Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Kjempekul bil dere har skaffet dere! :hoppe:

Det høres ut som en herlig påske dere skal ha! Er alltid gøy å komme hjem. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg ble også positivt overraska da jeg fikk se bilde av bilen! :jepp: Det var den snille mamman min som ordna det, nemlig. :)

Nå har jeg sovet lenge, i håp om å bli kvitt litt av forkjølelsen som ble verre og verre utover dagen i går. Tror jeg er litt bedre i dag, men det er litt tidlig å si enda. Deilig å sove var det ihvertfall! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, håper du blir kvitt forkjølelsen og at du snart er frisk :jepp: sender deg masse god bedrings :klemmer: å så håper vi at alle basiller stikker av!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så rastløs av å sitte i sofaen og være forkjøla... :bond: Får vel kanskje prøve meg på oppvasken istedet.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det Rachel Ray, så nå klarer jeg meg nok! :fnise: Synes egentlig matlaginga er det eneste som er verd å se, men det er vanskelig å løsrive seg likevel. Oppvasken roper på meg fra kjøkkenet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det Rachel Ray, så nå klarer jeg meg nok! :fnise: Synes egentlig matlaginga er det eneste som er verd å se, men det er vanskelig å løsrive seg likevel. Oppvasken roper på meg fra kjøkkenet... :sjenert:

Den går ikke noe sted, dessverre!! :sukk: men syns du skal kose deg med tvprogram, pleie deg selv når du ikke er helt frisk.. Må bli bra vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde omsider fått litt matlyst igjen, men så holdt jeg på å brenne ned kjøkkenet pga den dumme stekeovnen... :sjokkert: Føltes ihvertfall sånn. Var kanskje egentlig ikke noen big deal (bakepapir som tok fyr - og det brant godt, for å si det sånn!), men jeg ble litt redd av reaksjonen min. Ble helt hjelpesløs og bare ropte på han godeste... Frøs helt til, ganske skummelt i grunnen! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Skal love deg at jeg hadde ropt på min kjære hvis noe sånn hadde skjedd jeg også, litt hjelpeløs ja :sjenert: Husker en gang jeg skjærte meg ganske kraftig i hånda, det var dramatisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde omsider fått litt matlyst igjen, men så holdt jeg på å brenne ned kjøkkenet pga den dumme stekeovnen... :sjokkert: Føltes ihvertfall sånn. Var kanskje egentlig ikke noen big deal (bakepapir som tok fyr - og det brant godt, for å si det sånn!), men jeg ble litt redd av reaksjonen min. Ble helt hjelpesløs og bare ropte på han godeste... Frøs helt til, ganske skummelt i grunnen! :trist:

AKKURAT det har jeg også opplevd! Jeg ble også helt ubrukelig, og det var ganske irriterende å oppleve at jeg taklet litt stress SÅ dårlig!! Sto bare og hylte og aaaante ikke hva jeg skulle gjøre! :bond: Herregud, så håpløs... Godt å se at det er flere som meg i grunn... hehe... Og til slutt ble jeg forbannet på bakepapir-produsenten, som lagte papir som tok fyr i ovnen.. :hoho: Rasjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig bil dere har skaffet ;)

Huff, hørtes ikke gøy ut med brennende bakepapir, vanskelig å si hvordan man reagerer på det før det har skjedd :Nikke:

Pss på deg selv, og brenn ikke ned huset nå da :fnise::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at jeg ikke er alene om å reagere håpløst og irrasjonelt! :fnise:

Har forresten jobb i dag og i morra gjennom et vikarbyrå. Ganske moro! ;) Ihvertfall litt penger inn på konto! Må jobbe litt senere også, men har en pause nå. Skal en tur på trening straks, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke si noe, i tilfelle noen fra Barteby snikleser her! ;) Men jeg jobber litt undercover, for å si det sånn! :ler:

I dag fikk jeg forresten kjøpt et lækkert undertøysett, type rød blonde, for den nette sum av kr 48! :dåne: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...