Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var faktisk Konkurrenten, ikke Lavprisekspressen. Ble ikke så mye kg på meg, for han godeste satt rett ved siden av, og det synes jeg er litt stressende.. Men nå fikk jeg jagd han og broren min inn til xboxen en tur, så jeg kunne få litt kg-tid! :fnise:

Mora til han godeste fant i dag plutselig ut at vi må ha livemusikk i bryllupet. Dermed må vi invitere fetteren til svigerfar på drøye 70 år, for han spiller keyboard og kan spille opp til dans. Er ikke helt overbegeistra over tanken kjenner jeg, men når svigermor setter hjula i sving har vi ikke alltid like mye vi skulle ha sagt.. :sjenert::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Unnskyld at jeg fniser litt nå, men jeg så for meg han gamle mannen med pumpeorgel og thai-dame med triangel i bakgrunnen, som spiller litt småperverse låter. Jeg tror ikke han er fetteren til svigerfaren din altså.... men fikk bilder i hodet. Nei, huff.....

Håper svigermorgen din hører på hva dere ønsker dere, sånt kan man da ikke bare bestemme uten videre.... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Shorty skrev:
:fnise: Unnskyld at jeg fniser litt nå, men jeg så for meg han gamle mannen med pumpeorgel og thai-dame med triangel i bakgrunnen, som spiller litt småperverse låter. Jeg tror ikke han er fetteren til svigerfaren din altså.... men fikk bilder i hodet. Nei, huff.....

Håper svigermorgen din hører på hva dere ønsker dere, sånt kan man da ikke bare bestemme uten videre.... :nei:

Jeg får litt samme bildene i hodet selv! :sukk: Snakka med mamma i går kveld, og hun synes også det høres litt sært ut med en gammel mann med keyboard.. Har kommet frem til et kompromiss; han kan godt få komme i bryllupet, han kan godt spille til sangene (begge familier skriver sanger, hurra..), men dans det får han pent droppe! Ingen i min familie danser, ingen av vennene våre gjør det med mindre de er dritings (og det skal de ikke bli!), så det kan fort bare bli pinlig med et helt tomt dansegulv i en egen etasje.. :sjenert: Får lufte det for svigermor! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
  Miss Shorty skrev:

Arnie Norse? :fnise: Uff, så galt er det vel ikke. Men det er jo ikke sånt man bare kan bestemme altså, et :bryllup: har sine krav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Google Arnie Norse...*

Edit: Ja, det kunne jo blitt interessant!!! ;)

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnosen :klemmer:

sniker innom med en stoooor :klem: til deg for å ønske deg en strålende søndag :hug:

håper du er klar for PÅSKE FERIE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse :klemmer: tilbake til søtemiso :)

Søndagen er fin den, og finere skal den bli. For øyeblikket er jeg alene hjemme i huset til mamma, mens han godeste, mamma og broren min er ute en tur. Jeg har brukt tida til kg og litt pianospilling, en karriere jeg la på hylla for snart 15 år siden.. :sjenert: Glansnummeret sitter fortsatt i fingrene, utrolig nok! :dåne:

Etterpå skal jeg og mamma gå tur i finværet. Jeg har planer om å lure henne med til byen så vi kan ta en kaffe på utekafé, men vi får se hvordan det går med akkurat det. I kveld skal jeg og han godeste spise ute med pappa før vi skal på pubquiz alle tre (eller evt fire hvis dama til pappa blir med..). Koselig! :hoppe: Målet er som vanlig å ikke komme sist.. :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig bra dag du har i vente :) så koselig med pubquiz :jepp: så koselig å gjøre sånne ting!! krysser fingrene for at dere vinner :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_hoppe.gif' alt=':hoppe:'>GO`TEAM MAZZI!!!!!!!!!! :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazilla!

nå er det kjempe lenge siden jeg har lagt igjen noen spor..!

høres ut som omere har en herlig søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Så bra at du koser deg hjemme :klem:

Må le litt av tanken på en gammel mann med keyboard jeg også :fnise: Men satser på at dere klarer å finne en løsning på det :jepp:

Hvordan gikk det på quizen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev:
Vet du hva, tenkte faktisk på det i dag morges da jeg stod og pussa tennene i halvsvime! "Nå ligger Muffin og sover gitt.." :ler:

:ler:

Høres ut som du koser deg hjemme. :nigo: Jeg er også nysgjerrig på hva glansnummeret ditt er på piano. Jeg har det på samme måten. Hadde et stykke jeg kunne spille i blinde, og det sitter fortsatt. ;) Jeg husker bare ikke hva det heter. :lol: Det er en menuett hvertfall, lurer på om det var Mozart. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni skrev:
Arnie Norse? :fnise: Uff, så galt er det vel ikke. Men det er jo ikke sånt man bare kan bestemme altså, et :bryllup: har sine krav!

Mazilla skrev:
Akkurat Arnie Norse kunne jo vært litt artig! :hoho:

cypress skrev:
*Google Arnie Norse...*

Edit: Ja, det kunne jo blitt interessant!!! ;)

Hmm... spiller han på Tranen enda? Kanskje neste hottiebride-treffet skal bli på Tranen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
  Miss Shorty skrev:
Hmm... spiller han på Tranen enda? Kanskje neste hottiebride-treffet skal bli på Tranen :fnise:

:skratte: Jeg tror han gjør det! God ide, Shorty!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...