Gå til innhold

Hvordan er en vannmann?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Jeg er en vannmann kvinne og lurer på hvordan jeg er der i tegnet.Jeg veit at vannmenn er drømmende og filosoferende og tenker mye.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Vannmenn er fine! De vannmenn jeg har kjent har vært flinke, ærlige og lojale med sundt vett, bra holdninger og ryggrad. De har også vært åpne, lite fordømmende og de er usedvanlig empatiske. Også er de smarte, inteligente, kloke og analytiske!!

Jeg har hatt gleden av å være kjæreste med to vannmenn. I den rollen er de supre, de er veldig romantiske (men ikke på den gammeldagse "holde opp døren" måten) og de strekker seg laangt for at deres utkårede skal være fornøyd!!

Vel - dette ble veldig "hobby astrologi". Tror jeg skal finne fram "den store klokeboken" og se hva som står der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den Embla`s :blunke:

Er vi ikke litt av noen individualister også? Liker å bryte tradisjoner, og faller ofte for mennesker som er litt utenom det vanlige..?

(det gjør iallefall jeg!!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Takk for den Embla`s  :blunke:  

Er vi ikke litt av noen individualister også? Liker å bryte tradisjoner, og faller ofte for mennesker som er litt utenom det vanlige..?

(det gjør iallefall jeg!!)  :)

Joda, Det stemmer med min erfaring også, tross alt; de to vannmennene jeg har vært sammen med falt jo for meg :wink:

Også bryr de seg ikke om "hva folk vil tro/mene/si" (ja, det var vel det du sa.. individualister. Jo. Helt klart)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling
Er vi ikke litt av noen individualister også? Liker å bryte tradisjoner, og faller ofte for mennesker som er litt utenom det vanlige..?

Dette henger sammen med Vannmannens følelse som "outsider".

Mange med mye vannmann (eventuelt vannmann i spesielle steder i horoskopet - husker ikke hvor konkret) har en følelse av at de ikke "hører til" helt - og markerer dette ofte ved å oppførsel, klesstil osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler også at mye av det som har blitt skrevet her stemmer godt med meg selv.

dog har jeg litt vanskelig for å tro på astrologi..

men det viser seg jo at mye stemmer.

noen som vet hvilke tegn som passer sammen med vannmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vannkvinne (gjerne ikke en bombe for noen) og kjenner meg igjen i det som er skrevet over. Ord for ord..( :oops: )

Men, ikke fortvil, denne vannkvinnen er gift med en Fisk!?!?!

(gjerne ikke en bombe det heller?)

Og, ja, min besteveninne er også en fisk!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Jeg er vannkvinne (gjerne ikke en bombe for noen) og kjenner meg igjen i det som er skrevet over. Ord for ord..( :oops: )

Men, ikke fortvil, denne vannkvinnen er gift med en Fisk!?!?!

(gjerne ikke en bombe det heller?)

Og, ja, min besteveninne er også en fisk!

:sjarmor:

Her er en bombe Anafugia ,vannkvinne gift med en vekt

:eeeh:

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Hvordan vil du beskrive det forholdet IndianLady?

vekter er jo som en jojo i humøret har jeg hørt,jeg trodde du viste mye om slike ting jeg :ler: Jo vi har det meget bra men jeg har ikke peil på hvilket stjernetegn som passer for en vannkvinne.Jeg veit at tvilling er oss vanndamer nermest,jeg som har kranglet rivet negler i konfrontasjon med tvillinger.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke så mye om vekter for jeg har ingen i min omgagskrets. De stjernetegn jeg vet mest om er

-vannmann

-fisk

-vær

-skytte

og ikke minst krepsen.

Ellers litt tyr, men så er resten gangske så tåkete for meg....

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vannmann, og (snart) gift med en jomfru-mann:)

det som er litt morsomt er at foreldrene er akkurat de samme stjernetegnene som oss, dvs HAN er jomfru og HUN er vannmann, nøyaktig som oss. vi har også ganske like forhold. men hun er svæært humørsyk, det kan jeg også være men hun går ofte over alle grenser!

men husk at det er som regel IKKE det vanlige stjernetegnet som viser hvem vi er, men ASCENDANTEN, hva vi har planetene i osv. stjernetegn er meget kompliserte greier, og det som står i aviser og ukeblader har INGENTING med skikkelig astrologi å gjøre!

klem Iset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med ASCENDANTEN etc, har jeg ingen peiling på. Pleier å bli fort lei når jeg leser sånn som at planetens vinkel påvirker skorpen av Ioure når ditt 19. hus er bak Mercur....og sånt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo mye så sette seg inn i.... men jeg ville bare nevne det. for det er mange som ikke tror på astrologi, fordi det ikke stemmer det de leser i avisene og ukebladene. men dette er altså ren underholdning, og har ikke noe med astrologi å gjøre i det hele tatt. ville bare nevne det:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest care

Jeg er vannmann og kjenner meg også igjen i typiske vannmann egenskaper som filosoferend og individualistisk :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er vannmann og kjenner meg også igjen i typiske vannmann egenskaper som filosoferend og individualistisk  :blunke:

Av egen nysgjerrighet, hvilket stjernetegn er mannen din i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...