Kanutten Skrevet 4. april 2009 #2481 Del Skrevet 4. april 2009 Riktig goood tur Mazilla, og god påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 4. april 2009 #2482 Del Skrevet 4. april 2009 Hehe.. En busstur uten KG går jo ikke ann God tur Mazilla! Og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2009 #2483 Del Skrevet 4. april 2009 Stas med internett på bussen Lavprisekspressen, am I right? Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. april 2009 Forfatter #2484 Del Skrevet 4. april 2009 Det var faktisk Konkurrenten, ikke Lavprisekspressen. Ble ikke så mye kg på meg, for han godeste satt rett ved siden av, og det synes jeg er litt stressende.. Men nå fikk jeg jagd han og broren min inn til xboxen en tur, så jeg kunne få litt kg-tid! Mora til han godeste fant i dag plutselig ut at vi må ha livemusikk i bryllupet. Dermed må vi invitere fetteren til svigerfar på drøye 70 år, for han spiller keyboard og kan spille opp til dans. Er ikke helt overbegeistra over tanken kjenner jeg, men når svigermor setter hjula i sving har vi ikke alltid like mye vi skulle ha sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. april 2009 #2485 Del Skrevet 4. april 2009 Unnskyld at jeg fniser litt nå, men jeg så for meg han gamle mannen med pumpeorgel og thai-dame med triangel i bakgrunnen, som spiller litt småperverse låter. Jeg tror ikke han er fetteren til svigerfaren din altså.... men fikk bilder i hodet. Nei, huff..... Håper svigermorgen din hører på hva dere ønsker dere, sånt kan man da ikke bare bestemme uten videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2486 Del Skrevet 5. april 2009 Unnskyld at jeg fniser litt nå, men jeg så for meg han gamle mannen med pumpeorgel og thai-dame med triangel i bakgrunnen, som spiller litt småperverse låter. Jeg tror ikke han er fetteren til svigerfaren din altså.... men fikk bilder i hodet. Nei, huff..... Håper svigermorgen din hører på hva dere ønsker dere, sånt kan man da ikke bare bestemme uten videre.... Jeg får litt samme bildene i hodet selv! Snakka med mamma i går kveld, og hun synes også det høres litt sært ut med en gammel mann med keyboard.. Har kommet frem til et kompromiss; han kan godt få komme i bryllupet, han kan godt spille til sangene (begge familier skriver sanger, hurra..), men dans det får han pent droppe! Ingen i min familie danser, ingen av vennene våre gjør det med mindre de er dritings (og det skal de ikke bli!), så det kan fort bare bli pinlig med et helt tomt dansegulv i en egen etasje.. Får lufte det for svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. april 2009 #2487 Del Skrevet 5. april 2009 Unnskyld at jeg fniser litt nå, men jeg så for meg han gamle mannen med pumpeorgel og thai-dame med triangel i bakgrunnen, som spiller litt småperverse låter. Jeg tror ikke han er fetteren til svigerfaren din altså.... men fikk bilder i hodet. Nei, huff..... Håper svigermorgen din hører på hva dere ønsker dere, sånt kan man da ikke bare bestemme uten videre.... Arnie Norse? Uff, så galt er det vel ikke. Men det er jo ikke sånt man bare kan bestemme altså, et har sine krav! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2488 Del Skrevet 5. april 2009 Akkurat Arnie Norse kunne jo vært litt artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. april 2009 #2489 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) *Google Arnie Norse...* Edit: Ja, det kunne jo blitt interessant!!! Endret 5. april 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. april 2009 #2490 Del Skrevet 5. april 2009 Hei søtnosen sniker innom med en stoooor til deg for å ønske deg en strålende søndag håper du er klar for PÅSKE FERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2009 Forfatter #2491 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Masse tilbake til søtemiso Søndagen er fin den, og finere skal den bli. For øyeblikket er jeg alene hjemme i huset til mamma, mens han godeste, mamma og broren min er ute en tur. Jeg har brukt tida til kg og litt pianospilling, en karriere jeg la på hylla for snart 15 år siden.. Glansnummeret sitter fortsatt i fingrene, utrolig nok! :dåne: Etterpå skal jeg og mamma gå tur i finværet. Jeg har planer om å lure henne med til byen så vi kan ta en kaffe på utekafé, men vi får se hvordan det går med akkurat det. I kveld skal jeg og han godeste spise ute med pappa før vi skal på pubquiz alle tre (eller evt fire hvis dama til pappa blir med..). Koselig! Målet er som vanlig å ikke komme sist.. Endret 5. april 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 5. april 2009 #2492 Del Skrevet 5. april 2009 Høres ut som en veldig bra dag du har i vente så koselig med pubquiz så koselig å gjøre sånne ting!! krysser fingrene for at dere vinner :duskedame: http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_hoppe.gif' alt=':hoppe:'>GO`TEAM MAZZI!!!!!!!!!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. april 2009 #2493 Del Skrevet 5. april 2009 Høres ut som en koselig søndag! Heier på deg i pubquizzen! Hva er pianoglansnummeret ditt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2009 #2494 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Mazilla! nå er det kjempe lenge siden jeg har lagt igjen noen spor..! høres ut som omere har en herlig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. april 2009 #2495 Del Skrevet 5. april 2009 Det er greit å ikke ha for høye krav til seg selv.... Håper dere koser dere masse på quiz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. april 2009 #2496 Del Skrevet 6. april 2009 Mårnings Mazzimor hvordan gikk quizen igår, vant dere??? håper du får en strålende dag idag og masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. april 2009 #2497 Del Skrevet 6. april 2009 Hei Så bra at du koser deg hjemme Må le litt av tanken på en gammel mann med keyboard jeg også Men satser på at dere klarer å finne en løsning på det Hvordan gikk det på quizen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. april 2009 #2498 Del Skrevet 6. april 2009 Vet du hva, tenkte faktisk på det i dag morges da jeg stod og pussa tennene i halvsvime! "Nå ligger Muffin og sover gitt.." Høres ut som du koser deg hjemme. Jeg er også nysgjerrig på hva glansnummeret ditt er på piano. Jeg har det på samme måten. Hadde et stykke jeg kunne spille i blinde, og det sitter fortsatt. Jeg husker bare ikke hva det heter. Det er en menuett hvertfall, lurer på om det var Mozart. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. april 2009 #2499 Del Skrevet 6. april 2009 Arnie Norse? Uff, så galt er det vel ikke. Men det er jo ikke sånt man bare kan bestemme altså, et har sine krav! Akkurat Arnie Norse kunne jo vært litt artig! *Google Arnie Norse...* Edit: Ja, det kunne jo blitt interessant!!! Hmm... spiller han på Tranen enda? Kanskje neste hottiebride-treffet skal bli på Tranen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #2500 Del Skrevet 6. april 2009 Hmm... spiller han på Tranen enda? Kanskje neste hottiebride-treffet skal bli på Tranen Jeg tror han gjør det! God ide, Shorty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå