Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1581 Del Skrevet 30. oktober 2008 Mine nye støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1582 Del Skrevet 30. oktober 2008 Oi, 80 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. oktober 2008 #1583 Del Skrevet 30. oktober 2008 De var kule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1584 Del Skrevet 30. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2008 #1585 Del Skrevet 30. oktober 2008 Snikleser litt bare jeg... Fine støvletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #1586 Del Skrevet 30. oktober 2008 Snikleser litt bare jeg... Fine støvletter! Her er det lov å sniklese helt til øya faller ut Sender en liten retning deg jeg, selv om jeg ikke helt vet hvor det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. oktober 2008 #1587 Del Skrevet 31. oktober 2008 Her er det lov å sniklese helt til øya faller ut Sender en liten retning deg jeg, selv om jeg ikke helt vet hvor det er Ser det står du er fra Storbyen, og siden vi - hvis vi tar i - bare har Oslo som "storby" her i Norge trenger ikke reise så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #1588 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, men nå befinner jeg meg i Kr.sand så da må den litt langt likevel ------------------------------------ Hatt en fin dag idag Besøkte farmor igjen, og idag var hun tilbake til normalen Ellers var jeg nede i byen, møtte mamma igjen etter jobb og fikk kjøpt genseren jeg siklet på igår Kjøpte 3 t-skjorter til samboer, en tights og dongeribukse (til 100 kroner!) Trengte også litt ny sminke, kjøpte mineralsminke for første gang, blir spennende å prøve for nå har jeg så masse små kviser i hele ansiktet pga at jeg måtte kjøpe en billig foundation sist for det var rett før jeg fikk lønning (og den var ikke noe bra). Håper jeg har fått en farge som passer meg bra Taco til middag så nå er det bare å innta sofaen, ikveld er det kodenavn Hunter på Nrk, og samboer er med i første episoden Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #1589 Del Skrevet 31. oktober 2008 Han spiller politimannen som arresterer hun Pia Tjelta spiller for de som er spesielt interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 31. oktober 2008 #1590 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg så han på Svisj en gang, men må jo titte innom i dag og Håper du har det deilig i Kr.sand, har vært taco her og, men nå er jeg så mett at jeg bare venter på litt godteri. Middagsmagen er full, men ikke godterimagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 31. oktober 2008 #1591 Del Skrevet 31. oktober 2008 Han spiller politimannen som arresterer hun Pia Tjelta spiller for de som er spesielt interessert Isj, akkurat da slumret jeg av noen minutter Men du, da de liksom skulle være på flytogterminalen i Brussel, det må da ha vært nasjonalteateret stasjon?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. november 2008 Forfatter #1592 Del Skrevet 1. november 2008 Isj, akkurat da slumret jeg av noen minutter Men du, da de liksom skulle være på flytogterminalen i Brussel, det må da ha vært nasjonalteateret stasjon?! Du gikk ikke glipp av så mye.. Han var ikke så synlig som vi trodde Du ser at det er han, men da må du nesten kjenne han Men han skal visst være med i en scene til, vet ikke helt hvilken episode det er i, men det er i en begravelse, og da har han visstnok en liten replikk, eller han sier noe til en mikrofon i øret, litt sånn hemmelig politi ------------------------------------------- Idag er ikke planene store. Har jo vært i byen hver dag nå siden jeg kom hit, så litt deilig å ikke ha noen planer Lurte på om jeg skulle begynne å planlegge litt julegaver :klø: Er vel på tide, og jeg som pleier å bestille endel fra Usa må bestille nå så de kommer frem til jul Og så må jeg finne en jule/bursdagsgave til pappa, han fyller 50 den 21.desember... Hmmm, men hva i alle dager kan han få? Må jo være en litt spesiell gave siden han blir 50 da... Har lett litt på ebay etter en avis utgitt i Brooklyn på samme dagen som han ble født, men det var jo ikke så lett å finne Sendte en forespørsel til ebay-selgeren men han ba meg bare ringe dem, og det tør jeg ikke Noen som har noe forslag til hva man kan gi til pappa som fyller 50? Kunne tenkt meg noe som man kan gravere på, føler det blir litt mer personlig da, men hva? :klø: Også må jeg vel tenke på å begynne med julekortene snart, så har masse å gjøre denne helgen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. november 2008 Forfatter #1593 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg så han på Svisj en gang, men må jo titte innom i dag og Håper du har det deilig i Kr.sand, har vært taco her og, men nå er jeg så mett at jeg bare venter på litt godteri. Middagsmagen er full, men ikke godterimagen! Gjorde du? Så kult! Han blir vel som regel spillt en gang iløpet av natten når det er Nrk Norsk på Norsk jukebox Vi har middagsmage, dessertmage og godterimage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. november 2008 Forfatter #1594 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Shoppet litt på nett idag Var innom ebay og da jeg skulle betale fikk jeg spørsmål om jeg ville donere $1 til Susan G Komen for the Cure. Jeg ble jo selvfølgelig nysgjerrig på hva dette var så gikk innom siden og kikket litt. Brystkreft er en sak jeg støtter, heldigvis er det ingen i min familie som har eller har hatt sykdommen men dette er en sak som ligger mitt hjerte nært. Så jeg donerte den ene dollaren, og bestillte et par ting fra siden dems. Hot for a cure - travel mug Running ribbon enamel pin Pearls of Hope Jewelry Set - Falt pladask for dette settet, synes det var så nydelig! :rødme: Endret 7. november 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1595 Del Skrevet 6. november 2008 Da var bambi tilbake i Oslo Hjemme alene i hele kveld da samboer er på noe sånn filminnspilling for nrk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. november 2008 Forfatter #1596 Del Skrevet 7. november 2008 Ny time hos fysio idag, og han var veldig fornøyd med foten Som et resultat av de øvelsene jeg har gjort går jeg nå riktig og veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. november 2008 Forfatter #1597 Del Skrevet 12. november 2008 Det er visst kun meg som holder liv i denne boka Jaja... Siden sist jeg skrev (fredag) har det ikke skjedd stort. Livet i Ambriel-heimen går sin vante gang det.. På fredag skal samboer ha en slags "før-release konsert" på jobben sin. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal være med eller ikke. Vil jo være der for han, han skal jo opptre for første gang som solo-artist, og første gang i forbindelse med plata si.. Samtidig så er det ingen andre der enn han som jeg kjenner, og jeg vet at han kommer til å være opptatt før konserten med å rigge istand alt, og etterpå siden han skal snakke med alle, selge og signere platene... Og da vil ikke jeg drive å klenge på han Samtidig er det pyton å sitte hjemme alene på en fredagskveld, spesielt når det er det jeg har gjort hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. november 2008 #1598 Del Skrevet 12. november 2008 tror folk er litt KG-lei for tiden. KJenner jeg er de selv Men måtte innom å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. november 2008 Forfatter #1599 Del Skrevet 12. november 2008 Kvelden ble litt annerledes enn først antatt, sambo skulle egentlig på øving, men siden så mange ikke kunne likevel ble det ikke noe.. Så da har vi vært en tur på Storo-senter og fant en skjorte sambo skal ha på seg på fredag Og en liten tur på Ikea ble det også Må si jeg er litt skuffet over julepynten fra Ikea i år, masse rare farger, og mye synes jeg rett og slett ikke er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 12. november 2008 #1600 Del Skrevet 12. november 2008 Æsj, også jeg som gledet meg så til å komme til Ikea og fin julepynt... Jaja, da må jeg finne den et annet sted da. Har svært lite, og er ikke så veldig glad i supertradisjonelle pynteting, hos oss MÅ ikke alt være rødt. Hvitt og sølv er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå