Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse som nygift Mirabella! Høres ut som om du og mannen har hatt det utrolig fint, og skjønner godt at det er deilig at dere endelig er gift. Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, men har vært innom og lest titt og ofte. Så koselig å lese om bebisen i magen og alt!

Tusen takk for gratulasjon, Cerise! :klem:

Koseleg at du er innom og leser i dagboka mi, sjølv om du ikkje har lagt igjen spor før. :) For eg ser nemlig at det er første gang du skriver i dagboka mi, så då må eg jo få ønskja deg hjertelig velkommen hit! :smilyblomst:

Eg har det veldig fint for tida, som nygift og med baby i magen! :hjerter_rundt:

Har ei friveke igjen før eg skal på jobb. Den veka går med til besøk av familie, og til pakking og flytting. Eg skal endeleg flytta ut av leiligheten min, og saman med mannen min! :hoppe: Håpar på å vera ferdig med flyttinga på søndag.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgon skal eg til jordmor, og det blir spennande å sjå om alt står bra til med både meg og babyen i magen.

Eg er fortsatt mykje plaga med vannaktig utflod. Kvar einaste dag går eg rundt med våte flekkar i trusa. :sprettoy: Viss eg ikkje hugsar heilt feil, så begynte det i veke 19. Eg er no i veke 26, og har hatt dette kvar dag sidan den gang. Skikkelig plagsomt!

Då me var på ferietur, var jenta i magen min veldig rolig. Lurer på om det kan ha vore varmen som gjorde det, for eg kjente mindre aktivitet enn vanleg. Og spesielt to dagar på rad rett før me kom heim igjen, kjente eg knapt nokon spark i det heile tatt. Og dei få sparka eg kjente, var kjempesvake. Må innrømma at eg vart ganske bekymra då, og vurderte å kontakta lege om aktiviteten ikkje tok seg opp.

Men etter at me kom heim igjen (og regnet har kome), så har veslejenta mi sparka masse. :) I dag er ho heilt turbo der inne! :fnise: Det kjennest ut som ho boksar meg i magen om og om igjen, og heile magen bevegar seg tydeleg. Morsomt å berre sitja og sjå på magen min, når babyen sparkar - for den bular og bevegar seg i alle retningar. ;)

Babyen sparkar fortsatt mest nederst i magen, men ikkje like langt nede som før. Eg får ein del spark mot urinblæra, og i området under navelen. Men no i det siste har eg også kjent ein del spark heilt oppe ved navelen. Men over navelen vil veslejenta mi fortsatt ikkje sparka, så ho trivest nok fortsatt best i nedre del av magen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om bryllupsdagen og ferien deres!!! :rødme:

Lykke til med (endelig) flytting! :hjerter:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om bryllupsdagen og ferien deres!!! :rødme:

Lykke til med (endelig) flytting! :hjerter:

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore på kontroll hos jordmor, og alt såg kjempefint ut! :-D Er 26+3 i dag.

Jordmora synst at eg hadde ein flott gravidmage! ;) Eg veg no ca 2 1/2 - 3 kg meir enn før eg vart gravid, og det synst ikkje jordmora var mykje i det heile tatt.

Urinprøve, blodtrykk og blodprosent var heilt fint - og eg har ingen antydningar til ødem, bekkenplager eller andre ting.

Fosterlyden var også bra, og babyen bevegde seg masse der inne! :) Jordmora kunne faktisk kjenna at babyen låg med hovudet ned, og trykte mot urinblæra mi. Ikkje rart at eg må ofte på do. ;)

Eg nevnte også den vannaktige utfloden som eg er plaga med kvar dag, men jordmora sa at det var heilt vanleg. Om det hadde vore lekkasje av fostervatn, ville eg nok ha blitt sjuk og fått feber, sa ho.

SF-målet var heldigvis godt innanfor normalområdet denne gangen, på 25 cm. På forrige kontroll hos lege, var det nesten utanfor øvre del av normalområdet (noko som kan tyda på at eg får ein stor unge). Fortsatt låg SF-målet i øvre del av normalområdet, men det var likevel godt innanfor normalområdet denne gangen - heldigvis!

Men andre ord, ein velykka kontroll! Jordmora sa at alt var heilt topp både med meg og babyen i magen, og det var veldig godt å høyra. :-D

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har det helt topp for tiden, Mirabella! Nygift med babiss i magen, og i god form og i det hele tatt. Herlig, nyyyt det! :duskedame:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott av alt var så bra på kontrollen! :)

Ja, det var kjempegodt å få vita at at stod så bra til med både meg og babyen! :) Det kunne ikkje ha vore bedre, sa jordmora. ;)

Eg er i veldig fin form, og har minimalt med graviditetsplager. Det einaste som plagar meg litt, er mykje vannaktig utflod kvar einaste dag, og det at eg må veldig ofte på do. Og så har eg ein del luftsmerter i magen innimellom. Men alt dette er jo berre småplager, i forhold til det mange andre gravide må slita med! Håpar den gode formen min varer lenge enda! :jepp:

:vinke:

:vinke:

Hei Nøtt - så koseleg at du ser innom dagboka mi! :klemmer: Velkommen skal du vera! :jepp:

Høres ut som du har det helt topp for tiden, Mirabella! Nygift med babiss i magen, og i god form og i det hele tatt. Herlig, nyyyt det! :duskedame:

Ja, eg har det virkelig heilt supert for tida! :-D Nygift og med baby i magen - det kunne faktisk ikkje ha vore bedre. :hjerter_rundt: Og veldig kjekt at formen er så bra, ja. Eg nyter det veldig, og det har eg tenkt å fortsetja med! :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at alt står bra til med deg og lille bebisen! Høres ut som om livet smiler til deg for tiden :)

Ja, veldig kjekt når alt er så bra! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF-målet var heldigvis godt innanfor normalområdet denne gangen, på 25 cm. På forrige kontroll hos lege, var det nesten utanfor øvre del av normalområdet (noko som kan tyda på at eg får ein stor unge). Fortsatt låg SF-målet i øvre del av normalområdet, men det var likevel godt innanfor normalområdet denne gangen - heldigvis!

Men andre ord, ein velykka kontroll! Jordmora sa at alt var heilt topp både med meg og babyen i magen, og det var veldig godt å høyra. :-D

SF-mål utenfor "skalaen" trenger ikke å bety at man får en stor unge altså :sjenert: Jeg lå helt i overkant/utafor lenge sist, men ungen var nokså normal. Hadde bare masse fostervann :)

Flott at alt ser bra ut og at du er i så fin form. Ingenting er bedre enn det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF-mål utenfor "skalaen" trenger ikke å bety at man får en stor unge altså :sjenert: Jeg lå helt i overkant/utafor lenge sist, men ungen var nokså normal. Hadde bare masse fostervann :)

Flott at alt ser bra ut og at du er i så fin form. Ingenting er bedre enn det!

:klem:

Eg veit at høgt SF-mål ikkje nødvendigvis trenger å bety at eg får ein stor unge. Men sidan eg er 181 cm høg, og mannen min 196 cm høg - så vil eg tru at me mest sannsynleg får ein stor unge. Og derfor reknar eg med at høgt SF-mål hos meg, tyder på at ungen blir stor. Men såklart er det ikkje 100% sikkert at det stemmer.

Nei, ingenting er bedre enn at alt står bra til med både meg og den lille babyen i magen min! :) Håpar resten av svangerskapet blir like problemfritt.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innimellom kjenner eg små, regelmessige dunk inni magen min - og det kan vara ganske lenge om gangen. Eg har ikkje heilt skjønt kva det kan vera. Først trudde eg det var min eigen puls eg kjente, men eg fann fort ut at pulsen min slår i ein litt annan takt enn dei dunka eg kjente i magen. Eg trudde jo derfor at det måtte vera babyen som låg og sparka. Men samtidig fekk eg det ikkje heilt til å stemma. For korleis klarte babyen å sparka med nøyaktig like langt tidsrom mellom kvart spark, om og om igjen - og med akkurat same styrke kvar gang?

Først då eg leste i ein svangerskapskalender for nokre dagar sidan, der det står om fosteret si utvikling veke for veke, fann eg ut av kva det var. Det er sjølvsagt babyen i magen min som hikkar! :-D Og eg som ikkje har skjønt det før no. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så koselig!

Det har ikke jeg kjent enda tror jeg... Men du verden så mye sterkere sparkene blir for hver uke. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, så koselig!

Det har ikke jeg kjent enda tror jeg... Men du verden så mye sterkere sparkene blir for hver uke. Herlig :)

Ja, det er litt artig med hikkinga! :-D

Når det gjeld spark, så synst eg aktiviteten varierer utrulig mykje frå dag til dag. Enkelte dagar er det nesten heilt stille der inne, og det er knapt eg kjenner nokre få svake minispark i løpet av ein dag. Andre dagar er babyen heilt hyper der inne, snur seg i alle mulige retningar, og sparkar masse og hardt, slik at magen min bular. Er litt overraska over at det kan vera så stor forskjell frå dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har jo vore så bra, men dei siste dagane har eg hatt vondt i magen. :( Det begynte med at eg følte meg sprengt i magen, og hadde luftsmerter. I går gjekk det over til mensliknande smerter nederst i høgre side av magen og ryggen - ein sånn øm og vond følelse, som kom og gjekk. Litt ekkelt, synst eg. I tillegg hadde eg fortsatt luftsmerter. Då eg la meg i går, måtte eg liggja på venstre side, for det var vondt og ubehagelig når eg låg på høgre side. Og i dag er eg fortsatt ikkje kvitt smertene. :( No har eg konstant vondt i nedre del av magen, på høgre side - og litt i ryggen på same side. Det er ikkje veldig vondt altså, men ubehagelig likevel. Usj! Viss det ikkje går over snart, så vurderer eg å få sjekka det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har jo vore så bra, men dei siste dagane har eg hatt vondt i magen. :( Det begynte med at eg følte meg sprengt i magen, og hadde luftsmerter. I går gjekk det over til mensliknande smerter nederst i høgre side av magen og ryggen - ein sånn øm og vond følelse, som kom og gjekk. Litt ekkelt, synst eg. I tillegg hadde eg fortsatt luftsmerter. Då eg la meg i går, måtte eg liggja på venstre side, for det var vondt og ubehagelig når eg låg på høgre side. Og i dag er eg fortsatt ikkje kvitt smertene. :( No har eg konstant vondt i nedre del av magen, på høgre side - og litt i ryggen på same side. Det er ikkje veldig vondt altså, men ubehagelig likevel. Usj! Viss det ikkje går over snart, så vurderer eg å få sjekka det ut.

Hørtes ikke behagelig ut altså, men det er jo somregel ikke noe farlig i det hele tatt. Uansett, hvis det ikke gir seg er det nok bedre å sjekke det ut enn å uro seg!

Ha ei fortsatt fin helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke behagelig ut altså, men det er jo somregel ikke noe farlig i det hele tatt. Uansett, hvis det ikke gir seg er det nok bedre å sjekke det ut enn å uro seg!

Ha ei fortsatt fin helg :kose:

Snakka med søstera mi som er lege, for å høyra kva ho meinte om magesmertene mine. Ho trudde ikkje det var noko å bekymra seg for. Men om smertene ikkje ga seg etterkvart, så kunne det vera greit å få sjekka det ut. Men det var ikkje uvanleg å ha magesmerter innimellom, når ein er gravid. Så då stolar eg på at alt er i orden.

Magesmertene har heldigvis blitt mykje bedre no i ettermiddag. :) Lurer rett og slett på om det er babyen som har trykt på nokre nerver e.l. - for dei siste dagane har veslejenta kun sparka nede i høgre side av magen min, i området der eg har hatt vondt. No i ettermiddag har plutseleg sparka forflytta seg til midten av magen, og magesmertene er faktisk nesten heilt vekke! :jepp:

Fortsatt riktig god helg til deg og! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...