Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1101 Del Skrevet 13. august 2008 Men da går det jo bra da :-D Ikke så mye igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. august 2008 #1102 Del Skrevet 13. august 2008 Jammen bør Ambriel glede seg til å komme tilbake fra jobb og se at vi har tatt over boka hennes med husarbeidsnakk! Puh, er det sånn det er å bli voksen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1103 Del Skrevet 13. august 2008 Ja fy! Hun kommer nok til å bli skikkelig stolte av oss :-D Jeg som tilogmed snart må logge av for å lage middag til hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. august 2008 #1104 Del Skrevet 13. august 2008 Ojojoj, jeg er imponert! Jeg må snart logge av for å lage middag til......meg selv! Dessuten må fiskene få litt middagsmat, de har visst bare fått sen frokost i dag. Karense har vært helt vill på KG de siste dagene, skjønner ikke hva som går av henne. Godt at skolen begynner på mandag. Men jeg kommer jo bare til å savne KG hele dagen i grunn. Det er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. august 2008 #1105 Del Skrevet 13. august 2008 Ambriel! Hatt en fin dag på jobb? Nettopp kommet hjem jeg og jeg er helt utslitt og stup trøtt. Er så sjele glad når denne tilvenningen på jobb er over. Har skikkelig dotter i ørene av alle de nye barna som sutrer sånn Men det ser da ut til at de begynner å like meg Vil i alle fall kose masse Ha en super kveld ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 13. august 2008 #1106 Del Skrevet 13. august 2008 Husarbeid???? :hår: (springe fort ut igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #1107 Del Skrevet 13. august 2008 Karense har vært helt vill på KG de siste dagene, skjønner ikke hva som går av henne. Godt at skolen begynner på mandag. Men jeg kommer jo bare til å savne KG hele dagen i grunn. Det er ikke lett! Det er ikke lett nei, gruer meg allerede :hår: :hår: Husarbeid???? :hår: (springe fort ut igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1108 Del Skrevet 13. august 2008 Ååå søtnosene mine Har vært på jobb og slitt foten av meg Har fått sitte litt da så ikke så ille idag, men kjenner smertene med en gang jeg begynner å gå Reka har helt rett, mammaen til Ambriel har internett og jeg skal ha med meg den bærbare Pcen :-D Så jeg er tilgjengelig hver eneste dag Dere blir ikke kvitt meg så lett Men nå skal jeg se Home and Away, og så skal jeg legge meg, skal opp grytidlig i morgen Toget går 07.11 Og æsj masse bagasje! Men jeg snakker med dere i morgen ettermiddag når jeg er på det blide sørlandet :-D på dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. august 2008 #1109 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) God tur! Endret 13. august 2008 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1110 Del Skrevet 14. august 2008 Guten tur mein libling! (Hvis det var dårlig tysk er det bare fordi jeg egentlig ikke kan tysk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 14. august 2008 #1111 Del Skrevet 14. august 2008 God tuuuuur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1112 Del Skrevet 14. august 2008 Nå er jeg i Kristiansand! :juhu: Skal til byen en liten tur å møte mamma, men kommer sterkere tilbake litt senere (og da bør dere alle være her!) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1113 Del Skrevet 14. august 2008 JEG ER HER!! (Men det er kanskje ingen overraskelse.. For jeg er jo alltid her.. Men fra mandag av, da blir det nok lite kg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. august 2008 #1114 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er også her, men nå stikker jeg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1115 Del Skrevet 14. august 2008 Still here.. (Men jeg har hatt pause fra kg på 2 timer! Og det er helt sant altså! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. august 2008 Forfatter #1116 Del Skrevet 14. august 2008 Still here.. (Men jeg har hatt pause fra kg på 2 timer! Og det er helt sant altså! ) Nå er Ambi-bambi her Reka; har du nedtelling til jul? Idag har Tequila fått ny sele, da vi klarte å gå fra bånd og sele hjemme (herregud er det mulig?). Var ute på sørlandssenteret en liten tur men jeg merker at jeg kunne spart meg for den turen.. Jeg tror jeg brygger på en skikkelig forkjølelse, har vært sår og ekkel i halsen i hele dag, og begynner nå å verke i muskler og ledd Har vel gått i trekk på jobben og blitt dårlig pga det... Idag kom pakken min fra Panduro :-D I forundringspakka fikk jeg masse kjempefine småting! Bla noen søte rosa vårengler (jeg elsker engler). Så i morgen er det kose inne dag med masse hobbyting Hva skjer hjemme hos dere søte små da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1117 Del Skrevet 14. august 2008 Naaaaiaa.. ingen nedtelling her.. Okei da! Jeg innrømmer alt! Men det er bare fordi jeg ikke har noe annet å telle ned til, det andre alternativet var Halloween liksom.. Så gøy med sele og panduro! Men forkjølelse er ikke gøy! Flaks du er hos mamma og kan bli kost med da Hos meg skjer det ingenting, har laget middagsmuffins, fått 2 blader i posten, hentepakke hos posten fra hm (2 nye bukser :juhu: ), skal se krimmen på nrk1 om 30 minutter, må huske å trene 10 minutters greia etter det! Ellers har jeg ikke gjort noenting :-D Men i morgen skal jeg til frisøren, gå med de fretex posene og hente buksene mine! Og på lørdag skal jeg i 76-års dag til min farmor! Kort oppsumering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 14. august 2008 #1118 Del Skrevet 14. august 2008 Reka; har du nedtelling til jul? :skratte: Hadde tenkt å spørre Reka om det senere, men nå slipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #1119 Del Skrevet 14. august 2008 :skratte: Hadde tenkt å spørre Reka om det senere, men nå slipper jeg. Så husker jeg bedre når det er vet dere! As if at jeg ville glemme når det var julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. august 2008 Forfatter #1120 Del Skrevet 15. august 2008 Naaaaiaa.. ingen nedtelling her.. Okei da! Jeg innrømmer alt! Men det er bare fordi jeg ikke har noe annet å telle ned til, det andre alternativet var Halloween liksom.. Så gøy med sele og panduro! Men forkjølelse er ikke gøy! Flaks du er hos mamma og kan bli kost med da Hos meg skjer det ingenting, har laget middagsmuffins, fått 2 blader i posten, hentepakke hos posten fra hm (2 nye bukser :juhu: ), skal se krimmen på nrk1 om 30 minutter, må huske å trene 10 minutters greia etter det! Ellers har jeg ikke gjort noenting :-D Men i morgen skal jeg til frisøren, gå med de fretex posene og hente buksene mine! Og på lørdag skal jeg i 76-års dag til min farmor! Kort oppsumering Reka er vel ikke glemsk vel? Glemme julaften går da vel ikke ann? Neida, bare erter deg litt litt for nye bukser da :-D Kjøpte ny bukse forrige uke jeg, kjøpte den vel litt for stram men de vier seg jo ganske mye ut da, så ikke kult å gå med bukse som er 3 nummer for stor heller da Flink du er som trener! Kjøpte Yoga matte igår (40 kroner på OBS!), har noen treningsDVDer hjemme som jeg tenkte jeg skulle begynne med når jeg har fått ut staven av armen :-D Skal bli flink jeg også Ambriel vil ha bilde etter frisørtimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå