese fra starten i boka her, og plutselig hadde jeg ledd meg gjennom de første 17 sidene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnosen :klemmer:

Nå er det lenge siden jeg har vært her, beklager dette!! skal skjerpe meg, er bare så mye som har skjedd i det siste..

Håper du har hatt en fin helg og slappet litt av før siste eksamen :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så greit atte, Miso! Bare koselig at du er innom her når du har tid! :kose:

Har hatt ei fin helg. Var en tur ute på fredag, ellers har jeg bare kost meg i sola. Genialt å lese i sola, blir brun og klok på en gang! :sjarmor: Har grilla både i går og i dag, kjempekoselig! :)

I stad var vi på visning for et vennepar, og så bar det rett derfra til trening. Det var tungt i dag, men det er vel bare sånn det skal være.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dager blir sånn ja!! Vi har slappet av idag vi, vært såpass slitsom helg så vi fant ut at vi fortjente en helg i ro og fred :Nikke: blir grilling litt senere, var dumme å spiste rester fra gårsdagens pizza så da er vi ikke sultne akkurat nå :sukk: typisk det!! men da blir det en sen middag :)

Flinke dere er med trening, fikk ikke trent noe uka som var å det merkers.. blir så irritert :fnise: men nå denne uka blir det nok hardkjøring ja :Nikke: Blir så imponert av dere så vi prøver å holde følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at vi nesten ikke har trent denne uka vi heller, men når jeg tenker over det har det visst blitt 4 treninger! :hoppe:

Vi må nok ha noe mat igjen senere, for vi grilla ganske tidlig. Blir vel min jobb å gå på butikken, regner jeg med.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om vi orker noe etterhvert, bør kanskje begynne å tenke på det så det ikke blir altfor sent i kveld.. er mer opptatt av å se kjære spille Zelda på Wii, enn å tenke på mat akkurat nå :fnise:

helten min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...