Ambriel Skrevet 16. september 2008 Forfatter #1381 Del Skrevet 16. september 2008 Bambi rangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1382 Del Skrevet 17. september 2008 Siden ingen andre vil skrive her så får jeg gjøre det selv da Litt irritert innlegg Den siste uka har jeg fått et par "brev" på nettby av totalt ukjente mannfolk som skriver: "Hei søta", "hvordan går det" osv... Det er jo selvfølgelig kjempekoselig å høre fra noen men når jeg går inn på profilen og finner ut at vedkommende har kjæreste (og noen til og med gift) da blir jeg litt småirritert kjenner jeg! Snakker med han ene nå som er gift, driver å spør meg ut om forholdet mitt, venter bare på spørsmålet om vi ikke kan treffes litt i smug Jeg inbiller meg at jeg har snakket med fyren før, og da dukket det spørsmålet opp At folk kan spør om slikt! Årh, kjenner jeg blir sinna så tror jeg avslutter nå hvis ikke kan dette innlegget fort bli rimelig langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1383 Del Skrevet 17. september 2008 Hah, jeg visste det! Han begynt å spørre meg hvordan forholdet til min samboer var, og begynte etterhvert å hinte frempå at de hadde omtrent null sex.. Jeg snakket med samboer mens jeg skrev til han og han ba meg skrive: "Ja der har hvertfall ikke vi noen problemer" Og han på nettby begynner jo å spørre om hvor ofte, så jeg legger på litt og sier nesten hver dag. Så får jeg tilbake: "mmm høres herlig ut.. misunner deg veldig.. Vil ha ei kosevenninne jeg ;-9" Jeg visste det! Herregud, mannfolk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1384 Del Skrevet 17. september 2008 Og avslutningen: "men er ikke så mange som er lystne på det da.. når jeg er gift.. hvis ikke du kunne tenke deg da.. kan være vår hemmelighet ;-9" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. september 2008 #1385 Del Skrevet 17. september 2008 Syntes det der var litt festlig egentlig, i alle fall når samboeren vet at du snakker med den fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1386 Del Skrevet 17. september 2008 Hi hi, ja det er jo veldig smigrende at noen vil ha meg som "elskerinne" Selv om samboer ble litt småsjalu da jeg fikk den siste meldingen, og mente at nå var det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1387 Del Skrevet 17. september 2008 Elsker den nye veska mi Sort veske Likte den så godt at jeg kjøpte den i brun også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1388 Del Skrevet 17. september 2008 Og nå har jeg funnet ut hvordan man legger ut bilder av ting man har kjøpt på f,eks HM uten å måtte lagre bilde, laste det opp i photobucket og legge det inn på tungvint måte Høyreklikk på bildet, trykk på egenskaper som står helt nederst, kopier linken som står til bildet og legg den inn! Ta-da Flinke "bambi" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 17. september 2008 #1389 Del Skrevet 17. september 2008 Da kan jeg være litt småfrekk og si at det har jeg visst hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1390 Del Skrevet 17. september 2008 Da kan jeg være litt småfrekk og si at det har jeg visst hele tiden Så har du ikke fortalt meg det? :slåss: Neida, kan da ikke bli sinna på søte Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. september 2008 Forfatter #1391 Del Skrevet 17. september 2008 Min sang: Hvor fuglene drar (du må trykke på sangen som heter det på sida) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. september 2008 #1392 Del Skrevet 18. september 2008 Hei søta. Jeg er hjemme og syk. Får meldingene dine, men kan ikke svare. Hadde fryktelig dårlig samvittighet for de tre jeg ikke fikk svart på Håper du har det bra vennen. Jeg er i sinna humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. september 2008 #1393 Del Skrevet 18. september 2008 Og nå har jeg funnet ut hvordan man legger ut bilder av ting man har kjøpt på f,eks HM uten å måtte lagre bilde, laste det opp i photobucket og legge det inn på tungvint måte Høyreklikk på bildet, trykk på egenskaper som står helt nederst, kopier linken som står til bildet og legg den inn! Ta-da Flinke "bambi" Jeg kunne ikke dette!! Skal straks prøves *kopierer det inn i min bok,så det er lettere å finne det* Hentet pakke fra H&M i går,skufffet,mye som skal tilbake,blandt annet en ytterjakke som mange har skrytt av her inne,den var ikke fin på meg,pluss at den klødde,og det hater jeg Er du fortsatt i Kr.sand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1394 Del Skrevet 18. september 2008 Reka: Ikke noe å ha dårlig samvittighet for det da! Jeg er igrunnen litt flau over det jeg skrev i den første lange meldingen Men godt å få det ut hvertfall Uff da, syk? Ikke noe gøy! Håper du snart blir frisk Schnuppa: Fikk du det til? Kom tilbake til Oslo idag jeg, var hjemme i ettermiddag Skriver mer i morgen, er så trøtt og sliten nå, vært en lang dag og en særdeles vond togtur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. september 2008 #1395 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke vær flau over det da! Jeg skulle egentlig skrive at jeg skjønte hva du mente og litt sånn, så ikke vær flau søta! Anyways, skjønte nå hvorfor du ikke likte tog så godt i boken min Sov godt bæjb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 19. september 2008 #1396 Del Skrevet 19. september 2008 Titt tei! Inne og sender en goood og laaang fredagsklem. Nå er det helg!! Skal du jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. september 2008 #1397 Del Skrevet 19. september 2008 Msn! Nå! Btw så mener tele2 det er mobilen min det er noe i veien med!! Makan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. september 2008 #1398 Del Skrevet 19. september 2008 Hentet pakke fra H&M i går,skufffet,mye som skal tilbake,blandt annet en ytterjakke som mange har skrytt av her inne,den var ikke fin på meg,pluss at den klødde,og det hater jeg Hvilken jakke da? :klø: jeg vurderer å bestille en jakke der innefra, greit å vite om det er samme jakke! er heller ikke noe særlig fan av kløete jakker.. ambriel, goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. september 2008 Forfatter #1399 Del Skrevet 19. september 2008 Titt tei! Inne og sender en goood og laaang fredagsklem. Nå er det helg!! Skal du jobbe? Bittebøøøøø Sender en god og laaaaang gredagsklem tilbake Jeg er sykemdelt ut denne uka, så ikke noe jobbing på meg (men det er egentlig min jobbelørdag ) Msn! Nå! Btw så mener tele2 det er mobilen min det er noe i veien med!! Makan!! Dumme tele2! Hvilken jakke da? :klø: jeg vurderer å bestille en jakke der innefra, greit å vite om det er samme jakke! er heller ikke noe særlig fan av kløete jakker.. ambriel, goood helg! Ja jeg ble også nysgjerrig på hvilken jakke Står kanskje inni boken din, men jeg er for lat til å gå inn å sjekke Kanskje jeg sniker meg inn i kveld God helg, Lekehusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 19. september 2008 #1400 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg er innmari skuffet over H&M. Faen. Her har jeg gått og gledet meg i flere måneder til H&M skulle åpne butikkene her i Seattle, og så er det bare dritt. Små og trange lokaler og veldig rotete - ser ut som om de bare har slengt inn varene. Lite utvalg. Null mammaklær. :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå