Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usj da, det hørtes ikke noe særlig ut? husk at mange får kunstig høyt blodtrykk når de måler det hos legen, det stiger når man er stressa for noe !

Hun målte det 3 eller 4 ganger tror jeg, ogjeg pleier å være nokså rolig når jeg er inne hos legen, selv om jeg grua meg litt da ;) hehe

Fikk satt inn p-stav i fjor for jeg hadde høyt blodtrykk da også, pga stress og p-piller, og det gikk ned og var normalt... men nå stresser jeg igjen, og har lagt på meg endel etter jeg fikk inn staven.. Men nå skal den ut, må bare få time på sykehuset først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka mi er tilbake :juhu:

Ja :)

Vil du gå inn i boka mi og lese det super lange innlegget jeg nettopp skrev og forklare meg noe klokt om livet og rydde opp i alle tankene mine? Å.. Jeg er så sint :(

Ambriel har høyt blodtrykk :sukk:

Jeg mangler 0,5 dl, så hvis jeg får litt av deg så jevner det seg kanskje ut? :klø: .fnise:

Samboeren min er så rar på telefonen :klø: Snakket med han litt igår, og nå nettopp og han virker så fraværende... Han som får enda en sjanse burde jo virke litt gladere, eller? :klø:

Uff.. Han er en skikkelig dust, (unnskyld), men jeg vet ikke hva han tenker jeg.. :sukk: Men han burde virkelig være glad for den sjansen altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Hun målte det 3 eller 4 ganger tror jeg, ogjeg pleier å være nokså rolig når jeg er inne hos legen, selv om jeg grua meg litt da ;) hehe

Fikk satt inn p-stav i fjor for jeg hadde høyt blodtrykk da også, pga stress og p-piller, og det gikk ned og var normalt... men nå stresser jeg igjen, og har lagt på meg endel etter jeg fikk inn staven.. Men nå skal den ut, må bare få time på sykehuset først ;)

Oh. Det var vel ikke faretruende høyt håper jeg?

Husker jeg sa til kjærsten før jeg begynte på p-piller at hvis jeg la på meg av dem, så kom det ikke til å bli noe sex:fnise: nå la jeg jo heldigvis ikke på meg av de, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag etter jeg har vært hos legen så føler jeg meg mye bedre. Jeg vet at jeg skal ned i vekt, så jeg slipper å høre det fra pappa lengre, jeg håper og tror at jeg kommer til å få en hyggelig kveld ikveld, jeg har besøk å se frem til, mamma skal komme å male og pusse opp neste uke :juhu:

Nå skal jeg spise de små restene jeg hadde igjen fra middagen igår, skal jo ikke på Friday's før i 19 tiden og jeg er suuuuulten :spise: Også har jeg en sjokolademuffins som jeg skal sette et bursdagslys på og synge for meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh. Det var vel ikke faretruende høyt håper jeg?

Husker jeg sa til kjærsten før jeg begynte på p-piller at hvis jeg la på meg av dem, så kom det ikke til å bli noe sex:fnise: nå la jeg jo heldigvis ikke på meg av de, da ;)

Neida, jeg ligger i gruppen Mildt forhøyet blodtrykk. Men det er litt for høyt til at jeg bare er 20 år, men ingen medisiner eller noe, heldigvis :-D Nå skal vekta ned, også tar vi det derfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GraTulereR meD dAgen!!!

hÅPER dere får en super date etterpå :fnise:

:klemmer:

Og JA,han burde være glad for nok en sjanse!!!!!!(men kanskje det var andre grunner til at han virket fraværende....En overraskelse eller noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Schnuppa! :klemmer:

Hmmm, overraskelse? Ja takk! :jepp: Blir spennende å se :fnise:

Reka: :klemmer: Jeg skal på dæjt :juhu: Jeg er faktisk nervøs :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stearinpikken

Nå gruer jeg med faktisk litt til jeg skal ta ut staven også :sjenert:

Du må kose deg på date Ambriel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reka: :klemmer: Jeg skal på dæjt :juhu: Jeg er faktisk nervøs :redd:

Det går så bra så :)

Nå håper jeg du sitter og koser deg, jeg logger snart av, men nå kan du jo få tak i meg 24/7 :fnise: Men forhåpentligvis trenger du ingen rekatrøst i kveld :)

KOS DEG :-D

PS!

Sverige spiller så dårlig i dag! den svenske keeperen fikk gult kort etter få minutter, og nå ligger de under 0-1... It is so sad.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var Ambi-bambi hjemme igjen, og jeg har hatt en veldig koselig kveld :-D Han kom hjem og hentet meg, og jeg fikk en bukett med 20 roser :-D Så dro vi ned på Fridays hvor jeg overspiste så det holder, ikke så rart siden de har så fantastisk mat :-D Og etterpå fulgte han meg til bussen :) Det var så deilig å være litt nervøs, og at ikke alt var en "vane"... Vi fikk snakket litt sammen, og bestemte oss for å starte på nytt, og ta en dag av gangen. Så det blir jo spennende fremover nå :) Håper det ordner seg denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gruer jeg med faktisk litt til jeg skal ta ut staven også :sjenert:

Du må kose deg på date Ambriel! :klem:

Ikke sikkert din sitter så dypt da... Legen min hadde aldri satt inn stav før, så jeg var den første.. derfor er den nok satt inn litt for dypt :( Æsj, liker ikke sykehus :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA FOR DEG SOM HAR BURSDAG!!!

:-D

Håper det går bra på daten i kveld :klemmer:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...