Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Begynner du å bli nøden Reka?

:ler:

Hallo! Det har vært slutt med eksen i over 2 måneder! :sukk: Men panterommet på jobben er ganske skjult og lukket.. :lur::hoho:

Du kan jo være med på trekant? :lur:

:hoho::skratte:

:juhu: :skratte: :skratte:

Nei jeg kjenner ikke Rekis på årntli ;) Vi har bare blitt gode venner gjennom KG ;) Så det er ikke så urettferdig allikevel!

:Nikke: :Nikke: (Også har begge ganske ny sykkel :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er spesiell Alice! Det finnes bare en Alice Ayres på hele KG! Tenk det du ;)

I agree!! Og det samme går til lekehusmor, frigg, pysepus, mim, storesky og alle andre jeg "kjenner" her :-D

Det ble dessverre ikke noe malingskjøp igår... Vi fikk ikke låne bil, så da ble det uaktuelt å bære 10-liters spann med maling, utstyr og mat den lange veien fra OBS og hjem til oss (ca en halvtime å gå hver vei).. Jaja, vi er litt slappe :lol: Samboer/romkameraten min har blitt forkjølet og er ikke iform, så da drøyer vi den litt... Han skal se om han kan få lånt bil i morgen så han kan kjøpe den da :) Håper det, for jeg vil virkelig få malt her nå.

Ellers så er det jobb igjen idag :) Håper jeg selger litt mer, for jeg har solgt veldig, veldig lite denne mnd... Nå har jeg jo hatt to ukers ferie da, så det har jo selvsagt endel å si, men likevel :sukk:

Føler meg overvåket.. Vi er med i en sånn undersøkelse for TNS gallup, så vi skal gå med en liten boks (mediemeter) hver dag, så skal den måle hvor mye vi ser på tv og hører på radio, og hvilke kanaler vi hører på. Samboer klarer jo ikke å huske å få på seg boksen da :roll:

:skratte: Den boksen hadde jeg satt meg på :skratte:

Menmen, dere kan jo male en annen gang da :jepp: Reka er forøvrig dritgod til å male hyttevegger, så det er bare å si fra om du har en hytte eller fem som skal males! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ha femkant? Ambriel, eksen, Reka, Lekehusmor og meg! :humpe: :humpe: :sjenert: <-- dette er meg, litt sjenert :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Hva med meg da Alice? :sukk: Jeg er jo den mest pervo av oss alle :fnise:

Som andre har sagt før meg Ambriel, er det bra du endelig satt foten ned! Om ikke det går, så har dere jo prøvd alt. Da slipper du å tenke dumme tanker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg da Alice? :sukk: Jeg er jo den mest pervo av oss alle :fnise:

Ok da. Blir lettere å beskrive seansen - og så slipper jeg å juge på meg bluferdighet. :humpe: :humpe: :humpe: eller sånn som dette: :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke ha femkant? Ambriel, eksen, Reka, Lekehusmor og meg! :humpe: :humpe: :sjenert: <-- dette er meg, litt sjenert :hoho:

:gråte:

Jeg får ikke være med jeg :gråte:

Jaja, får vel bare tusle min vei jeg da.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gråte:

Jeg får ikke være med jeg :gråte:

Jaja, får vel bare tusle min vei jeg da.... :sukk:

Jeg tror det er open season - litt sånn "vil du være med så heng på"... :fnise: Så finn deg en åpning og smett inn... :humpe: :humpe: :humpe::popcorn: <-- jeg har spisepause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er open season - litt sånn "vil du være med så heng på"... :fnise: Så finn deg en åpning og smett inn... :humpe: :humpe: :humpe::popcorn: <-- jeg har spisepause

:juhu:

Finn deg en åpning ja.... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den men.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Finn deg en åpning ja.... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den men.... :skratte:

Er som med moderne poesi, stort rom for individuell tolkning. :fnise: Men nok om det. Her skal det:

Reka gir instruksjoner --> :rope::humpe: :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud :hoho:

Finn dere en åpning ja, sånn kan det også sies :lol:

:juhu: for gruppesex :juhu:

:humpe: :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Im in! :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man verken ser eller hører noe til bikkja, da vet man at hun gjør noe hun ikke skal gjøre. Så jeg gikk inn på badet for å finne henne der, og hva gjorde hun? Joda, lagt sin elsk på glidelåsen på vaskeposen. Og når jeg prøver å lukke igjen vaskeposen så spretter dradingsen på glidelåsen av :sukk: Så nå må jeg kjøpe ny, og jeg som bare hadde fått brukt den et par ganger.

:kjefte::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er mer dørti enn dere tror, altså!

Så gjør som Alice så fint sa det, finn deg en åpning og smett inn :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dagen uten sekskant i boka til Ambriel?

Det sa du det igjen ;)

Vi trenger litt musikk til "arbeidet".

:digge:

:rope::humpe::humpe::humpe::pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...