Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

I need some help ;)

Har allerede begynt å tenke på julegaver (Reka, din skyld pga den julenedtellingssaken din :ler:)

Jeg lurte på å sette sammen SPA pakker i år eller velvære pakker om du vil ;) Og disse vil bestå av

- Peeling såpe (laget av meg selv)

- En dusjolje/såpe/noe i den duren

- Badesvamp ala denne

- Skrubbesak ala denne

- Pimpsteinsskrubbesak som denne

- Duftlys med en avslappende duft

- Brenne en CD med rolig avslappningsmusikk

- Kaffe / te evt også vin

- Krus evt vinglass

Hva synes dere? Ville dere blitt glade over å få en slik pakke? Er det noe som mangler der, eller noe annet som er overflødig? ;) Skal få mamma til å hamstre skoesker fra jobben, så skal jeg kle disse i papir og sette en fin sløyfe på, og oppi skal alt dette ligge i strå eller noe sånn ;)

:fnise:

Uuuunnskyld :ler:

Jeg hadde blitt shit glad for en sånn eske!

Så det er bare å sende en via kg, msn, sms/mms eller facebook altså! :ler:

ÅÅ :-D

Så deilig med sånne gaver :-D :hoppe:

Syntes det hørtes ut som en innmari god ide! En kreativ og personlig gaveide :-D

Flinke Ambrielen min! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Spapakker var en flott idé til julegaver! :juhu: Mange problemer løst der i gården. Tuusen takk, kjære Ambriel.

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spapakker var en flott idé til julegaver! :juhu: Mange problemer løst der i gården. Tuusen takk, kjære Ambriel.

Øy Alice, stjeler du ideen min? :slåss:

:flekke:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg egentlig skulle startet shoppingdagbok jeg :fnise:

Har shoppet litt mer på ebay i morgentimene :)

For mamma har jeg kjøpt dette bildet :)

Til meg selv har jeg kjøpt

Akryl neglesett. Alt på bildet til 100 kroner (totalt med shipping) :-D

DVD som viser hvordan jeg skal gjøre disse neglegreiene

Pakke med 500 hvite tupper

Støpeformer til tuppene

Alt dette for litt over 250 kroner :Nikke:

Sånn er det når ikke alle er så heldige å bo i Usa hvor neglesalonger finnes på hvert gatehjørne og koster en slikk og ingenting, da må man gjøre det selv :sukk:

Men hvis jeg er flink så kan jeg jo gjøre det på familie og venner og ta litt betalt :jepp:

I :hjerte: Ebay :kyss:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fint hos deg? ;)

Her er alt bra! Nyter fridag i dag... Har ryddet leiligheten, satt på en maskin med klær og ryddet bort de rene. Så nå er det KG pause med laptopen i senga :fnise:

Lykke til med neglpåsetting (?) Skulle ønske jeg kunne sånt - men jeg skjelver så fælt på hendene at det blir umulig :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amagadd! send meg en sms når du kan logge på msn så jeg kan fortelle det hvor dyrt alt er!

Jeg har brukt 3000kr og laget meg en regning på 2600kr!!

Shit man!

(Men det går jo til noe bra, men det er mye penger!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øy Alice, stjeler du ideen min? :slåss:

:flekke:

Ååååå... slåsskamp! :juhu: :juhu: Fiiiine rumpen. :)

Sånn er det når ikke alle er så heldige å bo i Usa hvor neglesalonger finnes på hvert gatehjørne og koster en slikk og ingenting, da må man gjøre det selv :sukk:

Det er en stor fordel ved å gjøre det selv da, du slipper å få neglesopp og hepatitt og andre uhumskheter man kan få i tillegg til franske negler på en neglesalong. Sist gang jeg var å skulle ta manikyr fikk jeg neglebåndene mishandlet til blods. Jeg bløddde skikkelig fra neglene og det svidde noe så inne granskauen. Betale måtte jeg også for torturen. :frustrert:

Så... hvis du blir skikkelig flink, Ambriel, tar jeg meg gjerne en time hos deg neste gang jeg vender nesa østover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amagadd! send meg en sms når du kan logge på msn så jeg kan fortelle det hvor dyrt alt er!

Jeg har brukt 3000kr og laget meg en regning på 2600kr!!

Shit man!

(Men det går jo til noe bra, men det er mye penger!!)

Hva har du brukt penger på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... slåsskamp! :juhu: :juhu: Fiiiine rumpen. :)

Det er en stor fordel ved å gjøre det selv da, du slipper å få neglesopp og hepatitt og andre uhumskheter man kan få i tillegg til franske negler på en neglesalong. Sist gang jeg var å skulle ta manikyr fikk jeg neglebåndene mishandlet til blods. Jeg bløddde skikkelig fra neglene og det svidde noe så inne granskauen. Betale måtte jeg også for torturen. :frustrert:

Så... hvis du blir skikkelig flink, Ambriel, tar jeg meg gjerne en time hos deg neste gang jeg vender nesa østover.

:juhu: Jeg har fått en kunde allerede :fnise:

Håper jeg blir flink da, så kan jeg tjene litt ekstra penger på det :lur: Lista over ting jeg har lyst på fra ebay er laaaaaang :sjenert: Steiner, UV lamper osv :sukk:

Hvordan går det med deg og spiren Alice? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her er alt bra! Nyter fridag i dag... Har ryddet leiligheten, satt på en maskin med klær og ryddet bort de rene. Så nå er det KG pause med laptopen i senga :fnise:

Lykke til med neglpåsetting (?) Skulle ønske jeg kunne sånt - men jeg skjelver så fælt på hendene at det blir umulig :hoho:

:klem:

KG pauser må til vet du :Nikke:

Takk, jeg har gjort det på meg selv en gang før, det ble litt klumpete men da hadde jeg ikke en fil til å jevne ut overflaten med.. men nå tror jeg at det meste av utstyret skal være i boks :jepp:

Hvis jeg blir flink så kan du jo komme til meg :jepp: Special price for you my friend :sjarmor:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Special price? Høres bra ut - bare det ikke er special den gale veien. :ler:

Jeg vil gjerne ha fransk manikyr med sommerfugl.

Med meg og spiren går det bra. Jeg gumler og spiser hele tiden. Hvis jeg stopper blir jeg kvalm. Forsøker å spise sunn mat, men må nok tenke litt på diabetesmat snart. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Special price? Høres bra ut - bare det ikke er special den gale veien. :ler:

Jeg vil gjerne ha fransk manikyr med sommerfugl.

Med meg og spiren går det bra. Jeg gumler og spiser hele tiden. Hvis jeg stopper blir jeg kvalm. Forsøker å spise sunn mat, men må nok tenke litt på diabetesmat snart. Æsj.

Special price is a really special price :sjarmor:

Har du noe bilde av fransk manilyr med sommerfulg? Så jeg vet hva jeg skal øve meg på :fnise:

Diabetesmat høres kjedelig ut :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...