Ambriel Skrevet 20. november 2008 Forfatter #1621 Del Skrevet 20. november 2008 Årh, lei av alt Lei av å ikke ha en jobb, lei av å vente på pengene jeg skulle hatt, lei lei lei! Alle dagene er så like, og de er alle like kjedelige! Jeg står opp, sitter på Pcen, ser en episode eller 3 av en av seriene mine på Pcen, dusjer, sitter litt mer på PCen, rydder litt, vasker kanskje noen klær, for så å sitte enda mer på rompa til min samboer kommer hjem, og hva gjør vi da? joda, vi setter oss foran tven resten av kvelden! Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon. Heldigvis har jeg planer for helgen, gleder meg så ufattelig mye til alternativmessa! Bare håper jeg "får noe igjen" for den. At den på en måte kan hjelpe meg litt, blir spennende å se I morgen skal jeg treffe min kusine utenfor messa (vi bor bare 5 min unna), og hun har jeg ikke sett på leeeeeeenge! Hun ble 18 igår, så jeg har kjøpt en liten gave til henne, så yaaay, jeg har planer hehe Etterpå skal jeg skrive lister. Innkjøpsliste til julebaking, handleliste til pappa, ønskeliste, og julegaveliste Og forresten, Frigg (hvis du er innom boken min): Cillit Bang var helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 21. november 2008 #1622 Del Skrevet 21. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. november 2008 Forfatter #1623 Del Skrevet 21. november 2008 Samboer var med på Kodenavn Hunter idag også I begravelsen, da bilene kjørte opp utenfor kirka, så filma de kun han, hvor han tar seg til øret og gir en beskjed Så her var det 1 stk fornøyd mann ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. november 2008 #1624 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Og forresten, Frigg (hvis du er innom boken min): Cillit Bang var helt fantastisk! Så bra! Endret 22. november 2008 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 22. november 2008 #1625 Del Skrevet 22. november 2008 Skal ikke si hvorfor jeg ikke fikk sett akkurat det klippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. november 2008 Forfatter #1626 Del Skrevet 22. november 2008 Idag har jeg vært på alternativmessa, og det var virkelig spennende! Vi var først på et foredrag om tidligere liv, utrolig interessant! Så var vi å så hvordan et medium jobber. Da spurte hun folk i salen om yndligsfarger, forklarte hvordan fargene henger sammen med chakraene i kroppen, og våre "egenskaper". Så bringte hun over noen beskjeder fra familie på "den andre siden". Etterpå var det endel som stilte henne noen spørsmål, blant annet ei ganske ung jente (hun var ikke mer enn 18-19 år tror jeg), som fortalte at hun hadde tatt abort for ca 1 år siden. Og da fortalte hun (mediet altså) at det barnet visste at det aldri ville bli født, det var ikke klart for oppgavene i denne verdenen ennå, og at hun ville få mange barn senere, som var klare. Og hun jenta begynte jo å gråte, var sikkert en lettelse å høre henne si det. Det var så sterkt å se på, og du kunne se at det ikke var fake! Til slutt så var vi på et foredrag om hjelpere, og da spurte jeg ang min farfar, og han er en av mine hjelpere, passer på meg, og det var veldig deilig å høre. Kjøpte en Rosenkvarts pendel. Selv ganske så overrasket over hvordan denne virket! "Det første du bør finne ut er hva den viser som "ja" og hva den viser som "nei". Hold den i enden av snoren eller lenken. La pendelen henge rett ned. Spør høyt eller inni deg om den kan vise deg et "ja". Se hvilken vei den svinger for et "ja". Noen svinger med klokken og noen imot. Dette kan være forskjellig fra person til person. Gjør så det samme for "nei". Så er det bare å spørre. Det er ikke alltid pendelen svarer deg på spørsmålet ditt. Kanskje er det ikke rette tiden for deg å vite svaret. Forsøk heller igjen en annen gang. Den vanligste teorien er at det er underbevisstheten din som svarer." Den virker! Nesten litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 22. november 2008 Forfatter #1627 Del Skrevet 22. november 2008 Skal ikke si hvorfor jeg ikke fikk sett akkurat det klippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 23. november 2008 #1628 Del Skrevet 23. november 2008 Ambs, hvor lang tid tok det før du fikk den rosa koppen fra brystkreft siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 23. november 2008 #1629 Del Skrevet 23. november 2008 De har den ikke lenger! Dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 23. november 2008 Forfatter #1630 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har sendt tingene hjem til pappa jeg, så kan ikke svare deg på hvor lang tid det tar til norge Får dem ikke før til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 24. november 2008 #1631 Del Skrevet 24. november 2008 Ambriel du er søt du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1632 Del Skrevet 25. november 2008 Ambriel du er søt du! Takk Føler meg ikke så veldig søt for tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 25. november 2008 #1633 Del Skrevet 25. november 2008 Men det er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. november 2008 Forfatter #1634 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg sjekket opp ang Next day delivery, men det koster jo endel ekstra da, kommer jo litt ann på hva du skal bestille selvsagt, vekt og sånn.. Bestillingen jeg prøvde inneholdt bare smykkesettet mitt og et armbånd, men da kosta Next day delivery $35, ca 250 kroner... mens vanlig shipping kosta $10, ca 70 kroner... Så må du bare se hva du har lyst til å gjøre på verdens søteste og snilleste mymle! Endret 25. november 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 26. november 2008 #1635 Del Skrevet 26. november 2008 Sender en fordi du er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. november 2008 Forfatter #1636 Del Skrevet 26. november 2008 Sender en fordi du er :rødme: Ååå Karensemin! du som er :rødme:! Sender mange tilbake til deg! og snart vil jeg og mymlen komme på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. november 2008 Forfatter #1637 Del Skrevet 26. november 2008 Hei alle sammen Får ikke skrevet så mye her for tiden, skjer litt mye rart på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 27. november 2008 #1638 Del Skrevet 27. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. november 2008 #1639 Del Skrevet 27. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1640 Del Skrevet 28. november 2008 Sånn, da kan jeg sette meg ned å skrive noen ord. Det har blitt litt mye som har skjedd de siste dagene. På søndag kveld bestemte jeg meg nokså spontant å dra til Kr.sand på mandag, trengte bare å komme meg bort litt. Tirsdag møtte jeg venninne L i byen for å prøve en kjole hun har kjøpt til et bryllup hun skal i, så jeg ble med for å se at alt passet. Da ringte pappa og fortalte at farmor var på sykehuset, men at alt stod bra til nå. så på onsdag drar jeg opp på sykehuset, og det var så rart å se farmor ligge der. Jeg fikk nesten ikke kontakt med henne, og hun reagerte såvidt da jeg tok og holdt hånden hennes. Natt til torsdag ringte sykehuset meg kl 05 og fortalte at hun var blitt akutt verre i løpet av natten, så jeg stelte meg og dro opp til henne på morgenen. jeg trodde jeg var forberedt på det som møtte meg, men det blir man nok aldri. Der lå hun, var ikke mulig å få kontakt med henne, og slet veldig med å puste (hun har da Kols i tillegg). Fikk beskjed om at det var begynnende hjertesvikt og at ting ikke så veldig lyst ut Satt hos henne til litt utover ettermiddagen, men da var jeg så sliten at jeg dro hjem. Pappa fikk satt seg på første fly hjem igår, og skulle komme i formiddag. Så jeg dro opp til henne så jeg var der litt før 10 og tenkte at nå rekker pappa hjem så han får sett henne før. 45 min senere trakk hun sitt siste åndedrag Hun har holdt ut gjennom hele natten, og ventet på at jeg skulle komme så jeg kunne sitte der hos henne. Pappa kom 2 timer for sent Det gjør så innmari vondt, for jeg savner henne sånn, og jeg får aldri se eller høre henne snakke igjen Samtidig vet jeg at hun og farfar er gjenforent etter 20 år fra hverandre og jeg vet at hun ikke har det vondt lengre. Var vondt å se henne ligge der, slite med pusten, også hørtes det så innmari vondt ut, men det verste var å ikke kunne gjøre noe Vi ordnet med begravelsen også idag, fikk gjort unna det meste. Jeg bestilte en fugl (spurv) som vi skal sette på stenen. Samtidig da vi satt hos begravelsesbyrået ringte jobben meg. Hadde ikke tenkt å ta den, men siden jeg har hatt problemer med utbetalingen av sykepenger hos nav fordi de mangler sykemeldinger tok jeg den. Så nå er jeg sagt opp i tillegg. Som om ikke jeg har hatt en vanskelig nok dag allerede Så nå gleder jeg meg egentlig bare til å få lagt meg, bli ferdig med denne helvetesdagen Håper jeg får noen lyspunkter i livet mitt snart, for nå ser alt bare så innmari mørkt ut Jeg orker ikke flere nedturer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå