Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Lykke til i morgen, det er nok helt bra med jenta di! :hug:

Takk for det! :hug:

Får virkelig kryssa fingrane for at alt er bra med jenta mi, ja! Eg håpar og trur det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på UL i dag :klemmer:

Hadde ikke hatt nerver til å vente så lenge med shoppingen som dere gjorde jeg altså. En måned før termin hadde vi ABSOLUTT ALT på plass. Kan jo hende en unge kommer for tidlig. En tidligere kollega opplevde at vannet gikk en måned før termin og alt de hadde var en bilstol og ei bleiebøtte. Fikk faktisk permisjon fra sykehuset hun (før de satte igang fødselen) for å dra på utstyrsshopping :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg faktisk 3 ting å feira!

1. Eg er 37 veker på vei i dag! :bolledeig::strix:

Det betyr at om babyen skulle bli født no, så blir ho ikkje rekna som prematur lenger! :)

2. I dag har eg hatt min aller siste dag på jobb - og det betyr at permisjonen min startar no! :danser:

Det skal bli så herlig med fri i tida framover! Me har fortsatt meir enn nok som må ordnast, før veslejenta kjem. ;)

3. Ultralyden i dag gjekk fint, og alt såg fortsatt veldig bra ut med godjenta i magen min! :hjerter_rundt:

PS: rapport frå dagens UL kjem etter kvart.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i dag :klemmer:

Hadde ikke hatt nerver til å vente så lenge med shoppingen som dere gjorde jeg altså. En måned før termin hadde vi ABSOLUTT ALT på plass. Kan jo hende en unge kommer for tidlig. En tidligere kollega opplevde at vannet gikk en måned før termin og alt de hadde var en bilstol og ei bleiebøtte. Fikk faktisk permisjon fra sykehuset hun (før de satte igang fødselen) for å dra på utstyrsshopping :fnise:

Takk for det! :klem: Det gjekk heldigvis bra på UL i dag. :)

Har egentlig ikkje nerver til å venta så lenge med shoppinga, eg heller. ;) Men det vart berre slik, av ulike grunnar. Først skulle me venta med storinnkjøpa til mannen min kom heim frå jobb i Nordsjøen, og då skulle også badet vårt vera ferdig oppussa. Men slik gjekk det ikkje! Badet vårt som skulle vera klart i løpet av 1 1/2 veke, er fortsatt ikkje heilt ferdig - og no har det gått 4 veker! :sur: Kjenner at eg blir skikkelig frustrert over at dei har brukt så mykje lenger tid enn det dei sa i utgangspunktet. Leiligheten vår ser fortsatt ut som eit bombenedslag, og eg har budd i søstera mi og dei sitt hus i 4 veker no...

Hadde eg trudd at eg kom til å føda før tida, så hadde me nok gjort unna innkjøpa for lenge sidan. Men eg har tenkt at det ikkje hastar så veldig, sidan eg reknar med å gå på overtid (Mora mi gjekk 14 dagar på overtid med meg, og eg var hennar førstefødte). Ikkje at det nødvendigvis treng å bety noko, men eg trur kanskje det kan ha litt å seia... Eg tenkte også at det kunne vera greit å få ordna badet vårt først, før me begynte med storinnkjøp til veslejenta vår skal koma. For eg visste at det ville bli mykje rot, støv, skit og og kaos i leiligheten vår, mens badet vart pussa opp. Men eg visste jo ikkje at det skulle ta SÅ lang tid å få badet ferdig! Hadde eg visst det på forhånd, så hadde eg sannsynlegvis ikkje turt å venta så lenge med shoppinga. Men det skal nok gå bra likevel, sjølv om me er litt seint ute. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med permisjonsstart! Nå har du jo masse tid fremover, og det går jo fort å kjøpe inn når man vet hva man skal ha, så jeg er iallfall ikke stresset på dine vegne!

Tenk at vi er kommet så langt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med permisjonsstart! Nå har du jo masse tid fremover, og det går jo fort å kjøpe inn når man vet hva man skal ha, så jeg er iallfall ikke stresset på dine vegne!

Tenk at vi er kommet så langt nå!

Takk for det, Scheherazade! :klem:

Jada, eg har god tid framover no, så lenge ikkje babyen har det travelt med å koma ut. ;) Og eg har laga liste over alt eg skal kjøpa inn, så det går nok ganske fort å få gjort unna dei siste innkjøpa. Godt å høyra at du ikkje er stressa på mine vegne - då blir eg litt beroliga. :) For eg trur jo egentlig også sjølv at me skal koma i mål med alle innkjøpa før babyen kjem. :jepp: Blir berre litt stressa når andre seier at me er altfor seint ute. :sjenert:

Heilt utrulig at me har kome så langt allerede! :hoppe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: for 37 uker, permisjonsstart og at alt bare er bra med jenta di! :strix:

Jeg hadde nok vært utrolig stresset om jeg ikke hadde vært ferdig med innkjøpene nå, men det har nok mye med boplass å gjøre. Jeg bor langt unna mulighet for å handle inn babyutstyr. Nå blir jeg fryktelig fort sliten, så nå hadde jeg rett og slett ikke orket å dra på noe shoppingtur i flere timer... :sjenert:

Men for deg er det jo greit, som bor midt i byen! (!?) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for 37 uker, permisjonsstart og at alt bare er bra med jenta di! :strix:

Jeg hadde nok vært utrolig stresset om jeg ikke hadde vært ferdig med innkjøpene nå, men det har nok mye med boplass å gjøre. Jeg bor langt unna mulighet for å handle inn babyutstyr. Nå blir jeg fryktelig fort sliten, så nå hadde jeg rett og slett ikke orket å dra på noe shoppingtur i flere timer... :sjenert:

Men for deg er det jo greit, som bor midt i byen! (!?) :jepp:

:hoppe:

Det stemmer at me bur midt i byen, så innkjøp kan me gjera når som helst uten for mykje stress. Formen min er også bra, så eg ser ikkje på det som noko stort slit å gå på shopping - sjølv om eg heller ikkje orkar å gå rundt i butikkar i timevis om gangen. Då er det greit å bu midt i byen, slik at me kan fordela innkjøpa over fleire dagar. :)

:hoppe: for permisjonsstart, vellykket ul og 37 uker! :danse::danser:

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL-rapport.

Ja i går, fredag 17. oktober, var eg tilbake til ny UL på KK. Det var akkurat 3 veker sidan forrige gang. Heldigvis kunne mannen min vera med denne gangen. :) Forrige gang var han på jobb i Nordsjøen.

På UL for 3 veker sidan, fekk eg vita at alt såg kjempefint ut med veslejenta i magen min - og at ho faktisk låg an til å bli litt større enn gjennomsnittet. Det var akkurat det motsatte enn det me hadde fått vita på UL på Volvat få dagar tidlegare, då legen som undersøkte meg sa at babyen ikkje hadde vokse slik ho skulle. Så eg var veldig spent på kva svar me fekk på dagens UL! Hadde stor tru på at alt fortsatt såg fint ut, men eg var samtidig litt nervøs for at legen på KK skulle koma fram til same konklusjon som det legen på Volvat gjorde.

Det var ein kvinneleg lege som undersøkte meg. Det var faktisk ho som hadde snakka med legen på Volvat, då ho ringte for å henvisa meg vidare til KK, pga mistanke om for dårlig fostervekst. Så ho hadde full oversikt over kvifor me var der! Me prata litt først, før eg la meg opp på undersøkelsesbenken. Ja, og så målte ho blodtrykket mitt, som var heilt fint.

Legen starta med å studera babyen, og alt såg fint ut. Det var nok fostervatn, og bra med fosterbevegelsar. Eg spurte om hovudet var festa, sidan jordmora mi var heilt sikker på at det var det, på forrige svangerskapskontroll. Men neida, hovudet var ikkje festa likevel! Heldigvis låg babyen med hovudet ned - så eg får berre håpa at veslejenta blir liggjande slik, og ikkje snur seg heretter.

Lårbeinet til babyen var langt og fint, og magemåla var fine. Legen strevde derimot med å få gode mål av hovudet, fordi babyen låg med hovudet litt på skrå, slik at det var vanskelig å måla. Så legen fekk ikkje så veldig gode målingar av hovudet - men dei andre måla vart bra, så då gjekk det greit! Då legen sette måla inn i tabell etterpå, kom ho heldigvis fram til same konklusjon som legen som undersøkte meg forrige gang gjorde: UL-måla var heilt fine, og babyen såg ut til å vera litt større enn gjennomsnittet. :) Trur legen sa at ho no var på ca 3200 gram.

Eg spurte litt om SF-målet mitt, sidan det fortsatt var veldig lavt på forrige svangerskapskontroll, som eg var på etter forrige UL på KK. Legen kunne jo også sjå på kurven på helsekortet mitt, av SF-målet mitt var veldig lavt. Ho sa at så lenge SF-målet hadde gått litt oppover i forhold til gangen før når det vart målt, så var det greit. Men eg kunne følgja med på det på kontrollane framover. Og skulle det vera at SF-målet ikkje gjekk meir oppover, så kunne eg kontakta KK igjen. Ellers så var det heilt greit, og eg trengte ikkje å bekymra meg. Legen meinte at eg ikkje trengte fleire ultralydsundersøkelsar før veslejenta kjem, så lenge alt ser greit ut - så eg får stola på at alt er i orden no!

Kjenner at eg er veldig glad og letta over at alt fortsatt ser fint ut med godjenta i magen min! :strix: Samtidig så kjem eg nok til å vera veldig spent på korleis det ligg an med SF-målet mitt på neste svangerskapskontroll. Kryssar fingrane for at det har gått opp sidan forrige gang!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her var det masse å :hoppe: for!! Endelig perm og endelig fødeklar!! Moro. Jeg er bare litt misunnelig ;)

Ja, her er det masse å feira for tida! :hoppe:

Tenk det: Permisjonen har begynt, og snart er eg mamma! :strix:

Du nærmar deg jo målet du og, og snart er du også fødeklar. ;) Tida går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg og mannen min nettopp kome heim frå IKEA. Så no har shoppinga begynt for alvor. ;)

Me kjøpte sprinkelseng til lillejenta vår - med madrass, dyne, sengetøy og laken til. :) Overmadrassa var ikkje på lager, så den må me henta seinare. Kjøpte heller ikkje sengekant, for eg fann ingen eg synst var spesielt fine. Så eg skal sjekka litt rundt etter andre alternativ. Og finn eg ingen sengekantar eg likar bedre, så får me kjøpa ein av dei på IKEA seinare. Me må uansett tilbake ein dag, for å henta overmadrassa. Gledar meg til me får sett saman sprinkelsenga, og får den på på plass på soverommet. Tenk at babyen vår skal sova oppi den om berre nokre få veker. :hjerter_rundt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er herlig å få på plass senga, altså..! :hjerter: Vi har hatt vår oppe noen uker nå, og etterpå skal jeg legge på laken og sengeklær. Gleder meg! :rødme: Venter bare på at laknet skal bli helt tørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere jo igang for alvor! Jeg syns sengekanter er urimelig dyre... :sjenert: Pappa dro kortet her, så det ble en fra Turiform med biler på, hvis ikke tror jeg det hadde blitt en på Princess, hvit med små kroner brodert på og ikke så altfor dyr heller, under 200 tror jeg.

God helg fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig å få på plass senga, altså..! :hjerter: Vi har hatt vår oppe noen uker nå, og etterpå skal jeg legge på laken og sengeklær. Gleder meg! :rødme: Venter bare på at laknet skal bli helt tørt...

Ja, eg gledar meg veldig til å få på plass senga! :strix: Det høyrest så koseleg ut. :hjertesmil:

Da er dere jo igang for alvor! Jeg syns sengekanter er urimelig dyre... :sjenert: Pappa dro kortet her, så det ble en fra Turiform med biler på, hvis ikke tror jeg det hadde blitt en på Princess, hvit med små kroner brodert på og ikke så altfor dyr heller, under 200 tror jeg.

God helg fortsatt!

Ja endeleg er me ordentleg i gang, me også! :hoppe: Må innrømma at eg ikkje sjekka prisen på sengekantane dei hadde på IKEA. Pengane berre flyr uansett, synst eg - når me gjer storinnkjøp til ein komande baby. :sjenert: Men eg synst ikkje sengekantane på IKEA var spesielt fine, så eg skal som sagt prøva å finna sengekant ein annan plass. :)

Fortsatt god helg til deg og! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus

Å så herlig med seng i hus :hjerter_rundt: Nå kan veslejenta bare komme når som helst ;) Det blir noen spennende uker her altså :jepp:

Og :hoppe: for at alt er bra! Hvis målingene er riktige så er veslejenta di like tung som meg som ble født en uke over tiden ;) Men nå har jeg jo små foreldre og er ikke så stor selv ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at me kom heim frå IKEA i dag, begynte eg å tørka støv, støvsuga, vaska og rydda leiligheten vår! Leiligheten var full av støv og skit, etter at me har fått pussa opp badet - så det trengtest virkelig ei ordentlig reingjering no!

Det gjekk heilt greit, men eg merkar at det begynnar å bli tyngre å gjera slike ting. Bøyer eg meg eller set meg heilt ned på golvet, så kjem eg meg jo knapt opp igjen. :fnise: Kanskje ikkje så rart, med tanke på at eg berre har 3 veker igjen til termin!

Synst iallfall at me har fått gjort ein del i dag, så eg er fornøyd. :) IKEA-tur og vasking/rydding av leiligheten, må vel vera bra?! Mannen min lagde heldigvis middag mens eg rydda og vaska, så då kunne eg slappa av og eta middag etterpå - med god samvittighet. :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig med seng i hus :hjerter_rundt: Nå kan veslejenta bare komme når som helst ;) Det blir noen spennende uker her altså :jepp:

Og :hoppe: for at alt er bra! Hvis målingene er riktige så er veslejenta di like tung som meg som ble født en uke over tiden ;) Men nå har jeg jo små foreldre og er ikke så stor selv ;)

:klemmer:

Herlig med seng i hus, ja! :hjertesmil: Det hadde gått heilt greit om veslejenta kom no, men ho kan godt venta ei lita stund til. ;) Er jo greit om me først får henta vogn, bilstol m.m. som me har bestilt på Reflex. Og så har eg fortsatt nokre fleire småting, som ikkje er ordna enda. Fødebagen er heller ikkje pakka, så det gjenstår nok enda litt, før alt er klart! Blir spennande veker framover - ingen tvil om det! :)

Veldig betryggande å få vita at alt såg bra ut med veslejenta i magen min. :) Eg vart jo så bekymra etter at eg var på UL på Volvat, så det var veldig godt at eg vart henvist vidare til UL på KK - og at alt såg fint ut likevel! Viss målingane stemmer, så er det nok ingen liten baby eg får nei. ;) Men både eg og mannen min var over 4 kg då me vart født, så sånn sett kan eg vel ikkje akkurat rekna med å få ein liten baby. Får berre håpa at ho ikkje blir altfor stor, for ho skal jo ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere jo igang for alvor! Jeg syns sengekanter er urimelig dyre... :sjenert: Pappa dro kortet her, så det ble en fra Turiform med biler på, hvis ikke tror jeg det hadde blitt en på Princess, hvit med små kroner brodert på og ikke så altfor dyr heller, under 200 tror jeg.

God helg fortsatt!

Vi har en sånn sengekant fra Princess til lillemannen, men de derre trådene ramler jo av bare man ser litt hardt på dem (føles iallefall sånn) :sur:

Spørs om vi ikke må kjøpe en ny snart :vetikke:

Ellers var det mye å glede seg over her inne da :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...