Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #841 Del Skrevet 25. juni 2008 Begynner du å bli nøden Reka? Hallo! Det har vært slutt med eksen i over 2 måneder! Men panterommet på jobben er ganske skjult og lukket.. Du kan jo være med på trekant? :juhu: :skratte: Nei jeg kjenner ikke Rekis på årntli Vi har bare blitt gode venner gjennom KG Så det er ikke så urettferdig allikevel! :Nikke: (Også har begge ganske ny sykkel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #842 Del Skrevet 25. juni 2008 Du er spesiell Alice! Det finnes bare en Alice Ayres på hele KG! Tenk det du I agree!! Og det samme går til lekehusmor, frigg, pysepus, mim, storesky og alle andre jeg "kjenner" her :-D Det ble dessverre ikke noe malingskjøp igår... Vi fikk ikke låne bil, så da ble det uaktuelt å bære 10-liters spann med maling, utstyr og mat den lange veien fra OBS og hjem til oss (ca en halvtime å gå hver vei).. Jaja, vi er litt slappe Samboer/romkameraten min har blitt forkjølet og er ikke iform, så da drøyer vi den litt... Han skal se om han kan få lånt bil i morgen så han kan kjøpe den da Håper det, for jeg vil virkelig få malt her nå. Ellers så er det jobb igjen idag Håper jeg selger litt mer, for jeg har solgt veldig, veldig lite denne mnd... Nå har jeg jo hatt to ukers ferie da, så det har jo selvsagt endel å si, men likevel Føler meg overvåket.. Vi er med i en sånn undersøkelse for TNS gallup, så vi skal gå med en liten boks (mediemeter) hver dag, så skal den måle hvor mye vi ser på tv og hører på radio, og hvilke kanaler vi hører på. Samboer klarer jo ikke å huske å få på seg boksen da Den boksen hadde jeg satt meg på Menmen, dere kan jo male en annen gang da Reka er forøvrig dritgod til å male hyttevegger, så det er bare å si fra om du har en hytte eller fem som skal males! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 25. juni 2008 #843 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan vi ikke ha femkant? Ambriel, eksen, Reka, Lekehusmor og meg! :humpe: <-- dette er meg, litt sjenert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 25. juni 2008 #844 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva med meg da Alice? Jeg er jo den mest pervo av oss alle Som andre har sagt før meg Ambriel, er det bra du endelig satt foten ned! Om ikke det går, så har dere jo prøvd alt. Da slipper du å tenke dumme tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 25. juni 2008 #845 Del Skrevet 25. juni 2008 Hva med meg da Alice? Jeg er jo den mest pervo av oss alle Ok da. Blir lettere å beskrive seansen - og så slipper jeg å juge på meg bluferdighet. :humpe: eller sånn som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. juni 2008 #846 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan vi ikke ha femkant? Ambriel, eksen, Reka, Lekehusmor og meg! :humpe: <-- dette er meg, litt sjenert :gråte: Jeg får ikke være med jeg :gråte: Jaja, får vel bare tusle min vei jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 25. juni 2008 #847 Del Skrevet 25. juni 2008 :gråte: Jeg får ikke være med jeg :gråte: Jaja, får vel bare tusle min vei jeg da.... Jeg tror det er open season - litt sånn "vil du være med så heng på"... Så finn deg en åpning og smett inn... :humpe: <-- jeg har spisepause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. juni 2008 #848 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg tror det er open season - litt sånn "vil du være med så heng på"... Så finn deg en åpning og smett inn... :humpe: <-- jeg har spisepause :juhu: Finn deg en åpning ja.... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 25. juni 2008 #849 Del Skrevet 25. juni 2008 :juhu: Finn deg en åpning ja.... vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den men.... Er som med moderne poesi, stort rom for individuell tolkning. Men nok om det. Her skal det: Reka gir instruksjoner --> :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 25. juni 2008 #850 Del Skrevet 25. juni 2008 Frigg kan se på, filme og si "oh yeah" før vi legger det ut på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 25. juni 2008 #851 Del Skrevet 25. juni 2008 Frigg kan se på, filme og si "oh yeah" før vi legger det ut på youtube :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. juni 2008 #852 Del Skrevet 25. juni 2008 kan være regisør jeg, så skal jeg nok se om jeg finner en åpning for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #853 Del Skrevet 25. juni 2008 Herregud Finn dere en åpning ja, sånn kan det også sies :juhu: for gruppesex :juhu: :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #854 Del Skrevet 25. juni 2008 Kan vi ikke ha femkant? Ambriel, eksen, Reka, Lekehusmor og meg! :humpe: <-- dette er meg, litt sjenert Im in! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #855 Del Skrevet 25. juni 2008 Når man verken ser eller hører noe til bikkja, da vet man at hun gjør noe hun ikke skal gjøre. Så jeg gikk inn på badet for å finne henne der, og hva gjorde hun? Joda, lagt sin elsk på glidelåsen på vaskeposen. Og når jeg prøver å lukke igjen vaskeposen så spretter dradingsen på glidelåsen av Så nå må jeg kjøpe ny, og jeg som bare hadde fått brukt den et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #856 Del Skrevet 25. juni 2008 Im in! :juhu: :juhu: Det blir jo sexkant Må ikke glemme Pikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 25. juni 2008 #857 Del Skrevet 25. juni 2008 Det blir jo sexkant Må ikke glemme Pikken Hva er dagen uten sekskant i boka til Ambriel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 25. juni 2008 #858 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg er mer dørti enn dere tror, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #859 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg er mer dørti enn dere tror, altså! Så gjør som Alice så fint sa det, finn deg en åpning og smett inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #860 Del Skrevet 26. juni 2008 Hva er dagen uten sekskant i boka til Ambriel? Det sa du det igjen Vi trenger litt musikk til "arbeidet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå