Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Reka er vel ikke glemsk vel? Glemme julaften går da vel ikke ann? :fnise:

Neida, bare erter deg litt ;)

:hoppe: litt for nye bukser da :-D Kjøpte ny bukse forrige uke jeg, kjøpte den vel litt for stram men de vier seg jo ganske mye ut da, så ikke kult å gå med bukse som er 3 nummer for stor heller da :lol:

Flink du er som trener! Kjøpte Yoga matte igår (40 kroner på OBS!), har noen treningsDVDer hjemme som jeg tenkte jeg skulle begynne med når jeg har fått ut staven av armen :-D Skal bli flink jeg også :jepp:

Ambriel vil ha bilde etter frisørtimen :jepp::pls:

:kyss:

Neida, ikke såå glemsk :ler:

Det var akkurat det jeg kom på igår.. at de vier seg ut.. :sukk: Damn!

Flinke Ambriel som har kjøpt yoga matte!

Da kan vi trene sammen, men hver for oss, om du skjønner? :-D

Jeg skal sende mms, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klippe mye da :ler:

Men skal klippe tuppene, ikke lengden, få mer form, klippe det litt opp.

Så det er ikke sikkert du ser forskjell :ler:

Håper du koser deg masse med mamman, hvordan er formen idag?

:klem::kyss::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen idag er litt bedre enn den var igår. Skulle egentlig til ei venninne på filmkveld idag, men orker ikke sitte oppi masse mennesker når det kjennes ut som om jeg har to tamponger stukket opp i nesa (:fnise:) :sukk:

Idag har jeg lyst til å være kreativ, lage ting. Det klør i fingrene rett og slett :) Skal sette igang med hobbygreiene mine tenker jeg, kanskje lage litt såper :jepp:

Denne fikk Tequila igår:

Rosa Puppia sele Hun har aldri hatt rosa sele før, alltid brukt sort eller blå, så nå var det gøy med en ny farge, også ser hun jo litt mer jentete ut ;) Det blir vel til at vi kjøper sort etterhvert også ;)

Tequilas ebay ønskeliste:

- Bling Bling bokstaver til å feste på baksiden av selen

- Lenke som matcher den nye selen

- Utrolig søt ullgenser i grå. Nei jeg kler vanligvis ikke på hunden min, men når snøen kommer så må jeg bruke noe på henne, hvis ikke nekter hun å gå ut. Hun mangler pels hele veien under magen, så du kan selv tenke deg hvor kaldt det blir når det kommer i kontakt med snøen.

- Bamse som piper i lys blå

- Knagg til å henge sele og bånd på. Så kanskje "mammaen og pappaen min" husker båndet mitt neste gang jeg skal reise :fnise:

Uff, jeg skulle hatt alle pengene i hele verden :sukk: Det hadde blitt så mye enklere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler denne fra Reka jeg så jeg har den i min egen bok, lettere enn å finne frem å lete rundt i rekeboka :fnise:

Middagsmuffins

250 g hvetemel

2 ts bakepulver

1 ts løkpulver

1 ts salt

1 ts paprikapulver

4 egg

3 dl creme fraiche

200 g revet ost

100 g kokt skinke

hakket purre

Alt blandes sammen og legges i store muffinsformer, stekes deretter på 170 grader på nedesrte rille i ca. 20-30 minutter. (Tiden må sees litt ann, de skal bli gylne).

Er gode sammen med supper og salater.

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen din Reka? :) Leste du hadde så kraftige menssmerter?

Samme som meg, har vært utrolig plaget med det :sukk: Har du prøvd Naproxen? Og varmeflaske? Naproxen hjalp for meg til å begynne med, men ikke nå lengre :sukk: Enda en grunn til at jeg gleder meg til å få ut p-staven, for disse smertene har kommet etter jeg satt inn den.

Jeg kjøpte for et par dagen siden en sånn ispose som man kan fryse på nytt igjen på apoteket. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at man også kan varme den i mikroen. Den er ikke så stor som en varmeflaske og var egentlig utrolig praktisk! :Nikke: Bruker den kaldt under foten, og igår da jeg hadde skikkelig huepine la jeg den på panna og det var utrolig deilig! Har ikke prøvd den mot menssmerter enda, men jeg kan tenke meg den må være veldig behagelig :jepp:

Kosta 119 kroner, så den var jo ikke så dyr heller :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karense: Jeg skal svare deg på PMen jeg fikk, det har rett og slett bare gått i glemmeboka :sjenert: Men svaret kommer, det er bare uvisst når :-D :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen idag er litt bedre enn den var igår. Skulle egentlig til ei venninne på filmkveld idag, men orker ikke sitte oppi masse mennesker når det kjennes ut som om jeg har to tamponger stukket opp i nesa (:fnise:) :sukk:

Idag har jeg lyst til å være kreativ, lage ting. Det klør i fingrene rett og slett :) Skal sette igang med hobbygreiene mine tenker jeg, kanskje lage litt såper :jepp:

Denne fikk Tequila igår:

Rosa Puppia sele Hun har aldri hatt rosa sele før, alltid brukt sort eller blå, så nå var det gøy med en ny farge, også ser hun jo litt mer jentete ut ;) Det blir vel til at vi kjøper sort etterhvert også ;)

Tequilas ebay ønskeliste:

- Bling Bling bokstaver til å feste på baksiden av selen

- Lenke som matcher den nye selen

- Utrolig søt ullgenser i grå. Nei jeg kler vanligvis ikke på hunden min, men når snøen kommer så må jeg bruke noe på henne, hvis ikke nekter hun å gå ut. Hun mangler pels hele veien under magen, så du kan selv tenke deg hvor kaldt det blir når det kommer i kontakt med snøen.

- Bamse som piper i lys blå

- Knagg til å henge sele og bånd på. Så kanskje "mammaen og pappaen min" husker båndet mitt neste gang jeg skal reise :fnise:

Uff, jeg skulle hatt alle pengene i hele verden :sukk: Det hadde blitt så mye enklere :lol:

Så bra formen er litt bedre, men skjønner godt du blir hjemme når nesen føles sånn :ler:

Selen var veldig søt, og tingene også :-D

Jeg vil også ha alle pengene i verden, kan vi ikke dele da? :pls: :pls: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen din Reka? :) Leste du hadde så kraftige menssmerter?

Samme som meg, har vært utrolig plaget med det :sukk: Har du prøvd Naproxen? Og varmeflaske? Naproxen hjalp for meg til å begynne med, men ikke nå lengre :sukk: Enda en grunn til at jeg gleder meg til å få ut p-staven, for disse smertene har kommet etter jeg satt inn den.

Jeg kjøpte for et par dagen siden en sånn ispose som man kan fryse på nytt igjen på apoteket. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at man også kan varme den i mikroen. Den er ikke så stor som en varmeflaske og var egentlig utrolig praktisk! :Nikke: Bruker den kaldt under foten, og igår da jeg hadde skikkelig huepine la jeg den på panna og det var utrolig deilig! Har ikke prøvd den mot menssmerter enda, men jeg kan tenke meg den må være veldig behagelig :jepp:

Kosta 119 kroner, så den var jo ikke så dyr heller :-D

Ja, det er noe dritt. Bruker naproxen jeg også, sammen med enten ibux eller paracett.

Og varmeflaske er ett must :ler: enten det eller varmeteppe!

Å, den posen hørtes smart ut! Kjøpte du den på vanlig apotek? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambriel!

Jeg har lest litt ang. studier, og hvis du noensinne flytter fra Oslo til kristiansand, så skal ta sykepleien der! Tør ikke hvis jeg ikke kjenner noen der da :ler: Men jeg håper du blir i Oslo for det er så koselig når vi er i samme by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Naaaaiaa.. ingen nedtelling her.. Okei da! Jeg innrømmer alt! Men det er bare fordi jeg ikke har noe annet å telle ned til, det andre alternativet var Halloween liksom.. :roll:

Så gøy med sele og panduro! Men forkjølelse er ikke gøy! Flaks du er hos mamma og kan bli kost med da :Nikke:

Hos meg skjer det ingenting, har laget middagsmuffins, fått 2 blader i posten, hentepakke hos posten fra hm (2 nye bukser :juhu: )

Reka: Jeg skjønner ikke at du finner noen klær på HM på nettet jeg. Finner ingen ting som er noe fint jeg. Å så har de jo så lite utvalg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reka: Jeg skjønner ikke at du finner noen klær på HM på nettet jeg. Finner ingen ting som er noe fint jeg. Å så har de jo så lite utvalg :klø:

Åå! Ju si!

Først får reka katalogen i posten, deretter finner hun 3 stk bukser hun vil ha, deretter går hun ånlajn og finner dem på nett og kjøper dem!

Tada shoppet på nett!

:bukke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ambriel!

Håper du koser deg i Kr.sand

Hei!

Jeg storkoser meg i Kr.sand! Så deilig å ha fri og å være langt unna jobben :-D hehe

Alt fint hos deg? ;)

:klemmer:

Ambriel:

Håper du har en fin lørdag hjemme hos mamman din :klemmer:

Søte Friggen :kyss:

Hatt en kjempedeilig helg! Har egentlig bare slappet av men det er utrolig deilig det også ;)

Hvordan går det med deg Frigg? :klemmer::kyss::hjerte:

Aj miss ju ambriel!

Håpet du skulle være på msn for jeg er litt sint! Men så var du ikke det.. :sukk:

Bøt det går bra altså!

Ååå, Aj miss ju tu :blomst:

Leste innlegget i boken din om venninnene dine? hvis det var det du tenkte på? Synes det var skikkelig dårlig gjort av dem :sur::kjefte:

Men nå er jeg på msn! :lol: (snakker jo med deg der så det vet du jo allerede :fnise:)

:kyss::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I need some help ;)

Har allerede begynt å tenke på julegaver (Reka, din skyld pga den julenedtellingssaken din :ler:)

Jeg lurte på å sette sammen SPA pakker i år eller velvære pakker om du vil ;) Og disse vil bestå av

- Peeling såpe (laget av meg selv)

- En dusjolje/såpe/noe i den duren

- Badesvamp ala denne

- Skrubbesak ala denne

- Pimpsteinsskrubbesak som denne

- Duftlys med en avslappende duft

- Brenne en CD med rolig avslappningsmusikk

- Kaffe / te evt også vin

- Krus evt vinglass

Hva synes dere? Ville dere blitt glade over å få en slik pakke? Er det noe som mangler der, eller noe annet som er overflødig? ;) Skal få mamma til å hamstre skoesker fra jobben, så skal jeg kle disse i papir og sette en fin sløyfe på, og oppi skal alt dette ligge i strå eller noe sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...