LekeHusmor Skrevet 26. juni 2008 #861 Del Skrevet 26. juni 2008 :dåne: guri malla nå er jeg sliten. denne hexagonsexaktigefylte natten har virkelig tatt på, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juni 2008 #862 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg er mer dørti enn dere tror, altså! Jeg visste det var noe med deg Karense!! :dåne: guri malla nå er jeg sliten. denne hexagonsexaktigefylte natten har virkelig tatt på, jenter! Jeg også :dåne: Enda jeg sov til 12 er jeg så sliten i hele kroppen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juni 2008 #863 Del Skrevet 26. juni 2008 Herregud så mye sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 #864 Del Skrevet 26. juni 2008 Herregud så mye sex... You aint seen nothing yet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juni 2008 #865 Del Skrevet 26. juni 2008 You aint seen nothing yet... Tørr vi dette tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juni 2008 #866 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg er skikkelig nåty, sånn egentlig. "Eg er en skitten liten pike" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 26. juni 2008 #867 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg er mer dørti enn dere tror, altså! Det tror jeg på Jeg merker det er lenge siden db-jentene har fått seg noe.. Hvis du ser på de forkjellige dagbøkene som går bra generell dagbok til sexdagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 #868 Del Skrevet 26. juni 2008 Tørr vi dette tro??? Du ler, du... men ikke så altfor lenge... Nå skal jeg hente litt utstyr fra stæsjet mitt og så kommer jeg... og da blir det mer :dåne: :juhu: enn Jeg, derimot, vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juni 2008 #869 Del Skrevet 26. juni 2008 Skal jeg ta med litt stæsj og eller? Ettersom jeg ikke får være med på selve , men skal filme så tenkte jeg at jeg kan ta med litt av mine ting også. Så får jeg filmen akkurat slik jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 #870 Del Skrevet 26. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu: for stæsjet til Frigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #871 Del Skrevet 26. juni 2008 Så fint at dere holder dagboken min igang :juhu: Slitsom dag på jobb idag, men jeg solgte for 99 288 norske kroner :juhu: Jeg fikk alle de største handlene! :-D Nå er det kveldsmat, så senga! Begynner 10 i morgen, deilig å slutte tidlig på en fredag, også kommer mamma til meg i morgen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. juni 2008 #872 Del Skrevet 26. juni 2008 Slitsom dag på jobb idag, men jeg solgte for 99 288 norske kroner :juhu: Jeg fikk alle de største handlene! :-D Oi dægen, gratulerer :juhu: Har du provisjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juni 2008 #873 Del Skrevet 26. juni 2008 Shit!! Det var MYE penger!!! :juhu: :juhu: Kos deg masse med mammaen din i morgen, om vi ikke snakkes før :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. juni 2008 #874 Del Skrevet 26. juni 2008 Slitsom dag på jobb idag, men jeg solgte for 99 288 norske kroner :juhu: Jeg fikk alle de største handlene! :-D Nå er det kveldsmat, så senga! Begynner 10 i morgen, deilig å slutte tidlig på en fredag, også kommer mamma til meg i morgen :juhu: Oh,shit!!!!GRattis :-D Moro med en sånn dag på jobb sikkert!!! Koselig med besøk av mamma da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. juni 2008 #875 Del Skrevet 26. juni 2008 Fremtid som selger Ambriel? Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 26. juni 2008 #876 Del Skrevet 26. juni 2008 Fremtid som selger Ambriel? Bra jobba Dette er arbeidsantrekket til Ambriel... kan hende det hjelper litt på salget... Kødder! Du er kjempeflink. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #877 Del Skrevet 27. juni 2008 God morgen mine søte sexslaver Alice: Det bildet ditt sensurerte Pcen min selv, fikk ikke åpnet siden Men siden arbeidsantrekket kommer fra deg så har jeg mine anelser om hvordan det ser ut Ja, jeg er storfornøyd med salget :juhu: Har solgt så dårlig denne mnd, så det trengte jeg virkelig :-D Nå har jeg jo hatt 2 uker fri da, så det sier jo selvsagt mye når vi i forrige uke var 6% over budsjettet (dvs kjempeuke!) Jaja, nok jobbprat! Jeg rekker ikke noe mer dagbokskriving idag. Skal åpne på jobben idag, og være alene til klokka 13 Håper ikke det kommer noen vrange kunder da Ha en kjempegod helg alle søte dere :kline: :kline: masse på alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #878 Del Skrevet 27. juni 2008 Oi dægen, gratulerer :juhu: Har du provisjon? Ja, men kun 0,25% av det jeg selger for... Dvs av de 100 000 så får jeg 250 kroner Men men, det er en god gulrot for oss selgere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juni 2008 #879 Del Skrevet 27. juni 2008 "Eg er en skitten liten pike" :skratte: Han er så ufattelig rar å morsom han der Dette er arbeidsantrekket til Ambriel... kan hende det hjelper litt på salget... Kødder! Du er kjempeflink. :juhu: Min ble også sensurert.. Hva er det slags griseri Alice sender rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #880 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg har funnet opp et nytt ord! NØRTY For oss som er både nåty og dørty Endret 27. juni 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå