Frigg Skrevet 12. september 2008 #1361 Del Skrevet 12. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. september 2008 Forfatter #1362 Del Skrevet 13. september 2008 Vi har hatt besøk idag! Mini og miniatyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. september 2008 #1363 Del Skrevet 14. september 2008 Hva slags hunder er det der? Beklager at jeg ler, men de så litt morsomme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1364 Del Skrevet 14. september 2008 Ikke så lett å ta fine bilder av to hunder som ikke kan stå stille lenge nok med et mobilkamera Den lille pjuskete heter Theo og er en Chihuahua på 1,4 kg (og han blir ikke større), mens den andre heter Tequila og er min lille øyensten Egentlig skulle hun sett ut sånn som Theo, men jeg mistenker henne for å være en blanding av Chi og Dvergpinscher (sånn som denne) De har utrolig like ansiktsutrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. september 2008 #1365 Del Skrevet 14. september 2008 Mobilen min streiker Derfor fikk du ingen sms i går! Prøvde å sende til deg, men det gikk ikke, deretter til A, det gikk ikke, så prøvde jeg ringe pappa og fortelle om mobilen, det gikk ikke, med andre ord, en ubrukelig mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. september 2008 #1366 Del Skrevet 14. september 2008 Tequila = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1367 Del Skrevet 14. september 2008 Puh, jeg som trodde du hadde glemt meg jeg siden jeg ikke fikk noen sms hehe, neida, jeg visste jo du skulle ha overnattingsbesøk så jeg forventa ikke å høre så mye fra deg dumme mobil Dumt spørsmål, men har du prøvd å skru den av, ta ut batteriet og simkortet og sette det inn på nytt? Min har også streika et par ganger, og da har jeg gjort dette og da funka den som ei kule igjen Visst du ikke har gjort det så er det vel verdt et forsøk, mobilen blir nok ikke verre av det Tequila = Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. september 2008 #1368 Del Skrevet 14. september 2008 Prøvd alt! Men det er ikke mobilen, det er tele2!! Jeg hater tele 2!!! Har et annet abb. enn mamma og pappa som og har tele2!! Deres fungerer, men ikke mitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 14. september 2008 #1369 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hater, hater, hater Tele2! Sorry, samboer ligger som et slakt på sofaen og ser på , og da blir jeg dessverre littegranne påvirket i tankegangen. Vet ikke om du har sett det, Ambi, men på FB så har jeg igrunn invitert deg og Reka på besøk til meg, så nå er det bare å komme Jeg har ikke lest noenting i helgen, jeg tror jeg er verdens dårligste student. Og det er ikke bra. Dessuten jeg... Endret 14. september 2008 av Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1370 Del Skrevet 14. september 2008 Åå, er det jeg som er bambi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 14. september 2008 #1371 Del Skrevet 14. september 2008 Ja! Jeg synes kodenavn er litt kult Og det skal forestille en spion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1372 Del Skrevet 14. september 2008 Jaa, jeg synes Bambi er søtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1373 Del Skrevet 15. september 2008 Har nå fått mail fra min stemor og alt er i orden med dem De bor en times tid vest for Houston, så de fikk vel ikke det verste været, men det blåste godt og gjerder og trær fløy godt rundt, men ingen ble skadet! Nå er de uten strøm og temperaturen ligger på rundt 30 grader der på det varmeste, så det kan jo bli morsomt På dette kartet ser dere hvor de bor, i Katy, vest for Houston. Pappa var i Singapore, så han var jo safe (heldigvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1374 Del Skrevet 15. september 2008 Idag har jeg gitt mamma en manikyr Slik ble resultatet: Ble ikke så verst til å være første settet mitt? Men nå må jeg ned å fortsette med andre hånden Gi meg noen tilbakemeldinger da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. september 2008 #1375 Del Skrevet 15. september 2008 Ohh...så flink du er! Ble jo kjempefint til at det er første gangen du gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. september 2008 #1376 Del Skrevet 15. september 2008 Alleså.. Jeg kan godt bli laget manikyr på! Og dessuten: Karense har en kul leilighet.. Jeg fisker etter bilder på facebook.. Så du vet, hvis du tør, tør jeg. Tror jeg. Jeg har hvertfall slekt der så vi kan rømme hvis karense er skikkelig slem eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 15. september 2008 #1377 Del Skrevet 15. september 2008 Alleså.. Jeg kan godt bli laget manikyr på! Og dessuten: Karense har en kul leilighet.. Jeg fisker etter bilder på facebook.. Så du vet, hvis du tør, tør jeg. Tror jeg. Jeg har hvertfall slekt der så vi kan rømme hvis karense er skikkelig slem eller noe! Hva er det jeg leser? Nå må dere hvert fall komme så jeg kan motbevise det! Men jeg er nok litt slem en gang i blant. For eksempel er jeg ganske slem mot meg selv akkurat nå, siden jeg sitter på KG og skravler, og ikke leser slik jeg burde gjøre. Manikyren var kjempefin! Jeg stiller gjerne som prøvekanin, ser for meg en fremtid for deg altså Nei, nå mååå jeg lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. september 2008 #1378 Del Skrevet 15. september 2008 Men du virker og ser veldig snill ut da Karense, håper du lager god mat også isåfall God lesing da!! *** Se Ambriel!! Nå har du to som vil ha manikyr!! Du kan starte din egen bedrift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1379 Del Skrevet 15. september 2008 Alleså.. Jeg kan godt bli laget manikyr på! Og dessuten: Karense har en kul leilighet.. Jeg fisker etter bilder på facebook.. Så du vet, hvis du tør, tør jeg. Tror jeg. Jeg har hvertfall slekt der så vi kan rømme hvis karense er skikkelig slem eller noe! Må jo ha noen å øve meg på vet du Jaaa, Karense jeg vil se bilder, du må jo lokke oss bort med noe Men reka: tenk om Karense egentlig er en seriemorder som er på utkikk etter noe ferskt kjøtt å fylle fryseren sin med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. september 2008 Forfatter #1380 Del Skrevet 15. september 2008 Hva er det jeg leser? Nå må dere hvert fall komme så jeg kan motbevise det! Men jeg er nok litt slem en gang i blant. For eksempel er jeg ganske slem mot meg selv akkurat nå, siden jeg sitter på KG og skravler, og ikke leser slik jeg burde gjøre. Manikyren var kjempefin! Jeg stiller gjerne som prøvekanin, ser for meg en fremtid for deg altså Nei, nå mååå jeg lese. Karense GO AND DO YOUR HOMEWORK! Må ærlig innrømme at jeg er litt (les: veldig) nysgjerrig på den leiligheten din K Kanskje "Bambi" og Reka drar ut på et lite "Karense-leilighet-eventyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå