Umuriel Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Livmora mi trakk seg også veldig raskt sammen, så kanskje det kan være noe i det? Jeg drakk forøvrig bare te, tok ikke kapsler. Kapsler er vel litt mer konsentrert enn teen.
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #22 Skrevet 6. mars 2008 Har du spist en slik kapsel noengang i livet ditt da? Og hvis du ikke har det , hva mener du egentlig du kan bidra med i en tråd som etterspør erfaringer? Eventuelt kjenner du noen som har spist slike kapsler ? Jeg bare skrev hva jeg trodde om det. Om du ikke ville at folk uten erfaring skulle bidra i tråden, burde du vel ikke spurt meg til stadighet....
mamut75 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 6. mars 2008 Jeg bare skrev hva jeg trodde om det. Om du ikke ville at folk uten erfaring skulle bidra i tråden, burde du vel ikke spurt meg til stadighet.... Trådene får iallefall mye større verdi dersom det som står i dem passer i forhold til overskriftene .
Gjest imli Skrevet 7. mars 2008 #24 Skrevet 7. mars 2008 Da skal jeg slutte å skrive i tråder hvor jeg ikke har direkte erfaring...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå