Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Jeg er merkelig. Når jeg kan få så mye kos jeg bare vil, så vil jeg ikke ha det, da trekker jeg meg unna.. Men sånn som nå, hvor vi liksom bare skal være venner (selvfølgelig med litt kjæreste kos, men ingen :sengekos:), da kan du tro jeg har lyst på nærhet! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :klem:

Høres ut som du har hatt et ganske tøft døgn bak deg nå! Jeg synes ikke det er det minste rart at du har lyst på nærhet når du ikke kan få det, det er jo klassikeren, å ville ha det man ikke kan få ;)

Jeg begynte med yoga for snart to og et halvt år siden, og har hatt enormt stor glede av det. Jeg har desverre ikke fått gjort det i vår, fordi jeg fikk en ryggskade i vinter, men til høsten - DA skal jeg begynne igjen. Jeg elsker den freden man blir fylt med.

Jeg sverger til Yogaskolen i Oslo :)

Håper du får en god dag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye ufrivillig action i Ambriel-hjemmet om dagen, skjønner jeg! Jeg er glad for at du endelig stod på krava og faktisk sa at nok er nok, og at det førte til en skikkelig prat. Nå har dere gitt hverandre en siste sjanse, dere prøver alt, som du sier, og går det ikke nå, så trenger du hvert fall aldri tenke at du ga opp for fort. Du vet jo hva jeg mener er rett og riktig, jeg vil bare at du skal ha det best mulig og bli behandlet med den respekten du fortjener, men så lenge du gjør det du føler er riktig, og ikke underkaster alle handlinger og bestemmelser, så er det det rette du gjør. Noen ganger er det faktisk bedre å følge hodet i stedet for hjertet.

Ønsker deg all mulig lykke til i tiden som kommer, Ambriel lille :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :klem:

Høres ut som du har hatt et ganske tøft døgn bak deg nå! Jeg synes ikke det er det minste rart at du har lyst på nærhet når du ikke kan få det, det er jo klassikeren, å ville ha det man ikke kan få ;)

Jeg begynte med yoga for snart to og et halvt år siden, og har hatt enormt stor glede av det. Jeg har desverre ikke fått gjort det i vår, fordi jeg fikk en ryggskade i vinter, men til høsten - DA skal jeg begynne igjen. Jeg elsker den freden man blir fylt med.

Jeg sverger til Yogaskolen i Oslo :)

Håper du får en god dag i dag :klem:

Ja, det siste døgnet har ikke vært det enkleste, men jeg kom meg jo helskinnet gjennom det :) Ting ser lysere ut jo mer man blir vant til situasjonen :)

Det var godt å komme tilbake på jobb igår. Ringte jo sjefen min forrige mandag og fortalte kortversjonen av det som hadde skjedd, og at jeg da ikke følte at jeg orket å gå på jobb. Så da jeg kom tilbake igjen igår så spurte hun hvordan det gikk, og at det var bra jeg orket å komme på jobb nå istedet for å bare gå hjemme å tenke.. Hun har opplevd noe av det samme selv, så hun vet hva jeg går igjennom. Det som var så deilig er at jeg nå har fått en slik sjef som jeg vil ha! Hun forrige sjefen min på Ultra spurte aldri hvordan det gikk.. Jeg var sykemeldt pga bronkitt og da jeg kom tilbake var det aldri noe spørsmål om hvordan jeg hadde det eller noe... Jeg har nå fått en sjef som jeg vet bryr seg om sine ansatte og jeg er så fornøyd! :-D

Jeg hadde en prøvetime med Yoga ifjor og det var så deilig. Jeg kom ut og følte jeg hadde trent, men kroppen var ikke sliten, den var full av energi. Egentlig en ubeskrivelig god følelse :jepp: Dumt at Yogaskolen hadde timer på mandager for nybegynnere, jeg jobber da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye ufrivillig action i Ambriel-hjemmet om dagen, skjønner jeg! Jeg er glad for at du endelig stod på krava og faktisk sa at nok er nok, og at det førte til en skikkelig prat. Nå har dere gitt hverandre en siste sjanse, dere prøver alt, som du sier, og går det ikke nå, så trenger du hvert fall aldri tenke at du ga opp for fort. Du vet jo hva jeg mener er rett og riktig, jeg vil bare at du skal ha det best mulig og bli behandlet med den respekten du fortjener, men så lenge du gjør det du føler er riktig, og ikke underkaster alle handlinger og bestemmelser, så er det det rette du gjør. Noen ganger er det faktisk bedre å følge hodet i stedet for hjertet.

Ønsker deg all mulig lykke til i tiden som kommer, Ambriel lille :klemmer:

Tusen takk Karense :klemmer:

Ja, jeg er glad jeg gjorde som jeg gjorde, selv om jeg angret villt etterpå, men som du sa jeg stod på krava mine, og jeg tror det var det vi trengte. En ordentlig wakeup-call. Vi holdt på å falle i det gamle sporet igjen og da vil jeg heller bare bryte det av nå med en gang, enn å gå å vente på neste gang noe slikt skjer. Nå tar vi det rolig, en dag av gangen. Det er ikke bare å knipse med fingrene så er alt ok, det er et stort stykke hardt arbeid. Kanskje det til slutt er jeg som finner ut av at dette ikke fungerer lengre, som sagt, time will show :)

Tusen takk for fine ord, Karense vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også på yoga.. :sjenert:

Innom og :klemmer::klem::klem1::kose: på Ambrielen min!! Jeg er så glad for å ha "møtt" deg her!! :juhu:

Å, du er verdens søteste reke :kyss: Jeg er så glad for å ha "møtt" deg også! Utrolig hvor godt det er å ha noen å snakke med, men samtidig være litt anonym. Nå har du jo facebooken, msn min, og jeg har telefonnummeret ditt, så ikke så veldig anonymt lengre :fnise:

Det er litt rart å tenke på, at hadde du ikke hatt den dumme eksen din, som hadde spurt om pause, så hadde du nok ikke startet dagbok her inne med det første, og da hadde du ikke fått alle de vennene du har her inne. Det er rart hvordan sjebnen spiller oss puss noen ganger ;)

Kanskje Ambriel og Reka skal gå på Yoga sammen :sjarmor:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er verdens søteste reke :kyss: Jeg er så glad for å ha "møtt" deg også! Utrolig hvor godt det er å ha noen å snakke med, men samtidig være litt anonym. Nå har du jo facebooken, msn min, og jeg har telefonnummeret ditt, så ikke så veldig anonnymt lengre :fnise:

Det er litt rart å tenke på, at hadde du ikke hatt den dumme eksen din, som hadde spurt om pause, så hadde du nok ikke startet dagbok her inne med det første, og da hadde du ikke fått alle de vennene du har her inne. Det er rart hvordan sjebnen spiller oss puss noen ganger ;)

Kanskje Ambriel og Reka skal gå på Yoga sammen :sjarmor:

Nåå :-D :klem:

:fnise: Men vi kan late som om vi er anonyme for det :ler:

Nei det er rart, men jeg er glad for at det gikk som det gikk med eksen jeg, for han kan bare ha det så godt, og hadde han ikke vært utro og slått opp hadde jeg aldri startet bok!! :-D

Ja! Yoga Yoga Yoga!! :juhu: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So much for just being friends :roll:

"Reglene" sa ingen sex, og det tok 10 min etter han kom inn døra før vi :sengekos:

:sjenert:

Man vil ha det man ikke kan få, merkelig nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So much for just being friends :roll:

"Reglene" sa ingen sex, og det tok 10 min etter han kom inn døra før vi :sengekos:

:sjenert:

Man vil ha det man ikke kan få, merkelig nok ;)

Kanskje denne "pausen" gjør godt for dere ;) Merkelig hvordan det som er "forbudt" frister noe veldig :ler:

Håper du har det nogenlunde bra til tross for det du nå går gjennom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne "pausen" gjør godt for dere ;) Merkelig hvordan det som er "forbudt" frister noe veldig :ler:

Håper du har det nogenlunde bra til tross for det du nå går gjennom :klemmer:

Jeg tror den gjør litt underverker :fnise:

Det blir bedre for hver dag. Igår så ting bare mørkt ut, men idag er det mye lysere ;) Vi skal klare det, så enkelt er det bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn::popcorn:

----

spøk til side, kjenner du og reka hverandre på årntli? urettferdig :sur:

håper det går bra med deg ambrrr.. det fortjener du! og så må jeg oppfordre deg til å laste ned Blaque - I'm Good og Jessica Simpson - I Belong To Me.

det er fine sanger, som man får litt girl power av ;)

:klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

----

Ja, samme sier jeg. Her går man rundt og tror at man er spesiell, men skulle man sett... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----

håper det går bra med deg ambrrr.. det fortjener du! og så må jeg oppfordre deg til å laste ned Blaque - I'm Good og Jessica Simpson - I Belong To Me.

det er fine sanger, som man får litt girl power av ;)

:klemmer: til deg

Nei jeg kjenner ikke Rekis på årntli ;) Vi har bare blitt gode venner gjennom KG ;) Så det er ikke så urettferdig allikevel ;)

Det går fint med ambrrr :lol: Jeg skal laste ned de sangene, NU! ;)

Mange tusen :klemmer: til deg LekeHusmor! Og et :kyss::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme sier jeg. Her går man rundt og tror at man er spesiell, men skulle man sett... :grine:

Du er spesiell Alice! Det finnes bare en Alice Ayres på hele KG! Tenk det du ;) Også "kjenner" du jo en Ambriel, ikke verst det heller om jeg må få lov å si det selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dessverre ikke noe malingskjøp igår... Vi fikk ikke låne bil, så da ble det uaktuelt å bære 10-liters spann med maling, utstyr og mat den lange veien fra OBS og hjem til oss (ca en halvtime å gå hver vei).. Jaja, vi er litt slappe :lol: Samboer/romkameraten min har blitt forkjølet og er ikke iform, så da drøyer vi den litt... Han skal se om han kan få lånt bil i morgen så han kan kjøpe den da :) Håper det, for jeg vil virkelig få malt her nå.

Ellers så er det jobb igjen idag :) Håper jeg selger litt mer, for jeg har solgt veldig, veldig lite denne mnd... Nå har jeg jo hatt to ukers ferie da, så det har jo selvsagt endel å si, men likevel :sukk:

Føler meg overvåket.. Vi er med i en sånn undersøkelse for TNS gallup, så vi skal gå med en liten boks (mediemeter) hver dag, så skal den måle hvor mye vi ser på tv og hører på radio, og hvilke kanaler vi hører på. Samboer klarer jo ikke å huske å få på seg boksen da :roll:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...