Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:skratte: :skratte: :skratte:

Han er så ufattelig rar å morsom han der :ler:

Jeg vet!! :ler:

Jeg har funnet opp et nytt ord!

NØRTY :sjarmor: For oss som er både nåty og dørty :lur:

Hahah :ler: Først trodde jeg det stod NØRDY! :ler:

Ha en flott dag på jobb du flinke Ambrielselgeren :klem:

Kos deg med mamsen i helgen!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Alle monner drar :)

Hvis provisjonen hadde vært høyere hadde jo grunnlønna vært proporsjonalt lavere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex!!!! Moahahahahahahahahahaha :lur:

*stikker fingrene i ørene og overhører alt grispratet*

blablablablablabla :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle monner drar :)

Eller som samboeren min sier: Alle nonner drar'n :hoho:

SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!! SEX!!

Dette kan ikke oversees :lur:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en god selgerdag idag også, rundt 60 000 :) Er fornøyd med tanke på at det er på morgenen, det er ikke mange kunder der på den tiden av døgnet.. Alle kommer i en klynge rundt klokka 13 og da måtte Ambriel løpe fra kunde til kunde for å prøve å rekke over alle. *puh* Nå er det helg, hvertfall til jeg skal på jobb i morgen tidlig igjen. Krysser fingrene for enda en god salgsdag, det er nest siste lørdagen i salget, så håper folk begynner å få litt "panikk" nå ;)

Nå er det baguett (middag), iste, og sex og singelliv (hva annet? :sjarmor:)

Vi får lage en egen Nørty gjeng/klan her på KG :fnise:

:humpe::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg elsker den Nelly sida! De hadde så utrolig masse fint fra Friis & Company der som jeg har såååå lyst på! *legge lommeboken laaaaangt vekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Må tusle inn på den nettsiden å se...* Blitt helt gal på nettshopping :sjenert:

Hvordan står det til i Ambriel-heimen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stearinpikken

Nettshopping er farlige greier.. Butikkene er jo alltid åpne og jeg trenger jo bare klikke litt her og litt der så har jeg masse nytt :fnise:

Nørty-klanen ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dj Reka sitter her i mørket og savner Ambrielen sin.. :sukk: Det er så lenge siden jeg har hørt fra deg!

Håper helgen med mammaen din var super.

Hvordan går det med Samboern?

Dj reka, musikkliste uke 27

Chris Brown - Forever

New Kids on the block - Summertime

The Last Goodnight - Stay Beautiful

Mairi Cambell - Aud Lang Syne

John Mayer - Say

Savner deg Ambriel! Kom snart tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambriel is back!! :juhu:

Har hatt en veldig bra helg! Mamma kom på fredagskvelden. Lørdag måtte jeg på jobb, mens mamma var her og malte stua og kjøkkenet, og siden vi ikke hadde ryddet som vi skulle så ble vi nødt til å fortsette på søndagen. Hele søndagen gikk bort til maling og rydding, og å prøve å bekjempe en fæl kommode. La inn annonse på finn, fikk tlf 15 min etterpå, de kom, seksjonen var for stor for bilen og de gikk uten å ta den med seg. Vi ventet 1 time til, ingen ringte og Ambriel var lei så da satt hun igang med å demontere den. Sidevangene kunne jeg glemme å skru av, så derfor måtte jeg rive dem av, og etter et par røffe gloser var seksjonen i veldig mange deler :fnis:

Egentlig skulle jeg jobbe mandag, men så spurte sjefen om jeg kunne ta en vakt på lørdagen istedet, så da forhandlet jeg litt og fikk fri på mandag slik at Ambriel og Ambrielmamma kunne shoppe! Så jeg ble tvunget opp klokka 7 :overrasket: Klokken 10 var vi nedi byen klar til å raide butikkene :lur: Jeg fikk kjøpt:

- 2 puter med fine putetrekk til å ha i sofaen

- Eple og kanel te

- Singlet i mangofarge

- Grytekluter

- Laken

- Marineblå trenchcoat (til 150 kroner!)

- En lysblå tynn genser

- 2 par øredobber fra Gina Tricot

Senere på dagen var vi på IKEA, og da ble det litt shopping da også:

Tynn dyne til å ha på sommeren

Lampe med en helt enkel offwhite skjerm til å ha i vinduskarmen

Oppvaskstativ. Kostet kun 15 kroner!

Saueskinn bare i miniutgaven. Denne var til Tequila ;)

Baderomsmatte i en utrolig fin lillafarge. Helt annen en den som det er bilde av.

Ramme med bilder på tilbud til 49 kroner ;)

Rosa Orchide. Passet helt perfekt i vinduskarmen.

Og en del ting til som jeg rett og slett ikke kommer på :fnise:

Også var vi nedom byen en tur igår også og shoppet litt og da kjøpte jeg

- 1 smykke fra Gina Tricot

- Norrøna anorakk (til halv pris!)

- 2 helt sorte putetrekk

- 2 lysestaker til telys

- Sånn oljeglass med Ananas i eddik og chili (likte fargen, kun til pynt)

- Blomsterpotte til å ha på veggen på verandaen

Så kontoen har hvertfall blitt litt slankere de siste dagene :sukk:

Ikveld kommer samboer hjem, han har vært på ferie siden fredag. Gleder meg til å vise han stua og kjøkkenet, håper bare han liker det :fnise: Men først er det jobb! Kjedelig :sukk: Det er så stille for tiden, og det betyr lite salg og dårlig omsetning for Skeidar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...