Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #781 Del Skrevet 19. juni 2008 på frigg og Ambriel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #782 Del Skrevet 19. juni 2008 40 SIDERS FEST! :juhu: :-D :katt: :juhu: Så bra at jeg lagde dj liste på forrige side! Så har vi noe å danse til!! "Closer, Closer, Lean on me now, lean on me now" :hjerte: Fineste sangen jeg vet! :rødme: Og jeg dedikerer den til mine kjære Ambriel og Frigg :-D Travis - Closer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #783 Del Skrevet 19. juni 2008 Frigg! Kom og dans med meg daaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. juni 2008 #784 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #785 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har fått en klem av fran healy :love: :hår: HAR DU!?!?! Åå! Kan jeg få ta på deg? Så har jeg tatt på en som har fått en klem av han!! Hvordan fikk du det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. juni 2008 #786 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #787 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg forstod jo ingenting når jeg kom inn i boka, på en helt ny side :-D Dere er så søte, sitter her å smiler jeg :-D til Reka og Frigg! Mine gode hjelpere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #788 Del Skrevet 19. juni 2008 Har du en fin dag? Ja, dagen har vært fin Var innom gamle jobben, og smilte da jeg kunne gå ut å tenke at jeg ikke jobber der lengre! :-D Så har jeg shoppet litt småting som jeg trengte, og handlet litt mat Lenge siden jeg har vært innom boken din, må inn en tur der nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. juni 2008 #789 Del Skrevet 19. juni 2008 Så deilig med en sånn følelse når man går ut fra gamle-jobben! Da VET man at man har tatt det rette valget :-D Shopping er alltid bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #790 Del Skrevet 19. juni 2008 Shopping kan merkelig nok kurere alt :-D Utenom gnagsår da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #791 Del Skrevet 19. juni 2008 Samboeren flytter tilbake i morgen Ringte han igår kveld og spurte om han ville komme tilbake... Og siden han spanderte middag på meg igår, så skal jeg lage god hjemmelaget middag til han i morgen Først må jeg rydde og vaske hele leiligheten, det ser ikke ut her Gleder meg litt til han kommer hjem. Ensomt å bo alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #792 Del Skrevet 19. juni 2008 til Reka og Frigg! Mine gode hjelpere :-D Nå skal jeg på fest Ambriel! Vi snakkes :klem: Ps, tror det er bra at samboern din flytter hjem igjen. Så får dere ta en dag av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. juni 2008 #793 Del Skrevet 19. juni 2008 Så bra da :smile: Glad på dine vegne nå!! (selv om han har vært en idiot,og jeg håper du har fortalt at dette er siste sjanse,du må ikke finne deg i for mye nå for da blir det ingen bedring vil jeg tro...) Håper virkelig dere får starta på nytt og får det bra sammen igjen,ikke noe som er bedre enn det. Huske på å ta godt vare på hverandre da,dere har vel lært at det ikke går på skinner om man ikke jobber for det. Husk at du fortjener å ha det godt sammnen med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. juni 2008 #794 Del Skrevet 19. juni 2008 Samboeren flytter tilbake i morgen Ringte han igår kveld og spurte om han ville komme tilbake... Og siden han spanderte middag på meg igår, så skal jeg lage god hjemmelaget middag til han i morgen Først må jeg rydde og vaske hele leiligheten, det ser ikke ut her Gleder meg litt til han kommer hjem. Ensomt å bo alene Åå, så bra da Ordner alt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 19. juni 2008 #795 Del Skrevet 19. juni 2008 ENig med Reka, du har blitt skikkelig fin på håret Ambi! Men på tryneboka er du ikke sammen med kjæresten din lengere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #796 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) :-D Nå skal jeg på fest Ambriel! Vi snakkes :klem: Ps, tror det er bra at samboern din flytter hjem igjen. Så får dere ta en dag av gangen Kos deg masse Reka Ja, jeg tror det kan bli bra. Vi starter helt på nytt, rett og slett Så bra da :smile: Glad på dine vegne nå!! (selv om han har vært en idiot,og jeg håper du har fortalt at dette er siste sjanse,du må ikke finne deg i for mye nå for da blir det ingen bedring vil jeg tro...) Håper virkelig dere får starta på nytt og får det bra sammen igjen,ikke noe som er bedre enn det. Huske på å ta godt vare på hverandre da,dere har vel lært at det ikke går på skinner om man ikke jobber for det. Husk at du fortjener å ha det godt sammnen med han Nå starter vi helt på nytt med blanke ark Og han vet nå at dette er absolutt siste sjansen. Nå har han muligheten til å forandre seg, og jeg håper vireklig han benytter seg av den anledningen. Nå prøver vi å være litt mer kjæreste venner, og fungerer ikke ting så skilles vi hvertfall som venner Åå, så bra da Ordner alt seg? Jeg håper virkelig det gjør det denne gangen :-D ENig med Reka, du har blitt skikkelig fin på håret Ambi! Men på tryneboka er du ikke sammen med kjæresten din lengere? Takk! :-D Jeg ble litt sint på mandag så jeg sletta han Men nå står det in a relationship hvertfall Endret 19. juni 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. juni 2008 #797 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg forstod jo ingenting når jeg kom inn i boka, på en helt ny side :-D Dere er så søte, sitter her å smiler jeg :-D til Reka og Frigg! Mine gode hjelpere Jeg fikk ikke hjulpet til så mye, for nettet på jobb datt ut akkurat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #798 Del Skrevet 19. juni 2008 Første dagen av å ikke spise godteri har gått veldig bra. Mamma måtte selvfølgelig kose seg med sjokolade mens hun snakket med meg i telefonen, noe som fristet veldig, men jeg er sterk og skal klare det! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. juni 2008 #799 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juni 2008 #800 Del Skrevet 20. juni 2008 hehe, kom an! vi var på samme utested etter en konsert, og han var akkurat så herlig som jeg trodde han skulle være Me like*! Søren ta.. Jeg vil også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå