Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Da tar Ambi-bambi kvelden :sove:

Hater å sove alene, det er alltid så mange rare lyder man legger merke til da :( Og i morgen da, våkne opp på 20 års dagen sin helt alene :sukk: Har kjøpt meg en sjokolademuffins da, som jeg skal tenne lys på og synge for meg selv :sukk:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

:bursdag:

GRATULERER

MED

DAGEN,

KJÆRE

AMBRIEL!

Her har du :vin::dagens-rose::gave:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Gratulerer med dagen, ambriel!

This calls for a celebration

:gratulerer: :blåse: :gave::bursdag:

Og så håper jeg du får en hyggelig bursdag, til tross for at de siste dagene ikke har vært så hyggelige

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Hei, gratulerer med dagen! :goodbye:

Ville bare si at jeg har lest litt i boken din, håper det går bra med deg! Ikke noe moro å gå igjennom slike ting og føle seg helt, helt alene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg får jo nesten tårer i øynene her jeg sitter! Så mange koselige hilsner :-D Dere er så søte og snille alle sammen :klemmer:

Stearinpikken: I'm a big, big girl in a big, big world ;)

Serenity88: Tusen takk :bukke: Jeg er ikke redd for å være alene, blir det til at jeg flytter ut så flytter jeg hjem til mamma til jeg evt finner noe eget.. så det er ikke problemet her :) Jeg har strevd så lenge, siden jeg flytta hit ifjor sommer med å trives. Og alltid når jeg har vært i Kr.sand så har jeg hatt lyst til å flytte hjem til alt nært og kjært. Det er først nå siste gangen jeg var i Kr.sand at jeg faktisk har gleda meg til å dra tilbake til Oslo. Jeg har fått en kjempefin jobb, som jeg trives godt i, sjefen min er så utrolig snill, og de jeg jobber sammen med er kjempekoselige. Endelig har vi begynt å få litt planer for denne leiligheten, og da vil jeg ikke bare kaste alt det bort. Han har vært en idiot flere ganger gjennom de årene vi har vært sammen, og jeg kan ikke helt forstå hvorfor det skal bli så mye annerledes denne gangen, men kanskje det hjelper å starte helt på nytt, og late som om at det som har skjedd i de forrige årene var en annen idiot. Jeg prøver å sette meg inn i hans side av situasjonen, og jeg ser jo at han føler seg litt innesperret, jeg må ha kontroll over ting, men det er pga det som har skjedd tidligere. Uansett, vi får se hvordan det går.. Nå tar vi et steg av gangen, og en dag av gangen..

Btw, jeg er ung, men han er ikke fullt så ung :sjenert:

Alice Ayres: Tusen takk! Ohh, jeg liker :gave::sjarmor:

Ansjoni: "There's a party goin' on right here

A celebration to last throughout the years

So bring your good times, and your laughter too

We gonna celebrate your party with you"

Dalieo: Så koselig med hilsen, tusen takk :-D Nei, det er ikke så moro å gå gjennom slikt. Nå har jeg heldigvis hunden min her, høres sikkert rart ut men da føler jeg meg ikke helt mutters alene. Det er et annet liv her også selv om hun ikke kan snakke ;)

Milla: Tusen takk! :-D

------------------------------------------

Litt :gave::skaal: :blåse: :gratulerer::sjokolade: til meg selv.

Men nå må jeg raska på her, skal til legen klokka 10. Tenk, jeg skal bli stukket i på min egen bursdag :sprettoy:

Tusen takk igjen til alle dere søte der ute :klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealleiringomkringdegvistårogsenåvivilmarsjerebukkenikkeneiogsnuossomkringdansemeddeg og hoppogsprettogspringønskedegavhjertetallegodetingogsimegsåhvavildumeregratulere!

Hurrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa for Ambriel, gratulerer så masse masse masse med dagen! Jeg har laget en drink til deg, men jeg gjemmer den oppi her :vin:

:bursdag::blomst::gave::duskedame: :juhu: :banantroll: :kaklehone:

Håper du får en nydelig dag hvor dere kan ha det flott sammen og glemme alt det vonde. Kos deg i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har Ambi-bambi vært hos legen. Første gang hos min nye lege, og siden fastlegen min ikke var der kom jeg inn til vikaren hans, og hun var så utrolig koselig! :-D Spurte og var hyggelig, og det virket virkelig som om hun lyttet til det jeg sa! Etter henne var jeg inne hos gynekolog for å fjerne p-staven, men det viste seg at den ligger så dypt under huden at hun fikk ikke tak i den. Så derfor skal jeg opp på poli kirurgisk avdeling på sykehuset for å ta den ut :overrasket: Æsj, gruer meg allerede. Så nå har jeg fått et sting i armen der hun pirka :sukk: Mitt første sting :fnise:

Har fått masse bursdagshilsener idag! Og igår fikk jeg melding av min gamle bestevenninne som foreslo at vi skulle finne på noe en dag, og mimre litt om gamle dager :-D Så jeg har invitert henne hit til Oslo, sammen med det lille Chihuahua-nurket sitt Theo, så da får både meg og Tequila besøk! Nå har jeg litt å se frem til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealleiringomkringdegvistårogsenåvivilmarsjerebukkenikkeneiogsnuossomkringdansemeddeg og hoppogsprettogspringønskedegavhjertetallegodetingogsimegsåhvavildumeregratulere!

Hurrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa for Ambriel, gratulerer så masse masse masse med dagen! Jeg har laget en drink til deg, men jeg gjemmer den oppi her :vin:

:bursdag::blomst::gave::duskedame: :juhu: :banantroll: :kaklehone:

Håper du får en nydelig dag hvor dere kan ha det flott sammen og glemme alt det vonde. Kos deg i dag :klemmer:

Takk for fin bursdagssang Karense :-D

Hmm, hjemmelaget drink? Er det trygt da? :fnise:

Ikveld blir det Fridays, og nå skal jeg kose meg ordentlig for i morgen er det diett og godtestopp :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, den er supergod og spesiallaget for deg!

(tilfelle Reka skulle bli bekymret, så har jeg lagt bort den onde stemor-rollen akkurat i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday my dear Ambriel!! Happy birthday to you :-D

Åå! Jeg har savna boken din og deg sååå mye!!

Og samboern din er en mega idiot av en dust som driver sånn når han er sammen med vår kjære Ambriel! Han vet ikke hva for en verdifull skatt han har!

Men nå har du reka om du vil gå på kafe :juhu:

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, den er supergod og spesiallaget for deg!

(tilfelle Reka skulle bli bekymret, så har jeg lagt bort den onde stemor-rollen akkurat i dag)

:ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min er så rar på telefonen :klø: Snakket med han litt igår, og nå nettopp og han virker så fraværende... Han som får enda en sjanse burde jo virke litt gladere, eller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

gratulerer så mye med dagen :klemmer:

Tusen takk LekeHusmor :-D Tror du at du kunne ryddet og vasket hele leiligheten her som en slags bursdagsgave? :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tusen takk LekeHusmor :-D Tror du at du kunne ryddet og vasket hele leiligheten her som en slags bursdagsgave? :jepp::fnise:

:buss::husarbeid::shoppe::handle::kokk::hund:

:bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ambriel har høyt blodtrykk :sukk:

Usj da, det hørtes ikke noe særlig ut? husk at mange får kunstig høyt blodtrykk når de måler det hos legen, det stiger når man er stressa for noe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...