Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

:dåne: guri malla

nå er jeg sliten. denne hexagonsexaktigefylte natten har virkelig tatt på, jenter! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mer dørti enn dere tror, altså!

Jeg visste det var noe med deg Karense!! :ler:

:dåne: guri malla

nå er jeg sliten. denne hexagonsexaktigefylte natten har virkelig tatt på, jenter! :ler:

Jeg også :dåne: Enda jeg sov til 12 er jeg så sliten i hele kroppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken
Jeg er mer dørti enn dere tror, altså!

Det tror jeg på :sjarmor:

Jeg merker det er lenge siden db-jentene har fått seg noe.. Hvis du ser på de forkjellige dagbøkene som går bra generell dagbok til sexdagbok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr vi dette tro???

:skratte:

Du ler, du... men ikke så altfor lenge... Nå skal jeg hente litt utstyr fra stæsjet mitt og så kommer jeg... og da blir det mer :overrasket::redd::sjokkert::sjokk: :dåne: :spy: :juhu: enn :skratte:

Jeg, derimot, vil :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ta med litt stæsj og eller?

Ettersom jeg ikke får være med på selve :humpe: , men skal filme så tenkte jeg at jeg kan ta med litt av mine ting også. Så får jeg filmen akkurat slik jeg vil :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere holder dagboken min igang :juhu:

Slitsom dag på jobb idag, men jeg solgte for 99 288 norske kroner :juhu: Jeg fikk alle de største handlene! :-D

Nå er det kveldsmat, så senga! Begynner 10 i morgen, deilig å slutte tidlig på en fredag, også kommer mamma til meg i morgen :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Slitsom dag på jobb idag, men jeg solgte for 99 288 norske kroner :juhu: Jeg fikk alle de største handlene! :-D

Oi dægen, gratulerer :juhu:

Har du provisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!! Det var MYE penger!!!

:juhu: :juhu:

Kos deg masse med mammaen din i morgen, om vi ikke snakkes før :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det kveldsmat, så senga! Begynner 10 i morgen, deilig å slutte tidlig på en fredag, også kommer mamma til meg i morgen :juhu:

Oh,shit!!!!GRattis :-D Moro med en sånn dag på jobb sikkert!!!

Koselig med besøk av mamma da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen mine søte sexslaver :sjarmor::pisk:

Alice: Det bildet ditt sensurerte Pcen min selv, fikk ikke åpnet siden :sukk: Men siden arbeidsantrekket kommer fra deg så har jeg mine anelser om hvordan det ser ut :fnise:

Ja, jeg er storfornøyd med salget :juhu: Har solgt så dårlig denne mnd, så det trengte jeg virkelig :-D Nå har jeg jo hatt 2 uker fri da, så det sier jo selvsagt mye når vi i forrige uke var 6% over budsjettet (dvs kjempeuke!) Jaja, nok jobbprat!

Jeg rekker ikke noe mer dagbokskriving idag. Skal åpne på jobben idag, og være alene til klokka 13 :overrasket::redd: Håper ikke det kommer noen vrange kunder da :sukk:

Ha en kjempegod helg alle søte dere :kline: :kline: :kline: :kline: masse på alle sammen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dægen, gratulerer :juhu:

Har du provisjon?

Ja, men kun 0,25% av det jeg selger for... Dvs av de 100 000 så får jeg 250 kroner :fnise: Men men, det er en god gulrot for oss selgere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eg er en skitten liten pike"

:skratte: :skratte: :skratte:

Han er så ufattelig rar å morsom han der :ler:

Dette er arbeidsantrekket til Ambriel... kan hende det hjelper litt på salget... :fnise:

Kødder! Du er kjempeflink. :juhu:

Min ble også sensurert.. Hva er det slags griseri Alice sender rundt? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet opp et nytt ord!

NØRTY :sjarmor: For oss som er både nåty og dørty :lur:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...