Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Ehh... nei, det gjør det faktisk ikke!!! :opplyser:

Nei dette er IKKE greit!! :nei: Kontakt advokat!! Seriøst!!! :kjefte:

Jeg vet rett go slett ikke om jeg gidder å bry meg lengre. Føler meg bare deppa og jævlig, har gitt litt opp.. Synd, men sånn er det :sukk:

Dette er bedritent gjort. Rett og slett. Det samme skjedde med meg da jeg jobbet i butikk, men jeg lagde bråk og fikk satt opp stillingsprosenten. Et annen sak er om du vil fortsette å jobbe i en bedrift hvor de gjør slike sleipe ting.

Her er en idé for avreagering: Snik deg inn naken på jobb etter å ha latt være å dusje på en uke og rull deg rundt i alle møblene! Hohoho!

Takk Alice, uansett hvor bedriten en situasjon er så klarer du å få meg til å smile og le litt, tusen takk! :klemmer:

Beklager at jeg ikke har vært så mye i dagbøkene deres i det siste, men nå har jeg en del fritid fremover, så jeg skal ta igjen :lol:

GOD HELG ALLE SAMMEN! :klemmer: Samboers barn kommer ikke allikevel, så det ser ut til at det blir kino på oss ikveld. Det er så lenge siden sist, så det gleder jeg meg til :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet rett go slett ikke om jeg gidder å bry meg lengre. Føler meg bare deppa og jævlig, har gitt litt opp.. Synd, men sånn er det :sukk:

Skjønner at det stjeler mye energi. Man ønsker gjerne ikke å ha noe med dem å gjøre i det hele tatt etter noe sånt.. :troest: (Men pengene deres vil du kanskje ha??) Men klarer du virkelig å ikke la dem vite at du vet at de søker etter nye folk?? Det hadde ikke jeg klart.. Tror jeg hadde sendt en mail til kontaktpersonen i annonsen, og spurt hva de driver med... :slåss:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det er absolutt ikke greit! :frustrert: Snikefitter, er det ordet jeg ville brukt på dem! Skjønner godt at du blir sur, bitter og lei deg nå altså, men også at du blir sliten av det. Men jeg tror iallefall jeg ville latt dem vite at jeg hadde sett annonsen!

Håper det går bedre med deg etterhvert, Ambriel. God helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,fy faen,dette er dårlig behandling det!!! At det går an!! :frustrert:

Jeg er enig med de som sier at du burde la dem vite at du har sett annonsen.

Håper du får en fin helg...Kose deg med samboeren din. Bra at dere ble alene likevel da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke at det er greit at de gjør slike ting. Jeg ville ha krevd en samtale med salgssjefen din og si at du har sett annonsen og be om en forklaring på hva som egentlig har skjedd!

God helg vennen! Kos deg med din kjære og kino nå som dere ikke får besøk alikvevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cypress, Ansjoni, Schnuppa og Frigg: :klemmer::kyss2:

Snakket med ei venninne fra jobben, det var hun som meldte seg frivillig til permitteringen, hun har sagt ifra at hun mest sannsynligvis kommer til å slutte, men har ikke levert oppsigelsen ennå. Nevnte for henne at jeg hadde sett annonsen og lurte på om hun visste noe mer enn meg, det gjorde hun da ikke, men hun skulle spør selgerlederen vår om det. Litt glad for det for jeg har rett og slett ikke ork til det nå, hele situasjonen har stjålet all energien min, og idag har jeg nesten bare sovet. Ble ikke noe kino på oss, synes ikke det var stort og se så da droppet vi det, og så film hjemme istedet :) Favorittfilmen min: fornuft og følelser :hjerte: Den er så fin :rødme: Samboer synes den var litt kjedelig, men fikk han til å se den likevel :fnise:

Tror ikke det blir så sent ikveld, ordentlig sliten (av å gjøre ingenting :klø:)

Tusen takk for tilbakemeldinger, dere er så søte alle sammen! :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er oppsettet helt rart igjen, og det hjelper ikke trykke på valg:endre heller, for det er ingen endreknapp! Jeg blir gal av at det ikke er som det pleier, ikke nok med at Facebook skal skifte stil, men KG får ikke lov! Hjelp meeeeeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karense! Du må gå på instillingene dine og endre det der! Eller send en pm til en av moddene (feks alice :fnise: ) så forklarer de litt bedre enn meg!!

Og du Ambriel vennen min! Du må fortelle meg sånt! Du må virkelig kontakte skeidar og si ifra!! Det er bedriten gjort!! :frustrert:

Kan du feks sende meg en sms når du er hjemme? Jeg er på kg og msn i kveld og om du er hjemme så kan du jo logge deg på du og! Men vet jo at du hadde avtaler i dag! :)

Sender deg en sms også jeg :fnise:

:klemmer: på søta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men angi-knappen er borte! Det har skjedd tidligere, og da var det bare å trykke på Valg-knappen øverst ved første innlegget på siden, men nå står det ingenting om angi noe sted. Og jeg finner det ikke i innstillingene heller!

Unnskyld at jeg spammer boka di med dette, Ambi, men du har jo lært meg det tidligere, så jeg tenkte kanskje du kunne hjelpe meg nå og :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikefitter

:hoho: Enig!!

Men angi-knappen er borte! Det har skjedd tidligere, og da var det bare å trykke på Valg-knappen øverst ved første innlegget på siden, men nå står det ingenting om angi noe sted. Og jeg finner det ikke i innstillingene heller!

Unnskyld at jeg spammer boka di med dette, Ambi, men du har jo lært meg det tidligere, så jeg tenkte kanskje du kunne hjelpe meg nå og :sjenert:

Åå.. :klø: Hmm.. da vet jeg ikke :vetikke:

Men ambriel kommer sikkert innom i løpet av kvelden eller i morgen så da er førstehjelpen klar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karense jo! :hoppe:

For å være helt ærlig, så vet jeg ikke hvordan du gjør det lengre, får det ikke til selv :klø: :sjenert:

Men du, når får vi komme på besøk? :biggrin:

Du spammer ikke, bare legger igjen karensespor :biggrin::strix:

Reka: snakker med deg på msn nå jeg ;) Og du vet jo det meste :fnise:

:strix::kyss2::klemmer: til Karense og Reka mi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaveliste 2008

Mamma: Ønsker seg vannkoker, brødrister, så blir kanskje en av disse. Evt smykke som jeg vet hun ønsker seg. Mamma skal få fine gaver i år :Nikke:

Pappa: Pappa fyller 50 den 21.des, så enten blir det penger (noe jeg synes er utrolig kjedelig) ellers så prøver jeg å få tak i en avis/blad et eller annet så nærme fødselsdagen hans som mulig, synes det var en litt morsom gave når man fyller et rundt tall. Samtidig så ønsker han seg penger til å kjøpe Rolex, hmmm, vi får se hva det blir til :)

Samboer: Vi bestemte oss for å bruke pengene som vi gir hverandre i julegaver på å pusse opp kjøkkenet (som vi gjorde for 1 mnd siden ca). Så da blir det bare en liten oppmerksomhet for å gi noe :) Kjedelig gave, men kanskje en DVD av noe slag :)

Bror: Like vanskelig, men kanskje $50 og noe morsomt fra kondomeriet (han fyller 18 2.juledag og har kjæreste :lur:)

Stemor I: Må høre med pappa

Tante: ?

Mormor: ?

Farmor Hun ønsker seg aldri noe, så det blir enten noe spiselig, eller tøfler/pysjamas, noe hun kan bruke hvertfall

Farfar: Lys og krans på grava :hjerte:

Venninne K: Må høre hva hun ønsker seg

Venninne L: Har bursdag 1 mnd før jul, så vurderer å gi henne en kopi av Titanic smykket (som hun er hodestups forelsket i), men da vet jeg ikke hva jeg skal gi til jul :klø: hmmm, må høre :)

Venninne H: Ikke helt sikker på om det blir gave

Kort:

Rekekreket ;)

Venninne H

Venninne I

Venninne K

Venninne T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraaaa, nå er det tilbake og vanlig igjen. Godt er det! Litt for mye endringer på en gang, og det er ikke bra.

Må bare få si teite teite jobben din, slik skal man ikke behandle sine ansatte (evnt. eks-ansatte) :frustrert:

Dere er hjertelig velkommen på besøk når dere vil, akkurat nå er det ganske ryddig her, så egentlig burde dere skynde dere :fnise:

Vurderer sterkt å dra med fyllesyk samboer på bading på spaet i dag, kjenner at det hadde gjort godt i en sliten kropp, før ettermiddagens bursdagsfeiring for mormor. Ha en deilig søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa,stemmer for å finne en dato jeg. Jeg har jo en del fritid fremover så er vel kanskje best om dere bare bestemmer en dag :fnise:

Jeg fikk ikke sove Reka :sukk: Sovet dårlig i natt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg kan ikke de tre neste helgene!

Men hva med Helgen i uke 46? Da kan jeg både fredag, lørdag og søndag.. (Det er altså 14, 15 eller 16 november.. ) (Passer jo bra for da har jeg fått lønning også :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hadde jo kanskje vært om Ambriel og jeg tok toget tidlig lørdag morgen, så er vi jo fremme på formiddagen og kan evt. ta tog hjem igjen om kvelden!

Eller hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...