Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #901 Del Skrevet 2. juli 2008 Å :juhu: HELDIG som har shoppet såå mye!! :-D Tenker leiligheten ser ganske annerledes ut når både veggene er malt og man har fått litt nye ting! :-D Snille mammaen til Ambriel Hvordan har du det ellers da? Koselig at samboern din kommer hjem i dag da Håper ting går rette veien for dere Ambriel! Hmm... :klø: Det kan jo hende Skeidar plutselig får en storm av mennesker som MÅ ha sommermøbler og sånn? Jeg skal krysse fingrene mine for det og at du får solgt super mye! :-D fra reka :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #902 Del Skrevet 2. juli 2008 Min Side :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #903 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jaaa, rekeside Problemet er bare at jeg selger ikke sommermøbler Det er i etasjen under og der jobber ikke jeg Men siste salgsdag er lørdag, og da kan det gå hett for seg :-D *krysse fingrene* Ja, hele leiligheten ser dobbelt så stor ut! Og det er så åpent og fint, så nå er det gøy å få besøk! Neste prosjekt er å få en benk på den halvveggen eller hva jeg skal kalle den, slik at vi får en liten "øy" intill veggen, også skal veggen mellom kjøkkenbenken og kjøkkenskapene flislegges. Fant noen fine igår på MaxBo som så ut som om de var laget av lær :-D Angrer nesten litt på at jeg ikke fikk en eiendomsmegler til å ta en verdivurdering av leiligheten før og etter oppussingen Fikk brev fra Ullevål idag. Fått time 26 august til å fjerne p-staven. Det er jo så innmari lenge til Skal ringe i morgen og spørre om mulighetene for å komme inn litt tidligere Ellers har jeg problemer med forsikringen til Tequila. Fikk brev fra Agria om at de kommer til å si opp forsikringen min dersom jeg ikke betaler siden de ikke har mottatt betaling fra meg de siste mnd. Greia er den at jeg betaler hvert kvartal altså hver 3. mnd. Siste betalingen de mottok fra meg var 15. april, dvs at jeg skal jo ikke betale igjen før 15. juli.. Vent nå hvertfall til forfallsdatoen før man sender ut slike brev da Så jeg har blitt sendt frem og tilbake mellom banken min og Agria. Det er problemet med å ha en bank i Kristiansand som de ikke har i Oslo... Og banken min har dataproblemer så jeg får ikke ordnet avtalegiro... Årh, stress, og jeg som ikke kan stresse pga blodtrykket mitt Så godt jeg ringte til Agria for hvis ikke så hadde jeg plutselig stått uten forsikring på min dyrebare skatt Jeg har det fint, ting blir bedre når man har en leilighet man gleder seg å komme hjem til! Jeg er sliten av all jobbingen. Jeg syklet til jobb en dag i forrige uke, kom halvveis så faller kjettingen av, og når jeg skulle hjem så orket jeg ikke trå, jeg var så sliten Så håper jeg får en raskere time på sykehuset Hvordan er det med Reka mi da? Nå må Ambi-Bambi stelle seg, for hun skal på jobb Endret 2. juli 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #904 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har syndet litt Klarte ikke helt det løftet med å ikke spise godteri eller drikke brus. Jeg sprakk på lørdag. Vi bestillte pizza, og da er det kjedelig å drikke vann til Også litt sjokolade på kvelden, siden vi malte Men det var jo fruktnøtt sjokolade, og både frukter og nøtter er jo sunt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #905 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har syndet litt Klarte ikke helt det løftet med å ikke spise godteri eller drikke brus. Jeg sprakk på lørdag. Vi bestillte pizza, og da er det kjedelig å drikke vann til Også litt sjokolade på kvelden, siden vi malte Men det var jo fruktnøtt sjokolade, og både frukter og nøtter er jo sunt :-D Hellandussen da, jeg spiser is, og kjøpte sånn sjokoladenøtter som ser ut som elgebæsj så sunn er jeg egentlig ikke. Og i går spiste jeg en sjokoladebolle! Jeg gidder ikke være såå sunn hele tiden, koser meg litt av og til, eneste jeg ikke gjør er å drikke brus, har ikke drukket det på flere uker. Hvis jeg savner det alt, alt for mye kjøper jeg farris med smak, så får jeg litt bobler i kroppen Men vi er flink fordet, nøtter og frukt i sjokolade er super sunt! Så egentlig gjør jo det at sjokoladen overhodet ikke er usunn.. Sånn ser hvertfall jeg det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #906 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvordan er det med Reka mi da? Nå må Ambi-Bambi stelle seg, for hun skal på jobb Med meg går det bra, hvertfall for det meste. Hadde en litt kjip dag i går på jobb så da ble det litt slitsomt å være reka om kvelden, men milla og kospia hjalp til med kloke ord så da ble det litt bedre Jeg reiser faktisk på ferie på mandag! Skal på jentehyttetur med M fra mandag til torsdag, så drar jeg rett til min egen hytte og blir der til søndag. Så er jeg hjemme en uke og jobber masse før jeg drar til stockholm Men du vet, savner jeg deg altfor mye så terroriserer jeg deg via sms istedet!! Neida, reka skal være snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #907 Del Skrevet 2. juli 2008 AmbiBambi må kose seg på jobb idag Det skal reka også, men hun skal ikke gjøre seg istand før etter 7th heaven.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #908 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Med meg går det bra, hvertfall for det meste. Hadde en litt kjip dag i går på jobb så da ble det litt slitsomt å være reka om kvelden, men milla og kospia hjalp til med kloke ord så da ble det litt bedre Jeg reiser faktisk på ferie på mandag! Skal på jentehyttetur med M fra mandag til torsdag, så drar jeg rett til min egen hytte og blir der til søndag. Så er jeg hjemme en uke og jobber masse før jeg drar til stockholm Men du vet, savner jeg deg altfor mye så terroriserer jeg deg via sms istedet!! Neida, reka skal være snill Uff, leste om det i boken din! Dumme drittkjerring (hun som stjal altså) Så deilig med ferie! Jeg skal bare jobbe, jobbe, jobbe. Har fri tirsdag, onsdag og torsdag neste uke, så det skal bli deilig Bare send meg masse meldinger du! Nå har du jo nummeret mitt også så AmbiBambi må kose seg på jobb idag Det skal reka også, men hun skal ikke gjøre seg istand før etter 7th heaven.. Jaaa, skal selge masse (håper jeg hvertfall). Reka mi må kose seg masse! og kommer det sånne dumme kjerringer igjen så ringer du meg så skal jeg komme å på dem Endret 2. juli 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #909 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Har du dratt?! Fuck helvete, jeg er sint! Og lei meg! Hvorfor kan man ikke selv velge hva man vil se på facebook home siden? Fordi to av mine venner har skrevet på bildet til hun som eksen var utro med og nå er kjærste med, så får jeg det opp. Det er bilde av ett kjede, hvor det står Eksens navn + Hennes navn. Åå Ambriel :gråte: Endret 2. juli 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #910 Del Skrevet 2. juli 2008 :gråte: Og reka bare måtte bla videre og se klinebilder av dem. Og bilde av eksen hvor hun har skrevet "nydelige kjærsten". :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2008 #911 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvem er Tequila? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #912 Del Skrevet 2. juli 2008 Voffvoffen til Ambriel vel! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juli 2008 #913 Del Skrevet 2. juli 2008 Ååååå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. juli 2008 #914 Del Skrevet 2. juli 2008 Ambriel! Tipper du er spent på å se reaksjonen på din kjære når han kommer hjem og ser at det er malt. Oppussing er både kjedelig og moro. Moro å se forandringen Kos deg på jobb. Håper du får solgt noe i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #915 Del Skrevet 2. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #916 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Heeeeeeei :-D Dinedama: Som du allerede har fått svar på, Tequila er voffvoffen min Hund av typen "veskehund" som de populært kalles. Skjønner ikke helt jeg, de har jo 4 bein, og jeg synes det blir tungt å gå å holde på henne i lengden :klø: Frigg: Han ble så overrasket! Og han er veldig fornøyd! Så det kan jo ikke bli stort bedre! :-D -------------------------------------- Idag skal jeg åpne igjen, så jeg begynner klokken 10 Deilig å jobbe fra 10-16 Får litt mer ut av dagen. Så skal samboer og jeg på Ikea senere, trenger litt bilder til å ha på veggen Skal se om jeg får tatt en dagbokrunde ikveld, eller i morgen før jeg drar på jobb :-D Men ha en fin dag alle sammen! Og Reka: Endret 3. juli 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. juli 2008 #917 Del Skrevet 3. juli 2008 Ambriel! Jeg har vepsebol på verandaen!! Godt familien var innom en tur idag før de drar på hytta, tenk om jeg hadde oppdaget det mens jeg var alene hjemme?!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. juli 2008 #918 Del Skrevet 3. juli 2008 Dere har det bra? Flink du er som har stæsja leiligheta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #919 Del Skrevet 3. juli 2008 Sånn fikk jeg idag av samboeren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. juli 2008 #920 Del Skrevet 3. juli 2008 Var det noe gøy inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå