Gå til innhold

Eg skal bli mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Han kjæresten din er vel bare en handlingens mann da! :fnise: Det kan vel uansett være at han vil bli mer engasjert i å tenke på alternative navn når det nærmer seg? Hvis ikke er det jo bare en ting mindre å tenke på.

Jeg tror også det er lett å bli gjenkjent her inne, tror nok det er mange som vil kunne forstå hvem jeg er iallfall. Men - det stresser meg ikke så veldig, skriver ikke noe spesielt superhemmelig her akkurat.

Jeg vil også kjenne spark, prøver å kjenne etter, men det er ikke så mye akkurat. Syns det var noe for noen uker siden, men nå heller jeg mot at det bare var ønsketenking. ;)

Håper vi er like heldig med ultralyddamen/mannen som dere var, vi skal på torsdag, og det er spennende og ganske skummelt. Har jo fortsatt ikke sett i magen, ikke kjenner jeg spark og ikke har magen vokst nevneverdig. Tror fortsatt ikke helt på at det virkelig er noen der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

:rødme: Åh, så herlig at du kjenner liv! Det er nok det du gjør, det er jo ikke så mye annet det kan være, og du har kommet så langt at det er sannsynlig :-D Dessuten, om du kjenner små dult mot hånda di så er det nok garantert babyen!

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg bare kunne begynne å gå ut fra UL-termin med en gang, da det uansett er den datoen det tas utgangspunkt i, i fht når man går ut i permisjon... :sjenert:

Tenker egentlig litt sånn jeg også!! :Nikke:

==================

Ååh, så herlig at du har begynt å kjenne liv!! :hjerte: Jeg går og lurer og lurer jeg også.... Er rimelig sikker på at jeg har kjent livstegn fra inne i magen, men da jeg legger hånda på magen min, kjenner jeg bare min egen puls..... :sjenert: Kjedelig... Gleder meg til ordentlige spark!! :jepp:

Ja, det er vel kanskje best å gå ut frå UL-termin. Men då må eg isåfall ha hjelp til å forandra tickeren min. ;)

Ja, det er herlig å kjenna liv innimellom - er ganske sikker på at det er det er babyen min eg kjenner. :) Det er ofte slik med meg og, at eg kun kjenner min eigen puls når eg legg hånda på magen. Mens andre gangar kan eg tydeleg merka små dult mot handa mi, og det er så fantastisk! :hjertesmil:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjæresten din er vel bare en handlingens mann da! :fnise: Det kan vel uansett være at han vil bli mer engasjert i å tenke på alternative navn når det nærmer seg? Hvis ikke er det jo bare en ting mindre å tenke på.

Jeg tror også det er lett å bli gjenkjent her inne, tror nok det er mange som vil kunne forstå hvem jeg er iallfall. Men - det stresser meg ikke så veldig, skriver ikke noe spesielt superhemmelig her akkurat.

Jeg vil også kjenne spark, prøver å kjenne etter, men det er ikke så mye akkurat. Syns det var noe for noen uker siden, men nå heller jeg mot at det bare var ønsketenking. ;)

Håper vi er like heldig med ultralyddamen/mannen som dere var, vi skal på torsdag, og det er spennende og ganske skummelt. Har jo fortsatt ikke sett i magen, ikke kjenner jeg spark og ikke har magen vokst nevneverdig. Tror fortsatt ikke helt på at det virkelig er noen der inne. :)

Vel vel, kjæresten min er vel strengt tatt akkurat det motsatte av ein handlingens mann. :fnise: Han elskar å utsetja ting lengst mulig, og planleggjing er heilt bortkasta i følge han - for ting ordnar seg uansett. Ja til og med viktige ting som det å gifta oss, treng visst ikkje å planleggjast! Kjæresten min har altså den innstillingen at alt ordnar seg, det er berre til å ta ting som dei kjem, og ikkje stressa med noko som helst. Merkar at eg blir litt frustrert av den avslappande holdningen hans innimellom. Me som liksom skal gifta oss og flytta saman i løpet av sommaren, og absolutt ingenting er planlagt enda! :sjokkert: Ja ja, eg må no le litt av kjæresten min og - fattar ikkje korleis han klarar å ha ein så vanvittig avslappa holdning til ting. :lol:

Når det gjeld valg av navn, så tippar eg at kjæresten min ikkje orkar å stressa med å finna fleire navn - når me allerede har funne eit navn me begge likar. Då slepper me meir stress med det, liksom. ;)

Eg har ikkje akkurat skrive noko superhemmelig i graviditetsdagboka mi, så det er ikkje noko krise å bli gjenkjent sånn sett. Tenker meir på mi tidlegare dagbok, der eg skreiv veldig personleg i ein periode - så kanskje på tide å sletta den gamle dagboka mi? ;)

Som sagt så kjenner eg litt spark innimellom, men det kan gå lang tid mellom kvar gang. Litt frustrerande akkurat det, for då blir eg litt stressa når eg ikkje kjenner noko som helst på kanskje ei heil veke...

Ja, får håpa dåke er like heldige med ultralyden, som det me var! :jepp: Jordmora var som sagt kjempehyggeleg, og tok seg veldig god tid til å visa og forklara oss alt ho gjorde. Var så glad og letta då me gjekk ut derfrå, og alt hadde gått så fint. :)

:rødme: Åh, så herlig at du kjenner liv! Det er nok det du gjør, det er jo ikke så mye annet det kan være, og du har kommet så langt at det er sannsynlig :-D Dessuten, om du kjenner små dult mot hånda di så er det nok garantert babyen!

Ja, det er kjempeherlig! :hoppe: Skreiv i går at eg trudde eg kjente liv for første gang då eg akkurat hadde passert 16 veker. Men når eg tenkte meg om etterpå, så kom eg på at det var enda tidlegare! Trur det var allerede i veke 15. Hugsar at eg var heime hos foreldra mine då. Hadde nettopp lagt meg om kvelden, og låg på rygg i senga med handa på magen. Plutseleg kjente eg ein dult mot handa mi, og det var faktisk ganske tydeleg. Men sidan eg ikkje kjente noko meir liv den neste veka, så trudde eg at det var noko anna eg hadde kjent. Først då eg kjente det same igjen ei heil stund etterpå, følte eg meg temmelig sikker på at det var babyen min eg hadde kjent. :)

Det som gjer meg litt nervøs no når eg har begynt å kjenna litt liv, er at det kan gå mange dagar mellom kvar gang eg kjenner liv i magen. Dei fleste dagane merkar eg absolutt ingenting til babyen, same kor godt eg kjenner etter i løpet av dagen. Men så kan det plutseleg koma ein dag der eg kjenner små spark fleire gangar om dagen. Gledar meg til eg kan kjenna liv kvar einaste dag, slik at eg er sikker på at babyen min lever og har det bra inne i magen min. No har eg lett for å tenka at kanskje noko er gale, når det går mange dagar uten at eg kjenner antydning til liv. Det er så mange som seier at i starten kjenner dei små bevegelsar inne i magen, uten å kunne kjenna noko utanpå magen. Det har aldri eg gjort! Det gangane eg har kjent liv, er alltid når eg held handa på magen - og då følest det som små dult/spark mot handa mi!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, no trudde eg at eg skulle få til å leggja ut ultralydbilda, og så fekk eg beskjed om at den filtypen bilda hadde, var av ugyldig format. :kjefte:

Det viste seg nemlig at eg hadde scannar på PCen min, og det var jo bra! :) No er det store spørsmålet korleis eg skal få til å scanna UL-bilda i riktig format - og få dei flytta over frå PCen, til dagboka mi her på KG....

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg for at du ikke kjenner liv hver dag, det er ikke vanlig å kjenne liv hver eneste dag før i uke noe-og-tjue tror jeg! Du kan jo prøve å spise noe søtt eller drikke iskaldt vann, da skal man få en reaksjon fra babyen. Vet ikke om det virker så tidlig, men verdt et forsøk.

Hvilket program bruker scanneren din til å scanne? Får du ikke valget å velge filformat når du scanner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bekymre deg for at du ikke kjenner liv hver dag, det er ikke vanlig å kjenne liv hver eneste dag før i uke noe-og-tjue tror jeg! Du kan jo prøve å spise noe søtt eller drikke iskaldt vann, da skal man få en reaksjon fra babyen. Vet ikke om det virker så tidlig, men verdt et forsøk.

Hvilket program bruker scanneren din til å scanne? Får du ikke valget å velge filformat når du scanner?

Håpar du har rett i at det ikkje er noko å bekymra seg for, om eg ikkje kjenner liv kvar dag enda. Det kan nemlig gå ganske mange dagar mellom kvar gang eg kjenner små spark frå den lille babyen i magen min. Prøvde å eta sjokolade i går, men det var fortsatt like stille inni magen...

Anar ikkje kva program scannaren min brukte til å scanna. Joda, eg kunne velga mellom ulike filformat på PCen min, før eg starta scanninga. Problemet var berre at eg ikkje ante kva eg skulle velga. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar du har rett i at det ikkje er noko å bekymra seg for, om eg ikkje kjenner liv kvar dag enda. Det kan nemlig gå ganske mange dagar mellom kvar gang eg kjenner små spark frå den lille babyen i magen min. Prøvde å eta sjokolade i går, men det var fortsatt like stille inni magen...

Anar ikkje kva program scannaren min brukte til å scanna. Joda, eg kunne velga mellom ulike filformat på PCen min, før eg starta scanninga. Problemet var berre at eg ikkje ante kva eg skulle velga. :sjenert:

Jeg er veldig sikker på at det ikke er vanlig å kjenne liv så ofte før i uke 24 eller noe sånt. Men er du veldig bekymret så kan du jo ringe lege eller jordmor (eller føden) og høre hva de mener :)

JPG er vel alltids et greit format på bilder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig sikker på at det ikke er vanlig å kjenne liv så ofte før i uke 24 eller noe sånt. Men er du veldig bekymret så kan du jo ringe lege eller jordmor (eller føden) og høre hva de mener :)

JPG er vel alltids et greit format på bilder :jepp:

Trur nok eg må vera lenger på vei enn det eg er no, før eg går til det skrittet å kontakta lege eller jordmor fordi eg ikkje kjenner liv kvar dag! Eg er jo førstegangsgravid, og veit at det er vanleg at det går lenger tid før ein kjenner liv då. Det er berre det at når eg først har begynt å kjenna liv, så er det litt frustrerande når det går mange dagar uten at eg kjenner noko som helst. Men det er nok sikkert ikkje noko å bekymra seg for - er vel berre eg som er litt overnervøs innimellom. :sjenert:

JPG er vel eit greit format, ja - så eg får prøva det neste gang! :jepp: Men eg måtte også velga kva program eg skulle bruka for å scanna bilda inn på på PCen, og det hadde ikkje peiling på. Valgte berre eitt eller anna tilfeldig program. Kan du kanskje hjelpa meg med det også?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok eg må vera lenger på vei enn det eg er no, før eg går til det skrittet å kontakta lege eller jordmor fordi eg ikkje kjenner liv kvar dag! Eg er jo førstegangsgravid, og veit at det er vanleg at det går lenger tid før ein kjenner liv då. Det er berre det at når eg først har begynt å kjenna liv, så er det litt frustrerande når det går mange dagar uten at eg kjenner noko som helst. Men det er nok sikkert ikkje noko å bekymra seg for - er vel berre eg som er litt overnervøs innimellom. :sjenert:

JPG er vel eit greit format, ja - så eg får prøva det neste gang! :jepp: Men eg måtte også velga kva program eg skulle bruka for å scanna bilda inn på på PCen, og det hadde ikkje peiling på. Valgte berre eitt eller anna tilfeldig program. Kan du kanskje hjelpa meg med det også?

Det skal følge med program for å scanne bildet med scanneren... Om du ikke vet så kan du sikkert laste ned program på nettsiden til produsenten til scanneren. Hvilken scanner har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal følge med program for å scanne bildet med scanneren... Om du ikke vet så kan du sikkert laste ned program på nettsiden til produsenten til scanneren. Hvilken scanner har du?

Hæ, det skjønte eg ikkje... Eg har fått til å lasta ned UL-bilda til PCen min altså. Det problemet som oppstod, var at eg ikkje fekk til å flytta bilda over til dagboka mi, etter at eg hadde fått lagt dei inn under "My pictures" på PCen min. Då eg skulle leggja bilda inn i dagboka mi her på KG, fekk eg berre beskjed om at bilda hadde feil filformat. :( Og så lurte eg i tillegg på om eg hadde lasta UL-bilda opp med feil program til PCen min, i tillegg til at dei hadde feil filformat. Nei, eg har tydelegvis for lite greie på dette her. Ikkje veit eg kva for slags scannar eg har heller. Den er innebygd i skrivaren min, og eg er ikkje heime no, så får ikkje sjekka det ut. Ja ja, det er vel ikkje anna å gjera enn å prøva på nytt igjen ein annan dag!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, det skjønte eg ikkje... Eg har fått til å lasta ned UL-bilda til PCen min altså. Det problemet som oppstod, var at eg ikkje fekk til å flytta bilda over til dagboka mi, etter at eg hadde fått lagt dei inn under "My pictures" på PCen min. Då eg skulle leggja bilda inn i dagboka mi her på KG, fekk eg berre beskjed om at bilda hadde feil filformat. :( Og så lurte eg i tillegg på om eg hadde lasta UL-bilda opp med feil program til PCen min, i tillegg til at dei hadde feil filformat. Nei, eg har tydelegvis for lite greie på dette her. Ikkje veit eg kva for slags scannar eg har heller. Den er innebygd i skrivaren min, og eg er ikkje heime no, så får ikkje sjekka det ut. Ja ja, det er vel ikkje anna å gjera enn å prøva på nytt igjen ein annan dag!

Ah, jeg trodde du ikke hadde fått scannet bildet i det hele tatt. Vel, du trenger et bilderedigeringsprogram om du skal forandre filformatet nå, men det antar jeg du ikke har? F.eks PhotoShop. Hvilket filformat er bildet i da?

Er nok enklest å scanne bildet på nytt, i jpg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bekymre deg for at du ikke kjenner liv hver dag, men skjønner godt du blir litt frustrert, ja ... :) Snart er det så mye spark og romstering inni der at du nesten skulle ønske deg litt roligere tider - sånn er det i hvert fall for meg! Småen kan godt drite i å hikke og danse samba klokka fire om morgenen, altså - mor trenger søvn! :fnise:

Ha en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg trodde du ikke hadde fått scannet bildet i det hele tatt. Vel, du trenger et bilderedigeringsprogram om du skal forandre filformatet nå, men det antar jeg du ikke har? F.eks PhotoShop. Hvilket filformat er bildet i da?

Er nok enklest å scanne bildet på nytt, i jpg :jepp:

Joda, eg fekk til å scanna bilda inn på PCen min, så det er gjort! :jepp: Bilderedigerinsprogram tvilar eg på at eg har. Hugsar ikkje kva filformat bilda er i no. :sjenert: Eg er så grønn på sånne ting som dette, så eg trur nok det enklaste vil vera å scanna bilda på nytt, i riktig filformat (jpg). ;) Orkar ikkje begynna å styra med PhotoShop eller noko anna, som eg overhodet ikkje har greie på. Eg har forresten klart å flytta bilda over frå PCen min, til Foto Knudsen. Det gjekk utruleg nok heilt fint! ;)

Det går også an å redigere bildet i paint! :) Da blir filen mye mindre og du kan få JPG-fil :)

Paint har eg heller ikkje peiling på. :fnise: Er ikkje akkurat nokon dataekspert, for å seia det mildt... Så det blir nok til at eg i første omgang prøver å scanna bilda på nytt, i JPG-format. Det trur eg nok at eg skal få til, så får eg berre håpa at det funkar!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg for at du ikke kjenner liv hver dag, men skjønner godt du blir litt frustrert, ja ... :) Snart er det så mye spark og romstering inni der at du nesten skulle ønske deg litt roligere tider - sånn er det i hvert fall for meg! Småen kan godt drite i å hikke og danse samba klokka fire om morgenen, altså - mor trenger søvn! :fnise:

Ha en fin dag! :sol:

Akkurat no bekymrar eg meg faktisk ikkje i det heile tatt! :) Etter mange dagar uten at eg har kjent noko som helst liv i magen, så tok det plutseleg heilt av i går kveld! :-D Då eg hadde lagt meg, la eg handa på magen, slik eg ofte pleier å gjera om kveldane. Eg synst det er lettast å kjenna bevegelsar frå babyen når eg ligg på ryggen og slappar av, og det er stille rundt meg - så det har blitt ein fast rutine i det siste, å liggja på ryggen med handa på magen ei stund, før eg legg meg til å sova om kvelden. ;) Som oftast kjenner eg ingen ting, men enkelte gangar kjenner eg små dult mot handflata mi. :) Men i går var det ikkje berre eitt eller to små dult eg kjente, det var mange og heilt tydelege spark! :hjerter: Og det berre varte og varte, og sparka kom med jevne mellomrom. Heilt fantastisk! :hoppe: Låg slik ganske lenge og kjente, for eg synst det var så fascinerande.

I dag tidleg då eg våkna, snudde eg meg over på den eine sida. Plutseleg kjente eg eit lite spark i magen, akkurat på same plass som eg kjente spark i går kveld! :) Og då kjente eg ikkje etter eingang, og haldt ikkje handa på magen. Det er første gang eg har kjent eit så tydeleg spark frå babyen min, uten at eg eingang har haldt handa på magen! Eg la så handa på magen, og kjente då enda fleire små spark. Å, det er berre så utrulig herlig! :hjerte: Rart at den lille babyen min plutseleg har blitt så aktiv. Faktisk kjenner eg små spark i magen akkurat no også, sånn med jevne mellomrom - og no sit eg oppreist i sofaen, med PCen på fanget! ;)

Kan tenka meg at lillejenta i magen min har snudd litt på seg der inne, og at ho no ligg og sparkar rett utover mot magen min. Eg klarar iallfall ikkje å finna noko anna logisk forklaring på at eg plutseleg kjenner så mykje liv, etter mange dagar uten antydning til spark frå den lille. Skjønne, gode babyjenta mi. :hjerter_rundt:

Ha ein flott dag du også, Lilith! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh....så herlig!!! :hjerte:

Jeg kjenner ingenting av det du beskriver, ennå...håper det kommer snart! :) Jeg kjenner antydninger til liv omtrent hver dag, altså, men kjenner ikke slike tydelige spark som du gjør.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med liv!!!!!! Her gikk det også i perioder i begynnelsen. Noen ganger var det masse liv, så kunne det gå dager uten liv. Etterhvert blir det heldigvis mer regelmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh....så herlig!!! :hjerte:

Jeg kjenner ingenting av det du beskriver, ennå...håper det kommer snart! :) Jeg kjenner antydninger til liv omtrent hver dag, altså, men kjenner ikke slike tydelige spark som du gjør.. :sjenert:

Ja, det er heilt fantastisk! :hjerte: Det rare er at eg aldri har merka liv kun inne i magen, uten å kjenna det utanpå magen også! Allerede den aller første gangen eg kjente liv, var det som eit dult mot handa mi som eg haldt over magen. Har aldri merka noko til følelsen av små sommarfuglvenger inni magen min, slik mange beskriver dei første tegna på liv. Nei, her er det kun ekte spark som gjelder! :fnise:

Er nok ikkje kenge igjen for du også kjenner tydelege spark frå babyen i magen din! :tommelopp:

Så moro med liv!!!!!! Her gikk det også i perioder i begynnelsen. Noen ganger var det masse liv, så kunne det gå dager uten liv. Etterhvert blir det heldigvis mer regelmessig :)

Ja, kjempegøy! :hoppe: Godt at eg ikkje er den einaste som opplever masse liv enkelte dagar, men ikkje noko tegn til liv andre dagar, såpass tidleg i svangerskapet. Er så spent på om sparka kjem til å bli meir regelmessige i tida framover, etter det siste døgnet med ekstremt mykje liv! Eg har kjent meir spark det siste døgnet, enn eg har gjort til saman i heile svangerskapet så langt. ;) Veldig artig! :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med så mye spark! :hjerte: Det blir nok ikke mindre fremover heller ;)

Hm, er ikke så lett å forklare på nett... Så håper du får til å scanne på nytt i jpg format :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...