Nótt Skrevet 22. oktober 2008 #1261 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har kjøpt inn stoff til å sy mine egne bæresjal i vevd stoff, men skal ha meg et elastisk bæresjal når vi kommer så langt at det blir vår tur til å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 22. oktober 2008 #1262 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Kan høgda mi ha noko å seia for SF-målet altså? Det visste er ikkje. For eg er jo absolutt høg - mellom 181 og 182 cm. Rare dei der mennene våre. Mannen min sa at han kunne strekka seg til å bæra babyen på ryggen, i ei vanleg bæremeis. Her er eit par linkar til nettbutikkar der dei sel forskjellige typar bæreutstyr, viss du er interessert: http://lotusbarn.no/butikk/ http://www.krusedull.net/krusedull/ Ja, kom på at det fikk jeg beskjed om på en av de første kontrollene mine, at høyden på mor har sitt å si for SF-målet. Og så husket jeg jo at du sa du var ganske høy! Ja, faktisk bæremeis har samboeren min sagt at han kan godta også. Men det blir jo ikke helt det samme! :gjeiper: Takk for linker! Hvilket elastisk sjal kjøpte du? Endret 22. oktober 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1263 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har kjøpt inn stoff til å sy mine egne bæresjal i vevd stoff, men skal ha meg et elastisk bæresjal når vi kommer så langt at det blir vår tur til å få barn. Så flink du er som skal sy dine eigne bæresjal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1264 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, kom på at det fikk jeg beskjed om på en av de første kontrollene mine, at høyden på mor har sitt å si for SF-målet. Og så husket jeg jo at du sa du var ganske høy! Ja, faktisk bæremeis har samboeren min sagt at han kan godta også. Men det blir jo ikke helt det samme! :gjeiper: Takk for linker! Hvilket elastisk sjal kjøpte du? Viss høgda til mor kan ha noko å seia for SF-målet, så kan jo kanskje det då vera litt av grunnen til at SF-målet mitt er så lavt. Heilt enig i at det ikkje blir det same å bæra babyen i vanleg bæremeis. Men menn er litt rare sånn, det er liksom ikkje kult nok å bæra babyen i eit sjal. Ja, eg synst dei linkane er fine - for dei gir ein grei oversikt over forskjellige typar bæreutstyr. Det elastiske sjalet eg kjøpte, er av typen Moby Wrap. Mei taien eg har kjøpt, er den som heiter Baby Hawk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2008 #1265 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så flink du er som skal sy dine eigne bæresjal! Tror nok ikke det skal by på enormt store problemer, har en venninne som syr sine egne og kan hjelpe meg om jeg trenger det, MEN de er forholdsvis enkle å sy vil jeg si. Det er jo bare et langt stykke stoff som er kantet. Jeg vil også ha meg et Moby Wrap når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1266 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tror nok ikke det skal by på enormt store problemer, har en venninne som syr sine egne og kan hjelpe meg om jeg trenger det, MEN de er forholdsvis enkle å sy vil jeg si. Det er jo bare et langt stykke stoff som er kantet. Jeg vil også ha meg et Moby Wrap når den tid kommer. Synst du er flink uansett, for eg er håplaus med slikt. Kan tenka meg at det er veldig greit å ha ei venninne som syr sine eigne bæresjal - så veit du at du kan få hjelp av henne, om det skulle bli nødvendig. Moby Wrap virkar som eit greit bæresjal, så det skal bli spennande å sjå korleis veslejenta mi trivest oppi der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1267 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hentar fram denne igjen! Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Endret 22. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2008 #1268 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg slenger meg på tippelista, jeg tipper 5.november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1269 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg slenger meg på tippelista, jeg tipper 5.november. Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1270 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Nótt: 5. november Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Endret 22. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1271 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nøtt: Kan du forklara meg korleis eg får til å skriva ein sånn ø som du har i navnet ditt? Får det ikkje til, og det er så irriterande når eg ikkje klarar å skriva navnet ditt riktig. Endret 22. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. oktober 2008 #1272 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tenkte på deg i dag da vi lagde planer for de neste ukene Nå er det bare denne og neste uke igjen så er det november Det nærmer jammen meg med stormskritt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1273 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tenkte på deg i dag da vi lagde planer for de neste ukene Nå er det bare denne og neste uke igjen så er det november Det nærmer jammen meg med stormskritt!!! Ja, det er heilt utrulig å tenka på at det snart er november allerede - månaden då veslejenta mi skal koma til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2008 #1274 Del Skrevet 22. oktober 2008 For å få til navnet mitt Nótt, regner med det er ó du trenger hjelp med. Du trykker på tasten alt gr samtidig som du trykker på tasten med \` også o. Da skal du kunne skrive Nótt uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1275 Del Skrevet 22. oktober 2008 For å få til navnet mitt Nótt, regner med det er ó du trenger hjelp med. Du trykker på tasten alt gr samtidig som du trykker på tasten med \` også o. Da skal du kunne skrive Nótt uten problemer. Hmm, det høyrest litt komplisert ut... La meg prøva: ó ó ó Nótt Joho, eg klarte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1276 Del Skrevet 22. oktober 2008 No er navnet ditt fiksa i tippelista, Nótt! Korleis uttaler ein forresten navnet ditt? Eg seier Nøtt, men det er kanskje feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2008 #1277 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det uttales nesten som Nått, men med en litt rundere o/å lyd. Er ikke superlett navn jeg har valgt meg, men det er et gammelt nordisk navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #1278 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det uttales nesten som Nått, men med en litt rundere o/å lyd. Er ikke superlett navn jeg har valgt meg, men det er et gammelt nordisk navn. Var ikkje så superlett det, nei - verken å uttala eller å skriva! Men no veit eg iallfall at eg ikkje skal kalla deg Nøtt heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 23. oktober 2008 #1279 Del Skrevet 23. oktober 2008 Vi kjøpte også Baby Hawk. Jeg hadde med meg samboeren min på Lotusbarn, tenkte det var greit. Det var han som fikk prøve bæreselen med dukken oppi, og tror han syns det var koselig. Han er iallfall ikke negativ, men det var vel en grunn til at jeg fokuserte på Baby hawk og ikke elastisk sjal. Det virker iallfall ikke som om han har bestemt seg for at dette skal han iallfall ikke gjøre. Da vi var der, hadde de en Baby Hawk i militærgrønn med kamuflasjefarget panel, den var jo iallfall maskulin! Men vi endte med en brun med turkis blomstermønster på panelet. Fiiiin! :rødme: Når jeg ser ut vinduet, klarer jeg ikke helt å se for meg disse koselige trilleturene med baby i vognen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2008 #1280 Del Skrevet 23. oktober 2008 Var ikkje så superlett det, nei - verken å uttala eller å skriva! Men no veit eg iallfall at eg ikkje skal kalla deg Nøtt heretter. Nå kan du vettu. Hvordan går det ellers med deg og vesla??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå