Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Vi har en sånn sengekant fra Princess til lillemannen, men de derre trådene ramler jo av bare man ser litt hardt på dem (føles iallefall sånn) :sur:

Spørs om vi ikke må kjøpe en ny snart :vetikke:

Ellers var det mye å glede seg over her inne da :strix:

Høyrest jo ikkje noko særlig ut at trådane på sengekantane frå Princess ramlar så lett av. Får sjå om eg får tak i ein litt meir solid sengekant, sjølv om eg ikkje veit heilt kor eg skal leita. ;)

Mykje å gleda seg over her inne for tida, ja! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er heilt grei for tida - men eg merkar at svangerskapet begynnar å nærma seg slutten, for å seia det sånn! Alt er mykje tyngre og meir slitsomt enn før. Det er tungt å koma seg opp frå senga, av sofaen - for ikkje å snakka om å koma seg ut av bilen! Når eg går, så må eg gå i ganske sakte tempo og med korte steg - ellers får eg skikkelig vondt i bekkenet. Og det å snu seg i senga om natta, blir stadig verre! Får rett og slett ekstremt vondt i bekkenet og litt i magen, kvar gang eg snur meg i senga. :sprettoy:

Trudde bekkenplagene skulle bli bedre etter kvart, sidan dei dukka opp for ei veke sidan - men det har dei ikkje blitt. Litt kjedeleg, men eg skal ikkje klaga. Formen er stort sett bra, så lenge eg passar på å ta det med ro og kvila innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også merker at det nærmer seg slutten nå.... :sjenert: Men, det er vel de små ekstra plagene på slutten som gjør at man er skikkelig KLAR for fødselen da den først setter i gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også merker at det nærmer seg slutten nå.... :sjenert: Men, det er vel de små ekstra plagene på slutten som gjør at man er skikkelig KLAR for fødselen da den først setter i gang! ;)

Ja, eg har jo alltid høyrt det at når ein nærmar seg slutten av svangerskapet, så føler ein seg veldig klar for å få fødselen overstått! Trudde egentlig ikkje det skulle bli sånn med meg, sidan eg har hatt eit veldig greit svangerskap - i tillegg til at eg gruar meg utrulig mykje til fødselen. Men no merkar eg likevel at det skal bli godt å sleppa dei ekstra svangerskapsplagene som har kome den siste tida, og endeleg få møta den lille jenta i magen min! :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella!

Lenge siden eg har skrive her nå, men eg følger med på deg likevel, altså. ;)

:bolledeig: 37 veker allerede? Snart har du faktisk veslejenta i armane dine. :rødme: Eg begynner forresten å bli fryktelig nysgjerrig på navnet... :sjenert: Men skal klara å halda meg til jenta er kommen, altså. ;)

:strix: for at alt ser bra ut med veslejenta di :strix:

Er måla riktige, er ho faktisk allerede ein del tyngre enn eg var ved fødselen, sjølv om eg blei fødd til termin. :fnise: Det viser iallfall at ho trivst godt inni magen til mamma. ;)

Og fødselen går nok så greit. Berre tenk på kor flott premie du får. :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mirabella!

Lenge siden eg har skrive her nå, men eg følger med på deg likevel, altså. ;)

:bolledeig: 37 veker allerede? Snart har du faktisk veslejenta i armane dine. :rødme: Eg begynner forresten å bli fryktelig nysgjerrig på navnet... :sjenert: Men skal klara å halda meg til jenta er kommen, altså. ;)

:strix: for at alt ser bra ut med veslejenta di :strix:

Er måla riktige, er ho faktisk allerede ein del tyngre enn eg var ved fødselen, sjølv om eg blei fødd til termin. :fnise: Det viser iallfall at ho trivst godt inni magen til mamma. ;)

Og fødselen går nok så greit. Berre tenk på kor flott premie du får. :jepp:

Koseleg at du tittar innom, dreia! :smilbla:

Ja tenk, 37 veker allerede! :hoppe: Gledar meg så utrulig mykje til å få halda veslejenta i armane mine. :hjerter_rundt:

Navnet skal du nok få vita, men du må nok vera tålmodig ei lita stund til! ;) Ikkje lenge igjen no, veit du!

Veldig godt å få vita at jenta mi ser ut til å veksa slik ho skal, og har det bra. :) Men litt rart om ho faktisk er større enn gjennomsnittet, når SF-målet mitt fortsatt er veldig lavt. Men det er sikkert ei logisk forklaring på det. Babyen har i heile svangerskapet leie lavt nede, så kanskje det rett og slett er forklaringa på det lave SF-målet? Ikkje veit eg. Det er uansett mykje bedre at babyen er stor, enn at ho ikkje veks nok! For som du seier, så bør vel det at ho er større enn gjennomsnittet, tyda på at ho trivest og har det bra inni magen min! Og det er jo det aller viktigaste! :)

Prøver å tenka på den fantastiske premien eg får, så eg håpar det kan hjelpa meg til å takla fødselen litt bedre enn eg fryktar. For eg skal innrømma at eg har litt panikk for å føda, og er redd at det skal bli så vondt at eg mistar heilt kontrollen. :sjenert: Men eg skal prøva så godt eg kan å ikkje få panikk, sjølv om det sikkert ikkje blir så lett når eg står midt oppe i fødselen, med intense smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det er tungt på slutten av svangerskapet ja, men heldigvis er det ikke lenge igjen! :danser:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Nei, det er ikkje lenge igjen no - så eg skal nok klara å takla litt ekstra graviditetsplager heilt på slutten av svangerskapet!

Ha ein fin kveld du også, Knøttet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hei hei! :vinke:

Jeg kom plutselig på at jeg har lovd deg et mønster... :sjenert: Scanneren vår er jo ikke riktig frisk for tiden, men om du vil ha det så kan du sende meg adressen din på PM så skal jeg kopiere den (for den delen virker jo) i morgen og sende :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentar fram tippelista, i tilfelle det er fleire som har lyst til å gjetta på når babyen min kjem. ;)

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Pysepus: 8. november

Cerise: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

Monica85: 18. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Jeg kom plutselig på at jeg har lovd deg et mønster... :sjenert: Scanneren vår er jo ikke riktig frisk for tiden, men om du vil ha det så kan du sende meg adressen din på PM så skal jeg kopiere den (for den delen virker jo) i morgen og sende :)

:klemmer:

Aha, stemmer jo det! ;) Men du treng ikkje å stressa med det altså, viss det blir mykje styr.

Tenker du på å senda meg ein kopi av mønsteret i posten? Skal senda deg adressa mi på PM eg, så har du iallfall den. :) Men hugs: Du skal sleppa å gjera det, om det blir mykje styr for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 9.november :jepp:

Husker ikke når du har termin, men... :sjenert:

Har du tenkt på hvilken smertelindring du vil ha/ikke ha til fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 9.november :jepp:

Husker ikke når du har termin, men... :sjenert:

Har du tenkt på hvilken smertelindring du vil ha/ikke ha til fødselen?

Skal føra deg opp på tippelista! :jepp: UL-terminen min er 10. november. Men eg har sjølv rekna meg fram til termin den dagen du tippar, altså 9. november. ;)

Når det gjeld smertelindring, har eg tenkt at eg er åpen for alt - men at eg ser det an underveis under fødselen. Veit jo ikkje korleis eg taklar smertene. Eg tenker sånn at det er fint om fødselen går lettare enn eg trur, og at eg klarar meg uten for mykje smertelindring. Men om eg føler det blir for hardt, så kjem eg nok ikkje til å nøla med å be om epidural.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

Cerise: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

Monica85: 18. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Aha, stemmer jo det! ;) Men du treng ikkje å stressa med det altså, viss det blir mykje styr.

Tenker du på å senda meg ein kopi av mønsteret i posten? Skal senda deg adressa mi på PM eg, så har du iallfall den. :) Men hugs: Du skal sleppa å gjera det, om det blir mykje styr for deg!

Nå er den kopiert og lagt klar for sending :) Sender den samtidig som pakken til ei dame som har kjøpt noe av meg (forhåpentligvis i morgen) :) Har kopiert det settet du ville ha mønster til :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Eg vil også gjetta på bursdag.

Eg har sterk følelse for både 16. november og at du får mandagsbarn, derfor trur eg at fødselen begynner søndag 16. november, men at jenta først kjem mandag 17. :jepp: Altså 17. november på dreia. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den kopiert og lagt klar for sending :) Sender den samtidig som pakken til ei dame som har kjøpt noe av meg (forhåpentligvis i morgen) :) Har kopiert det settet du ville ha mønster til :)

:klemmer:

Å, så spennande! :hoppe: Så grei du er, Pysepus - tusen takk! :klem1:

Gledar meg til det kjem i posten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!! Skal du føde snart du? Har vært et express-svangerskap dette.

Jeg tipper at veslejenta kommer 11.11 jeg.

Ja, eg skal nok det! :mrgreen:

Svangerskapet har nok vart like lenge som alle andre svangerskap. :fnise: Men eg er enig med deg i at tida har gått veldig fort, og at det ikkje følest som om eg har gått gravid i snart 40 veker! ;)

Skal føra deg opp på tippelista! :)

:goodbye:

Eg vil også gjetta på bursdag.

Eg har sterk følelse for både 16. november og at du får mandagsbarn, derfor trur eg at fødselen begynner søndag 16. november, men at jenta først kjem mandag 17. :jepp: Altså 17. november på dreia. :smilorange:

Ja, klart du kan få gjetta på bursdag du også! :smilorange:

Eg er sjølv måndagsbarn, så kanskje veslejenta mï også blir det? ;) Mora mi hadde ein langvarig fødsel då ho fekk meg - så du skal ikkje sjå vekk frå at eg slektar på henne, og at fødselen min startar allerede søndagen, men at veslejenta kjem først dagen etter.

Skal føra deg opp i tippelista, eg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...