^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2009 #2441 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjempekul bil dere har skaffet dere! Det høres ut som en herlig påske dere skal ha! Er alltid gøy å komme hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. mars 2009 #2442 Del Skrevet 31. mars 2009 Høres ut som du får en kjempefin påske og bilen dere har valgt er rett og slett stunning :dåne: råkul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2443 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ja, jeg ble også positivt overraska da jeg fikk se bilde av bilen! Det var den snille mamman min som ordna det, nemlig. Nå har jeg sovet lenge, i håp om å bli kvitt litt av forkjølelsen som ble verre og verre utover dagen i går. Tror jeg er litt bedre i dag, men det er litt tidlig å si enda. Deilig å sove var det ihvertfall! Endret 31. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. mars 2009 #2444 Del Skrevet 31. mars 2009 Huff da, håper du blir kvitt forkjølelsen og at du snart er frisk sender deg masse god bedrings å så håper vi at alle basiller stikker av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2445 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg blir så rastløs av å sitte i sofaen og være forkjøla... Får vel kanskje prøve meg på oppvasken istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. mars 2009 #2446 Del Skrevet 31. mars 2009 Huff, kjenner følelsen.. du kan ikke se en film da? da tenker du på noe annet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2447 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå er det Rachel Ray, så nå klarer jeg meg nok! Synes egentlig matlaginga er det eneste som er verd å se, men det er vanskelig å løsrive seg likevel. Oppvasken roper på meg fra kjøkkenet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. mars 2009 #2448 Del Skrevet 31. mars 2009 Nå er det Rachel Ray, så nå klarer jeg meg nok! Synes egentlig matlaginga er det eneste som er verd å se, men det er vanskelig å løsrive seg likevel. Oppvasken roper på meg fra kjøkkenet... Den går ikke noe sted, dessverre!! men syns du skal kose deg med tvprogram, pleie deg selv når du ikke er helt frisk.. Må bli bra vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2449 Del Skrevet 31. mars 2009 Plutselig blir vi hjemme noen dager ekstra etter påske! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2009 #2450 Del Skrevet 31. mars 2009 Yeeey :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. mars 2009 #2451 Del Skrevet 31. mars 2009 Så søt bil. Håper formen din bedrer seg snart da. for ekstra lang påskeferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #2452 Del Skrevet 31. mars 2009 Hadde omsider fått litt matlyst igjen, men så holdt jeg på å brenne ned kjøkkenet pga den dumme stekeovnen... Føltes ihvertfall sånn. Var kanskje egentlig ikke noen big deal (bakepapir som tok fyr - og det brant godt, for å si det sånn!), men jeg ble litt redd av reaksjonen min. Ble helt hjelpesløs og bare ropte på han godeste... Frøs helt til, ganske skummelt i grunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #2453 Del Skrevet 1. april 2009 Skal love deg at jeg hadde ropt på min kjære hvis noe sånn hadde skjedd jeg også, litt hjelpeløs ja Husker en gang jeg skjærte meg ganske kraftig i hånda, det var dramatisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. april 2009 #2454 Del Skrevet 1. april 2009 huff da, du må være forsiktig vennen bra han godeste var hjemme da!! passe på deg selv vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. april 2009 #2455 Del Skrevet 1. april 2009 Hadde omsider fått litt matlyst igjen, men så holdt jeg på å brenne ned kjøkkenet pga den dumme stekeovnen... Føltes ihvertfall sånn. Var kanskje egentlig ikke noen big deal (bakepapir som tok fyr - og det brant godt, for å si det sånn!), men jeg ble litt redd av reaksjonen min. Ble helt hjelpesløs og bare ropte på han godeste... Frøs helt til, ganske skummelt i grunnen! AKKURAT det har jeg også opplevd! Jeg ble også helt ubrukelig, og det var ganske irriterende å oppleve at jeg taklet litt stress SÅ dårlig!! Sto bare og hylte og aaaante ikke hva jeg skulle gjøre! Herregud, så håpløs... Godt å se at det er flere som meg i grunn... hehe... Og til slutt ble jeg forbannet på bakepapir-produsenten, som lagte papir som tok fyr i ovnen.. Rasjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. april 2009 #2456 Del Skrevet 1. april 2009 Så stilig bil dere har skaffet Huff, hørtes ikke gøy ut med brennende bakepapir, vanskelig å si hvordan man reagerer på det før det har skjedd Pss på deg selv, og brenn ikke ned huset nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2457 Del Skrevet 1. april 2009 Godt å lese at jeg ikke er alene om å reagere håpløst og irrasjonelt! Har forresten jobb i dag og i morra gjennom et vikarbyrå. Ganske moro! Ihvertfall litt penger inn på konto! Må jobbe litt senere også, men har en pause nå. Skal en tur på trening straks, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #2458 Del Skrevet 1. april 2009 Så bra med jobb, hva slags morsomheter er det du jobber med nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2009 Forfatter #2459 Del Skrevet 1. april 2009 Kan egentlig ikke si noe, i tilfelle noen fra Barteby snikleser her! Men jeg jobber litt undercover, for å si det sånn! I dag fikk jeg forresten kjøpt et lækkert undertøysett, type rød blonde, for den nette sum av kr 48! :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. april 2009 #2460 Del Skrevet 1. april 2009 Fortelle du det når du er ferdig da? Eller kansje i en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå