Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare jobbet på Skeidar i halvannen mnd, men merker allerede god kontakt med mange, og det er jo positivt :) Det er veldig mange på min alder der, så det hjelper jo veldig :)

Blir rart hvis det blir slutt mellom oss nå, da må jeg slutte i jobben og flytte tilbake til Kr.sand :sukk:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stearinpikken

Ambriel :klem:

Først: Så flott du fant ringen din! :hoppe:

Så: G-ormen er digg :sjarmor:

Til sist: Fy Faen for en drittsekk! :frustrert:

Hva ar han skrevet på msn da? Hvis du vet du blir såret igjen, så hvorfor fortsetter du? Du må tenke på deg selv!

For å sitere samantha Jones: "Honey, i love you.. But i love me more! Goodbye"

KG-treff er ikke så vanlig tror jeg, men det har vært en del treff rundt om i landet! Prøvde litt på et her nede, men ingen turte :fnise: Så det ble med tanken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-treff er ikke så vanlig tror jeg, men det har vært en del treff rundt om i landet! Prøvde litt på et her nede, men ingen turte :fnise: Så det ble med tanken!

Det kommer jo litt an på hva du mener med "her nede"...

Hvis jeg hadde vært i Gamlelandet, ville jeg helt klart ha turt å møte de som ikke er skumle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj så leit å lese, men sier som flere her inne... du burde kanskje tenke på å flytte, finne en kjæreste som vil deg godt og ikke sårer deg med blandt annet utroskap. Det hadde iallefall jeg gjort, selv om jeg forstår at det ikke er bare bare å gjøre det slutt og ta tingene sine og reise.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev blandt annet til flere jenter han fant på nettet samme dag at de var utrolig søte, og litt andre ting jeg helst ikke vil gjenta... Jeg f,eks var bare ei venninne fra skolen :sukk: Navnet mitt står i nicket hans skjønner du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke hatt jobb, eller noe annet som holdt meg igjen her, så hadde det vært mye lettere å bare pakke sakene mine å dra tilbake til Kr.sand. Men jeg har en jobb. Har nettopp begynt på Skeidar, og jeg trives så godt der. Jeg har kjøpt meg sykkel så jeg kunne begynne å sykle til jobb, jeg har planer om hvordan leiligheten skal pusses opp, også skal alt det bare kastes bort? :sukk:

Livet er en dans på roser, veien opp er tornete, men når du har slitt deg gjennom den harde veien og når målet så er alt rosenrødt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo er heldigvis en stor nok by til at du kan klare å komme deg på fote uten å måtte ha nevneverdig kontakt med ekstypen. Behold jobben du trives i, behold sykkelen og planene om oppussing. Dette er bare en liten hump i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kevlar,du må ikke flytte til kr.sand selv om det blir slutt. Du kan beholde jobben du trives i,finne deg en leilighet som bare er din,og skape deg et godt liv her. Eller du kan flytte tilbake til kr.sand,du har josavnet hjemme....

Kom deg vekk fra han er mitt råd. Eksen min snakka med masse jenter på nett,det var helt uholdbart,stolte overhode ikke på han.Du fortjener så mye mye bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Ambriel, du fortjener så utrolig mye bedre enn det du har fått! Du får tolke dette som du vil - og jeg vet det er fantastisk vanskelig å bryte opp noe som har vart så lenge og som er hele livet ditt - men jeg mener fullt og helt at du har det bedre uten han! Og som de andre sier, du må ikke flytte fra Oslo selv om dere ikke bor sammen! Du har jo inntekt, dvs at antakeligvis har du råd til å betjene en husleie, selv om det sikkert blir et mindre sted enn der dere bor nå. Dette fikser du! Vår årgang er kjent for å klare seg bra - og husk at du alltid har oss på KG, selv om det føles som om det bare er deg alene i hele verden akkurat nå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, dere er så søte :klemmer:

Vi har nå snakket sammen.. eller jeg skrev en lang mail hvor jeg fortalte akkurat hva jeg følte, og jeg fikk et langt og ærlig svar tilbake. Forholdet vårt har ikke vært bra de siste mnd, jeg har trukket meg unna mens han har prøvd å være kosete. Og det gjorde tilslutt at han gav opp. Jeg har ikke stor nok inntekt til å kunne bo alene og klare alle utgiftene. Stillingen min er bare 40%. Noen mnd jobber jeg 80% stilling, og andre mnd 40%, det varierer fra mnd til mnd etter hvor mye det er å gjøre, og om noen er syke.

Men som sagt, vi har snakket sammen, og skal nå prøve å bo sammen, men mer som venner enn kjærester. Bare for å ta det sakte, og kanskje begynne helt på nytt.

Jeg vet, bare si det, jeg er en idiot :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ingen idiot, Ambriel, det er bare at vi leser at du blir såret gang på gang, og det skal så lite til for at det skjer igjen! På den andre siden, så er det ditt liv det gjelder, det er du som kjenner deg selv best, du som vet hvordan ting bør være, og det er i bunn og grunn DU som må ta valget om å eventuelt bryte ut av forholdet - det kan ikke vi bestemme, uansett hvor mye vi måtte mene og synse rundt akkurat det. Men det er mange her inne som har vært igjennom det samme som deg, og av de som har brutt forholdet, så er de færreste som angrer på det valget når de er over den verste sørgeperioden og de kan se tilbake på hvordan virkeligheten var. For det går ikke ann å være objektiv når du er subjektet, det er jo klart. Hvis du og samboeren din mener at dette er en god løsning, og noe dere kan leve med, og evaluere etter hvert, så er det vel verdt å gå for, du må gjøre det DU synes er riktig! Vi er her for deg uansett hva du velger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er absolutt ingen idiot, Ambriel, det er bare at vi leser at du blir såret gang på gang, og det skal så lite til for at det skjer igjen! På den andre siden, så er det ditt liv det gjelder, det er du som kjenner deg selv best, du som vet hvordan ting bør være, og det er i bunn og grunn DU som må ta valget om å eventuelt bryte ut av forholdet - det kan ikke vi bestemme, uansett hvor mye vi måtte mene og synse rundt akkurat det. Men det er mange her inne som har vært igjennom det samme som deg, og av de som har brutt forholdet, så er de færreste som angrer på det valget når de er over den verste sørgeperioden og de kan se tilbake på hvordan virkeligheten var. For det går ikke ann å være objektiv når du er subjektet, det er jo klart. Hvis du og samboeren din mener at dette er en god løsning, og noe dere kan leve med, og evaluere etter hvert, så er det vel verdt å gå for, du må gjøre det DU synes er riktig! Vi er her for deg uansett hva du velger!

Dette var så bra skrevet og jeg er helt enig ,så bare signerer denne.

Det er bare du som vet hva som er best for DEG. Vi vil bare at du skal ha det bra,og ikke bli såret mer!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg vil, det som er problemet. Jeg er så redd for å dra tilbake til Kr.sand, for deretter å angre på det etterpå :sukk:

Lå å tenkte lenge igår før jeg sovna, og det er kanskje litt min skyld at det har blitt som det har blitt... Jeg sier ikke at det er en unnskyldning for det han har gjort, uansett hvor dårlig et forhold går så er det ingen unnskyldning for å skrive det han gjorde... men jeg har kanskje dyttet han mot "stupet" med at jeg har vært avvisende.. Og jeg føler at kanskje det å oppdage hverandre litt på nytt, og prøve å ikke gjøre de feilene vi har gjort, jeg håper virkelig det vil hjelpe. Som jeg skrev i mailen til han: "Jeg forstod sist gang vi kranglet at det nytter ikke bare kjefte på deg, jeg må endre meg selv jeg også. Det nytter ikke prøve å stole på deg, hvis jeg ikke tør å gjøre det." Han føler seg overvåket, og jeg forstår han godt. Jeg vil ikke være slik, og før jeg dro og dagene etter jeg kom hjem har jeg prøvd å skjerpe meg... Men igår måtte jeg altså innom loggen, og fant jo noe jeg helst ikke ville lese... :sukk: Jeg har blitt brent så mange ganger med at jeg stoler 100% på noen og endt opp med å bli ordentlig såret, at jeg ikke klarer det lengre, uansett hvem det måtte gjelde..

Jeg er invitert på date i morgen. Han skal få bo hos mor i noen dager til, slipper han ikke hjem helt enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Det er vanskelig å ikke vite hva man vil.. Men ta tiden til hjelp. Det er klissete, men sant :)

Uu, en date! Hvem? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han samme gamle :fnise:

Han har invitert meg ut på en bursdagsdate i morgen. Og etter middagen går han hjem til sin mor, og jeg drar hjem hit, så da blir det litt mer date følelse ;)

Nå skal jeg spise middag, og kose meg sammen med jentene i sex og singelliv :-D Skal til legen i morgen og fjerne p-staven :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tar Ambi-bambi kvelden :sove:

Hater å sove alene, det er alltid så mange rare lyder man legger merke til da :( Og i morgen da, våkne opp på 20 års dagen sin helt alene :sukk: Har kjøpt meg en sjokolademuffins da, som jeg skal tenne lys på og synge for meg selv :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Ville bare hilse på :vinke:

Først gratulerer med morgendagen! Blir kos med date da, blir nok enda mer spesielt når han drar hjem til seg og du til deg, blir som sagt mer "date" over det hele ;)

Det er bare du som vet hva som er best for deg, så lenge du ikke fortsetter å være sammen med ham bare fordi du er redd for å være alene, men fordi du faktisk bare vil ha ham så tror jeg at du burde satse! Dere er unge og gjør mange dumme ting, man kan faktisk komme over det! Kommer nok til å ta tid å skaffe tilbake tilliten, men om han virkelig vil jobbe for det så tror jeg det kan gå bra :)

Sender en fin :sol: til deg imorgen! Du skal nok se at ting går lettere nå fremover, bare ikke la deg bli overkjørt, du fortjener kun det beste!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...